එළකිරියේ ඉන්න FOREX කරන කොල්ලෝ කෙල්ලෝ කවුද?
එළකිරියේ ඉන්න FOREX කරන කොල්ලෝ කෙල්ලෝ කවුද?
1. Use කරන Broker?
2. කොච්චර කල් ඉදන්ද broker ව use කරන්නේ?
3. Invest කරපු සම්පුර්ණ මුදල?
4. මේ වෙනකන් trade කරලා profit ද lost එකක්ද තියෙන්නේ?
5. Total Profit /Total Lost එක?
FOREX Trading කරන්න බලන් ඉන්න අයට PM කරලා වැඩේ ඉගෙන ගන්න උදව්වකුත් වෙයි මේ TREAD එක.. ඒ වගේම දැනට කරන අයටත්...
*** අනිත් අය BUMP එකක් දෙන්න..
එළකිරියේ ඉන්න FOREX කරන කොල්ලෝ කෙල්ලෝ කවුද?
1. Use කරන Broker?
2. කොච්චර කල් ඉදන්ද broker ව use කරන්නේ?
3. Invest කරපු සම්පුර්ණ මුදල?
4. මේ වෙනකන් trade කරලා profit ද lost එකක්ද තියෙන්නේ?
5. Total Profit /Total Lost එක?
FOREX Trading කරන්න බලන් ඉන්න අයට PM කරලා වැඩේ ඉගෙන ගන්න උදව්වකුත් වෙයි මේ TREAD එක.. ඒ වගේම දැනට කරන අයටත්...
*** අනිත් අය BUMP එකක් දෙන්න..

Last edited: