twisted??? paw yakoo muu... muuta English bada yana scene ekak thibbata hari ahinsaka KOLU KAARAYA

danui dakke 
twisted??? paw yakoo muu... muuta English bada yana scene ekak thibbata hari ahinsaka KOLU KAARAYA

danui dakke 




Ubamane apita PM karala kiwe thread eka naggla ganna elakiri wage tag daana kiyala?![]()


koi weleda bola mama ehema kiuwe... 


dilwalee cup eka gahai wage ....mage unusum suba pethum.........


mataat penne ewage...dinapu ekawa minus rep walin nawamu...


I'm not even close to wining this thing![]()


damn man!
what's the problem with you?
why they don't like you?![]()


damn man!
what's the problem with you?
why they don't like you?![]()


twisted??? paw yakoo muu... muuta English bada yana scene ekak thibbata hari ahinsaka KOLU KAARAYA

Podi Silva - පොඩි සිල්වා;18267583 said:hey dont tell anything to my twisted![]()
![]()
I could have used that manasika guy right about now..what? ha haa![]()



ko meeke Henry kiyana hora kapatiya?


