මෙතනින් එහාට ආය දෙයක් නෑ ඉතින්
ඔන්ලයින් ලවු කියන්නේ පපඩම් වගේ ජාතියක්
කනකොට රහයි ඒත් කෑවට බඩේ නෑ
ආය කිසි දවසක ඔන්ලයින් ලවු කරන්න යන්න එපා
හොද කෙල්ලක් හොයාගනින්න පාරට බැහැලා
සයිබර් ෆන් ගන්න ගෑණුන්ට අහුවෙන්නැතිව
sirawata machan

මෙතනින් එහාට ආය දෙයක් නෑ ඉතින්
ඔන්ලයින් ලවු කියන්නේ පපඩම් වගේ ජාතියක්
කනකොට රහයි ඒත් කෑවට බඩේ නෑ
ආය කිසි දවසක ඔන්ලයින් ලවු කරන්න යන්න එපා
හොද කෙල්ලක් හොයාගනින්න පාරට බැහැලා
සයිබර් ෆන් ගන්න ගෑණුන්ට අහුවෙන්නැතිව

මෙතනින් එහාට ආය දෙයක් නෑ ඉතින්
ඔන්ලයින් ලවු කියන්නේ පපඩම් වගේ ජාතියක්
කනකොට රහයි ඒත් කෑවට බඩේ නෑ
ආය කිසි දවසක ඔන්ලයින් ලවු කරන්න යන්න එපා
හොද කෙල්ලක් හොයාගනින්න පාරට බැහැලා
සයිබර් ෆන් ගන්න ගෑණුන්ට අහුවෙන්නැතිව
ohoma kolloth innawa....
කෙල්ලෝ fun එකට love කරාට අපි කෙල්ලෙක්ට love කරන්නේ සිරාවටමයි.
පිට ගියා කියාද දන්නේ නෑ බන්. එවුනට ගත්තු සැප නම් maxxa. එකනේ මචන් ඉවසන්න බැරි. ඒ සැපේ හැටියට පිට යි කියල හිතන්න අමාරුයි.



යාලු... උබම කියනව උබ එයාගෙ යාලුවෙක් කියල කෙල්ලට ඊට එහාගියකෙනෙක් හම්බවෙන ඈති... ඔක ලොකුවට හිතන්න එපා බන්..
හොදම යාලුවො වගේ ඉන්න කෙල්ල උනත් කොල්ලෙක් සෙය් උනාම ඒ කොල්ල කියන දේ කරන්න ඕනෙ
මොන කොල්ලද කෑමති බන් තමන්ගෙ කෙල්ල රෑ 3 වෙනකම් වෙනේන් කොල්ලෙක්ට මෑසේජ් 120ක් යවනකම් ආසවෙන් බලන් ඉන්නෙ
කෙල්ලෝ fun එකට love කරාට අපි කෙල්ලෙක්ට love කරන්නේ සිරාවටමයි.
කොහොමටත් යන්න දඟලන අයට යන්න දෙන්න ඕන. නැත්නම් පස්සෙ ඇනයක් වෙනවා.ane mchn eka deyak kiyannan yana unta yanna dipan.e giye ube hoda welawata kiyala hitaganna.anthimetdi atta neda kiyala terei.monawa genawath wediya hitanna yanna epa.ube wereddak nane.u deserve a better girl than that.ekay life eka ubawa ekigen ayn kare.jst frgt da movement n move on.learn n life to forogt n move on always.

