Niyamai
Anuja methsara Member Jun 18, 2010 3,322 1,125 0 Katunayake May 6, 2012 #103 sajithishara said: Mobitel E 160 ta softwear nedda machan Click to expand... onna macho site eka : http://huaweifirmware.blogspot.com/2011/05/huawei-e160.html ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E160 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න )
sajithishara said: Mobitel E 160 ta softwear nedda machan Click to expand... onna macho site eka : http://huaweifirmware.blogspot.com/2011/05/huawei-e160.html ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E160 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න )
Anuja methsara Member Jun 18, 2010 3,322 1,125 0 Katunayake May 6, 2012 #104 ඔන්න මචෝ මට අමතක් වෙලා තිබුන තව Dongle එකක් ..... huawei E 160 ( Dialog , mobitel , Airtel ) Dongle Model : E 156 අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න http://huaweifirmware.blogspot.com/2011/05/huawei-e160.html ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E160 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න ) මේක තව කාට හරි බලල dongle එකක් unlock කරගන්න ඔයාල bump එකක් වත් දාලා යන්න ....
ඔන්න මචෝ මට අමතක් වෙලා තිබුන තව Dongle එකක් ..... huawei E 160 ( Dialog , mobitel , Airtel ) Dongle Model : E 156 අන්ලොක් software එක මෙතනින් Download කරගන්න http://huaweifirmware.blogspot.com/2011/05/huawei-e160.html ( මේ Site එකට ගියාම Image එකට යටින් Download Huawei E160 Firmware Update කියල ඇති එක click කරන්න ) මේක තව කාට හරි බලල dongle එකක් unlock කරගන්න ඔයාල bump එකක් වත් දාලා යන්න ....
Dinushasankalpa Well-known member Feb 7, 2009 56,439 4,158 113 කඩවත May 6, 2012 #110 අඩෝ පට්ට පට පට... ඇත්තටම , මේ Thread එක ඔයාලට ප්රොයෝජනවත් උනානම් Rep තියනවනම් දීල යන්න .. රේප් දුන්නොත් මමත් සලකනවා හොදේ .............! එහෙනම් හැමෝටම තැන්කු .......
අඩෝ පට්ට පට පට... ඇත්තටම , මේ Thread එක ඔයාලට ප්රොයෝජනවත් උනානම් Rep තියනවනම් දීල යන්න .. රේප් දුන්නොත් මමත් සලකනවා හොදේ .............! එහෙනම් හැමෝටම තැන්කු .......
Dinushasankalpa Well-known member Feb 7, 2009 56,439 4,158 113 කඩවත May 6, 2012 #111 ජංගි සමීරගේ ඩොංගල් මොංගල්
kirihodi Junior member May 15, 2007 447 5 18 May 6, 2012 #112 machan eke pass wrd 1k illanawa mokaddha ekata denne one (dialog E 173)
Dr. NAC Well-known member Nov 6, 2011 5,394 808 113 8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E May 6, 2012 #114 උබනම් දෙයියෙක් නෙමෙයි දේවාලයක්...., Rep
Dr. NAC Well-known member Nov 6, 2011 5,394 808 113 8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E May 6, 2012 #115 ashen emoz said: PULUWANN NAM MOBITEL ZTE MF 190 B UNLOCK KARANA WIDIYA KIYANAWADA PLZZZZZZZZZZZZZ Click to expand... Oka unlock nedda kiyala tikak balapan. Man laga thiyenneth mobitel eke ZTE MF190B thama. ekanam gannakotama unlock thibune....,
ashen emoz said: PULUWANN NAM MOBITEL ZTE MF 190 B UNLOCK KARANA WIDIYA KIYANAWADA PLZZZZZZZZZZZZZ Click to expand... Oka unlock nedda kiyala tikak balapan. Man laga thiyenneth mobitel eke ZTE MF190B thama. ekanam gannakotama unlock thibune....,
bathalaya Well-known member Jan 9, 2010 4,143 431 83 ඇයි එන්නද? May 6, 2012 #116 Thanks Rep 3+ Reactions: Anuja methsara
sen10 Member Jan 7, 2011 1,641 65 0 Matara May 6, 2012 #117 micromax dongle unlock karanna barida machan ?
Dr. NAC Well-known member Nov 6, 2011 5,394 808 113 8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E May 6, 2012 #118 Dialog එකෙන් ඉස්සර දුන්න Huawei E 220 unlock කරන විදිය මෙතන නැහැනේ මචං. ඒ modem එක unlock නොකරපු කවුරුහරි ඉන්නවනම් මෙන්න step by step ඒක කරන විදිය. ඕනේ කෙනෙක් ඉන්නවනම් පහල site එක බලන්න. ඕනේ කරන software එතනම තියෙනවා... http://unlocke220.blogspot.com/2009/03/unlocking-procedure-i.html
Dialog එකෙන් ඉස්සර දුන්න Huawei E 220 unlock කරන විදිය මෙතන නැහැනේ මචං. ඒ modem එක unlock නොකරපු කවුරුහරි ඉන්නවනම් මෙන්න step by step ඒක කරන විදිය. ඕනේ කෙනෙක් ඉන්නවනම් පහල site එක බලන්න. ඕනේ කරන software එතනම තියෙනවා... http://unlocke220.blogspot.com/2009/03/unlocking-procedure-i.html
Anuja methsara Member Jun 18, 2010 3,322 1,125 0 Katunayake May 7, 2012 #119 kirihodi said: machan eke pass wrd 1k illanawa mokaddha ekata denne one (dialog E 173) Click to expand... මේකෙ ඇති maha loku මගුලක් නෑ.. unlock කිරීමෙන් waranty void වේ. 1st method, HUAWEI MODEM Code Writer - http://www.mediafire.com/?a6fxckp2q6juseu nathnam , 2nd method, මොඩම් එකේ IMEI නම්බර් එක හොයාගන්න.. ඒක මොඩම් එකේ ගහල තියනව 15 digit number එකක්.. එක බලගන්න, notepad ekata copy karaganna .. palaweniyen Modem eke Flash code ekai Unlock code ekai Hoyaganna one.. ඒකට meke hash ( ##### ) mark wenuwata oyalage modem eke IMEI number eka dala මේ url එකට යන්න http://bb5.at/huawei.php?imei=############### eeta passe unlock code eka illana welawata oya code eka denna ....
kirihodi said: machan eke pass wrd 1k illanawa mokaddha ekata denne one (dialog E 173) Click to expand... මේකෙ ඇති maha loku මගුලක් නෑ.. unlock කිරීමෙන් waranty void වේ. 1st method, HUAWEI MODEM Code Writer - http://www.mediafire.com/?a6fxckp2q6juseu nathnam , 2nd method, මොඩම් එකේ IMEI නම්බර් එක හොයාගන්න.. ඒක මොඩම් එකේ ගහල තියනව 15 digit number එකක්.. එක බලගන්න, notepad ekata copy karaganna .. palaweniyen Modem eke Flash code ekai Unlock code ekai Hoyaganna one.. ඒකට meke hash ( ##### ) mark wenuwata oyalage modem eke IMEI number eka dala මේ url එකට යන්න http://bb5.at/huawei.php?imei=############### eeta passe unlock code eka illana welawata oya code eka denna ....