මම මක්කොරන්නද තිලෝ ඒකට?මම මේ පරණ එකක් බම්ප් කලා![]()
කාන්තා සහබාගීත්වය බලන්න
කෝ නැ නේ කවුරුත්![]()



ඇදන් ඉන්නේ කලිසමක් නං![]()
මොන රෙද්දකට මේ ත්රෙඩ් අස්සෙ රිංගනවද?රෙද්ද උස්සලා තමා ඉතින් හොයන්න වෙන්නෙ![]()

මොකද ළමයි මේ පරණ ත්රෙඩ් එකකට පණපොවන්න හදන්නේ?
කෙල්ලෝ හිටියත් එයිද-කියයිද මේ අය්යලාගේ වැඩ දැක්කම?![]()





pasubata wenna epa....
siyalu badaka bida gena oya idiriyata yanna... kello hoyaganna... (matath kiyanna)



මම මක්කොරන්නද තිලෝ ඒකට?
අනික මේක මට කළින් ආව ගොඩක් අයත් අහලා තියනවාලු
.ඔයාලට (මටත් මුල් දවස්වල තිබුනා)පුංචි හරි ඕනකමක් ඇති කීයක් විතර ඉන්නවද බලන්න.ඒත් පේන විදිහට ඉස්සරහට එන්න තරම් හය්යක් තියන කෙල්ලෝ නැති තරම් කියලා මේක නවත්තමු.
මට එපා........වෙලා තියෙන්නේ......(ටාසන්)



ඒක ද කුනුවලේ ඉන්නේ?හරි හරි..ඔයා වැදගත් කියමුකෝ..ඇයි මෙතන?Api EK eke anan manam chat keruwata samajaye wadagath udawiya!![]()

අම්මෝ හිනාව(පනාව)

හේතුව ඒක වගේ තමා
එලියට එන්න ගොඩක් අය අකමැතී එහෙම වෙන්නත් හේතු නැත්තේ නැ නේ
මේකෙ ඉන්නවා නේ පැණි බකට්ස්![]()

හේතුව ඒක වගේ තමා
එලියට එන්න ගොඩක් අය අකමැතී එහෙම වෙන්නත් හේතු නැත්තේ නැ නේ
මේකෙ ඉන්නවා නේ පැණි බකට්ස්
PS: අනික සයිකෝ පොරවල්![]()

(අමතර තාවක්)කෝ මහා පැණියා සීකේ?ck?60000 .ගැහුවට පස්සෙ දැක්කෙම නෑ.

mata hitenne hondatama පැණි daanne umba wage..![]()


ටොෆියේ (සියඹලා නං සියඹලා-ස්වටී නං ස්වීටී)ඉන්න කියලා තමයි බොස් හැදාම කියන්නෙදකින්න හරි අඩුයි තමා
ඉදලා හිටලා එනවා
බිසි වගේ![]()
ඒත් මතක් වෙච්චතැන කතා කරන්නත් එපැයි.
මේ ..මේ අපේ තිලා මලයට අනම්මනං කියන්න එපා.අපි දන්න රත්තරං කොල්ලෙක්.mata hitenne hondatama පැණි daanne umba wage..![]()

ඔයා නං මේවා අහලම දවසක ..... වෙයි.guilty as charged
yet a virgin![]()


ටොෆියේ (සියඹලා නං සියඹලා-ස්වටී නං ස්වීටී)ඉන්න කියලා තමයි බොස් හැදාම කියන්නෙඒත් මතක් වෙච්චතැන කතා කරන්නත් එපැයි.
එයාට බිස්නස් සරුවෙලා අපි අමතක ඇති![]()
බොස් එහෙම කිව්වාට බැ නේ 
ඒක ද කුනුවලේ ඉන්නේ?හරි හරි..ඔයා වැදගත් කියමුකෝ..ඇයි මෙතන?
අම්මෝ හිනාව(පනාව)![]()
මේ ..මේ අපේ තිලා මලයට අනම්මනං කියන්න එපා.අපි දන්න රත්තරං කොල්ලෙක්.
ඔයා නං මේවා අහලම දවසක ..... වෙයි.![]()

yako ohoma kagahane api kawru kila hithagenada?siripina mudukuwe inna ekkenek wage! api Gentelmen la thamai !

හොඳයි හොඳයි...නමයි ගමයි දෙකම හිතාගත්තා....yako ohoma kagahane api kawru kila hithagenada?siripina mudukuwe inna ekkenek wage!mage name hatiyata kunu wale nathuwa kohe innnada!kunu wale hitiyath api Gentelmen la thamai !
තෑන්කූ...දැනටම මාට්ටු!ශ්ශ්ශ් හූ කියනකං සායම් ගාගත්ත නරියා නරියෙක් කියලා කවුරුත් දැනගත්තේ නැ![]()
