Mama KPZ ta vote kala
Rep denawada![]()
![]()
Yanawa yanna mati mola...kapatiya..hora..wanchakaraya..birth day ekata wish karanna hitiye..wish karannema na..wanduru rilawa..


Mama KPZ ta vote kala
Rep denawada![]()
![]()


1. Delani
2. Delani
3. Delani
4. Chamali
5. Ashmi![]()


mama ekewath 1nemeida?Yanawa yanna mati mola...kapatiya..hora..wanchakaraya..birth day ekata wish karanna hitiye..wish karannema na..wanduru rilawa..![]()



Mama KPZ ta vote kala
Rep denawada![]()
![]()
Yanawa yanna mati mola...kapatiya..hora..wanchakaraya..birth day ekata wish karanna hitiye..wish karannema na..wanduru rilawa..![]()

now don't say you weren't pissed offyou were pissed off, no two words about that
told ya bro
![]()
ada mage birthday eka nemE wadiriye
Ekath boruwak![]()
achchara tadi boruwakata rawatilath thamath man dana thread wishwasa karanna tharam modada![]()
![]()
ane deiyane polowa pala gena yama pallo adagena palayan me wandurawa...

ane deiyane polowa pala gena yama pallo adagena palayan me wandurawa...
![]()






I ain't seen my wrath bro I'm just in a good mood lol


I ain't seen my wrath bro I'm just in a good mood lol
