ඇයි බන් කෙල්ලෝ අපිට මෙහෙම කරන්නේ?

gudaya

Well-known member
  • Jan 9, 2009
    14,382
    1,492
    113
    ළිඳේ ♥♥♥♥
    මෙතනින් එහාට ආය දෙයක් නෑ ඉතින්
    ඔන්ලයින් ලවු කියන්නේ පපඩම් වගේ ජාතියක්:P:P:P
    කනකොට රහයි ඒත් කෑවට බඩේ නෑ
    ආය කිසි දවසක ඔන්ලයින් ලවු කරන්න යන්න එපා:no:
    හොද කෙල්ලක් හොයාගනින්න පාරට බැහැලා
    සයිබර් ෆන් ගන්න ගෑණුන්ට අහුවෙන්නැතිව

    sirawata machan:yes:
     

    KolaGirawa

    Member
    Nov 28, 2011
    36
    2
    0
    මෙතනින් එහාට ආය දෙයක් නෑ ඉතින්
    ඔන්ලයින් ලවු කියන්නේ පපඩම් වගේ ජාතියක්:P:P:P
    කනකොට රහයි ඒත් කෑවට බඩේ නෑ
    ආය කිසි දවසක ඔන්ලයින් ලවු කරන්න යන්න එපා:no:
    හොද කෙල්ලක් හොයාගනින්න පාරට බැහැලා
    සයිබර් ෆන් ගන්න ගෑණුන්ට අහුවෙන්නැතිව

    ඔව් මචන් ආයේ නම් කවදාවත් ONLINE LOVE එකකට අත ගහන්නේ නෑ. ඇත්ත ජිවිතේ නම් ගෙදරට ගිහිල්ල හරි හම්බෙන්න පුළුවන්. online set වෙච්ච ඒවා කොහෙට ගිහින් හම්බෙන්න ද.....?
     
  • Feb 22, 2012
    153
    40
    28
    කෙල්ලෝ fun එකට love කරාට අපි කෙල්ලෙක්ට love කරන්නේ සිරාවටමයි.

    පිට ගියා කියාද දන්නේ නෑ බන්. එවුනට ගත්තු සැප නම් maxxa. එකනේ මචන් ඉවසන්න බැරි. ඒ සැපේ හැටියට පිට යි කියල හිතන්න අමාරුයි.

    :P:P:P
     

    KolaGirawa

    Member
    Nov 28, 2011
    36
    2
    0
    යාලු... උබම කියනව උබ එයාගෙ යාලුවෙක් කියල කෙල්ලට ඊට එහාගියකෙනෙක් හම්බවෙන ඈති... ඔක ලොකුවට හිතන්න එපා බන්..
    හොදම යාලුවො වගේ ඉන්න කෙල්ල උනත් කොල්ලෙක් සෙය් උනාම ඒ කොල්ල කියන දේ කරන්න ඕනෙ

    මොන කොල්ලද කෑමති බන් තමන්ගෙ කෙල්ල රෑ 3 වෙනකම් වෙනේන් කොල්ලෙක්ට මෑසේජ් 120ක් යවනකම් ආසවෙන් බලන් ඉන්නෙ

    උබ කියන කතාවත් ඇත්ත වෙන්න පුළුවන් මචන්. ඒකිට වෙන කොල්ලෙක් set වුනානම් උට වෙන්නෙත් මට වෙච්ච දේම තමයි.
     

    SHahiKA

    Member
    Oct 27, 2007
    368
    30
    0
    Sri Lanka
    කෙල්ලෝ fun එකට love කරාට අපි කෙල්ලෙක්ට love කරන්නේ සිරාවටමයි.

    hema kellekma ehema nhe... atthatama adare karana kelloth innawa...
    hema kollekma atthatama adare karanawada? ehenam ei magadi daala yanne?
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මමත් ඔන්ලයින් කෙල්ලො හින්දා නැත්තටම නැතිවුනා. දැන් පාරට බැහැලා හොයනවා :)
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,990
    113
    ane mchn eka deyak kiyannan yana unta yanna dipan.e giye ube hoda welawata kiyala hitaganna.anthimetdi atta neda kiyala terei.monawa genawath wediya hitanna yanna epa.ube wereddak nane.u deserve a better girl than that.ekay life eka ubawa ekigen ayn kare.jst frgt da movement n move on.learn n life to forogt n move on always.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ane mchn eka deyak kiyannan yana unta yanna dipan.e giye ube hoda welawata kiyala hitaganna.anthimetdi atta neda kiyala terei.monawa genawath wediya hitanna yanna epa.ube wereddak nane.u deserve a better girl than that.ekay life eka ubawa ekigen ayn kare.jst frgt da movement n move on.learn n life to forogt n move on always.
    කොහොමටත් යන්න දඟලන අයට යන්න දෙන්න ඕන. නැත්නම් පස්සෙ ඇනයක් වෙනවා. :sorry::sorry:
     

    janaka33

    Member
    Feb 12, 2008
    4,182
    94
    0
    Kandy
    machan mehama kiwata mokuth hithanna epa hamadama hambawenna kelloth sure nethi eka uba me online <3 karana aya gana mona kiyandada. habai hamoma nawai 1% adduwen kattiya innawa athatama adare karana aya. eth oya seen eka gedarata mattu welada danne neha ban. netham ithin uba dekata namila wadak neha ekita one netham salith neha saneepath neha kiyala hitha hada ganna. eka ubata tika kalekin therai ban..
     
    Last edited:

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    buruwa..okata thami kiyanne byt wenawa kiyala..dan inne hoda ammandila..aki athal akata ubata msg karanna athi..
    yako ube tham kello therum aran nahane...
    un ikamanata wenas wena jathiyak...
    oka hithin athara ganin..epara akita therenawa ubata hurt kiyala...allala dapan ban..athal ake gal bagayak gahala joliye edapan..gd luck