madamulana MR , මහ MR වගේ තමා නාගන්නවා
නැට්ටේ ඉදන් ගොම![]()
hahaha...eka nam aththa..unge lokka wagemay sokkoth
madamulana MR , මහ MR වගේ තමා නාගන්නවා
නැට්ටේ ඉදන් ගොම![]()
innawa ban....mama danna 7 denek innawa..ayesha,nilushi, aaryaa, shamee, reshadi,r_girl, sachi....thawa godak innawa...ey gollo sindu downlod karanna enawa echcarama thama..

hahaha...eka nam aththa..unge lokka wagemay sokkoth


innawa ban....mama danna 7 denek innawa..ayesha,nilushi, aaryaa, shamee, reshadi,r_girl, sachi....thawa godak innawa...ey gollo sindu downlod karanna enawa echcarama thama..

ඇන්ජලා ,ෆ(ර්)නැන්ඩෝ_කසු , ඩිලක්ශි , ඩොලී , ගොමී or ගෝමි දුල්![]()
බලං යද්දි සැහෙන ඉන්නවා නේ![]()


ඇන්ජලා ,ෆ(ර්)නැන්ඩෝ_කසු , ඩිලක්ශි , ඩොලී , ගොමී or ගෝමි දුල්![]()
බලං යද්දි සැහෙන ඉන්නවා නේ![]()
apoo ban kollo 100,000kata kello 7dha??![]()
that is contagious![]()
අමල්කා, පින්කි, නිපුනි, ඩූඩ්![]()
nah nah 12 innawa.... ehema thama..balahna oya aya atharin keeyen kee denada ape wayasata galapenna , kollek nathiwa inne....etha kota..kollo lakshaytama 1 wage thama..
address (ip) තියෙනවා![]()
තව ඉන්නව. සොන්ඩික්, සකූ.......![]()

heheh nub ekata wada addres eka thama gathi...issara kale wage ..kellata liyum yawanna puluwan ne..
තාක්ශනේ 
address (ip) තියෙනවා![]()

ask from GT

අර සල්ලි හොයන්න(ඇඩ්සෙන්ස්) උදව් කරනවා කියලා ලොකු සද්දයක් දැම්ම කෙල්ල? කෝතව ඉන්නව. සොන්ඩික්, සකූ.......![]()

අමතක උනා නේ EK zombie AKA ||~R_girl~||

මූ දන්න තරං![]()

