ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

asknrk

Well-known member
  • Feb 10, 2007
    2,854
    800
    113
    @Thusithaya
    Eka thamai. IELTS nethuwa kohomada yanna puluwan kiyanne?



    North Island eke nam part time jobs hoya ganna loku amaruwak nethilu. Uni kiyanne ithin Polytechnic thamai.

    MAMA KIUWE GENRAL WAY BUT IF U HV DEGREE -ENGLISH MEDIUM IELTS NOT REQUIRED U CALL THIS AGENCY ACCHE , SKY INTERNATIONAL RATMALANA
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    Eka thamai. IELTS nethuwa kohomada yanna puluwan kiyanne?



    North Island eke nam part time jobs hoya ganna loku amaruwak nethilu. Uni kiyanne ithin Polytechnic thamai.
    Uni eka mokakda ban
     

    SLHodahitha

    Well-known member
  • Nov 8, 2017
    3,089
    2,979
    113
    ::0
    elakiri.com
    Lankawe tiyana aus company balala cv dapan. lankawe inna kale elatama weda tika complete karapan weda pennapan kadda hodatama hadaganin, kelinma sponsor karai ubawa
     

    The_Lion

    Member
    Feb 16, 2015
    850
    73
    0
    pr ගන්න එක නිකම් හීනයක්.. එහේ ගිහින් අවුරුදු 4ක් degree කරලා තමයි pr ඉල්ල පුළුවන් work visa යනවනම් අඩුම 5 years experience වත් තියෙන්න ඕන බම්
    ..pr ගන්න තියෙන ලේසිම ක්‍රමේ එහේ pr තියෙන ඇන්ටා පාරක් දාගන්න එක


    අවුරුදු 4 ක් ඕස්ට්‍රේලියා හිටිය කියල, ඩිග්රි තිබ්බ කියල උඹට PR දෙන්නේ නෑ ... උඹ හිතුවද PR ගන්නව කියන්නෙ සල්ලි දීල බඩුවක් ගන්නව වගේ කියල ;) IELTS 7 ක් වත් දාගන්න බැරි කෙනෙක්ට කොහොමත් PR ගන්නව කියන්නෙ අමාරුයි ටිකක් .. ඒත් බැරි නෑ .. බට් අර වගේ අවුරුදු 4 ක් හිටිය කියල නම් උඹට PR දෙන්නෙ නෑ :lol:.. "ඩිග්රි කලා නම් දැන් පල උඹ ආපු රටට" කියල පයින් ගහයි ;) .. උඹ මේ අඬන්නේ IELTS 6 ක් දාගන්න බෑ කියලනේ .. හය්යෝ සංසාරේ .. :( දුක තමයි පුතා ... බට් PR දාගෙනම යන්න පුළුවන් නම් හොඳයි ... මම නම් කියන්නෙ PR දාගන්න පුලුවන්ද බලන්න කියල ... ඕස්ට්‍රේලියන් වෙබ්සයිට් එකේ ඔක්කොම තියෙනව බන් විස්තර PR ගන්න විදිහ ... Student Visa ගියොත් දුක තමයි .. PR අරන් ගියොත් සැප තමයි ;)
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    Dan degree karath australian work experiance nethi unta pr hambenne ne bn.
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    මමත් ප්‍රශ්නයක් අහන්නම්..ඕස්ට්‍රේලියාවට විසිට් එකක් ගිහින් එන්න ගොඩක් අමාරුද..මම දැකලා තියනවා බුරුතු පිටින් ඔය මියුසික් ගෲප් වල උන්..එක එක ගායකයෝ..නලුවෝ..ඔය අපූරුවට ගිහිල්ලා එන්නේ..උන්ට කොහොමද වීසා හම්බවෙන්නේ...???

    බැන්කුවේ ලක්ශ සීයක්...කෝටි දෙක තුනක ඉඩකඩම්..වාහනයක්..වගේ දේවල් තියන කෙනෙකුට උනත් විසිට් වීසා දෙන්නේ නැද්ද ..??? ඒත් අද්‍යපන සුදුසුකම් බලනවද..???
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,658
    68,001
    113
    මමත් ප්‍රශ්නයක් අහන්නම්..ඕස්ට්‍රේලියාවට විසිට් එකක් ගිහින් එන්න ගොඩක් අමාරුද..මම දැකලා තියනවා බුරුතු පිටින් ඔය මියුසික් ගෲප් වල උන්..එක එක ගායකයෝ..නලුවෝ..ඔය අපූරුවට ගිහිල්ලා එන්නේ..උන්ට කොහොමද වීසා හම්බවෙන්නේ...???

    බැන්කුවේ ලක්ශ සීයක්...කෝටි දෙක තුනක ඉඩකඩම්..වාහනයක්..වගේ දේවල් තියන කෙනෙකුට උනත් විසිට් වීසා දෙන්නේ නැද්ද ..??? ඒත් අද්‍යපන සුදුසුකම් බලනවද..???

    Ne bn ehema ne.ekama de mehe inna kenek ubata sponsor karanna one.uba mehe ewilla inna tanak tiyenawa,inna duration ekata balagannawa,yanna hitan inna places gena kiyala sponsor karanna one.sponsor karana ekenata income ekak tiyenna one tawa documents pennanna one.ube bank eketh ganak tiyenna one.mehe kawuruhari sponsor karan nethuwa visa ganna be
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    Ne bn ehema ne.ekama de mehe inna kenek ubata sponsor karanna one.uba mehe ewilla inna tanak tiyenawa,inna duration ekata balagannawa,yanna hitan inna places gena kiyala sponsor karanna one.sponsor karana ekenata income ekak tiyenna one tawa documents pennanna one.ube bank eketh ganak tiyenna one.mehe kawuruhari sponsor karan nethuwa visa ganna be

    බොහොම ස්තුතියි මචන්..දන්නේ නැති දෙයක් දැනගත්තා...
     

    sancsanka

    Active member
  • Sep 21, 2009
    586
    80
    28
    ඔස්ට්‍රේලියාවට student වීසා වලින් එන්න IELTS අවශ්‍යම නැහැ.සමහර uni වලින් exemption ගන්න පුළුවන් (තමන් ලංකාවේ අවුරුදු 4ක් English medium වලින් ඉගෙන ගෙන තියනවනම්).
    මට අවශ්‍ය උනේ නැහැ. මම මුලින් NZ යන්න හිටියේ.ඒ නිසා මම IELTS කලා. පස්සේ අදහස වෙනස් වෙලා AUSI අවා. හැබයි මට දැන් අර ලංකාවේ දී IELTS කරපු නිසා WORK වීසා එක ගන්න අයිත් IELTS කරන්න ඕන නැහැ.

    කට්ටිය එන්න හිතන් ඉන්නවනම් අඩුම ගානේ 6, 4ක් වත් දාල එන්න.

    ජය !!!
     

    S.Akalanka

    Well-known member
  • May 10, 2017
    2,729
    192
    63
    eka atta wenna puluwan habai mama danna hatiyata uba tamai Auzi ghilla meka full time athal eka inna eka attma uba part time mukuth karennae nadda gedrain okkma sali denawada ban natam ahana ahana eka job eka wadata yana gaman patta busy kiyla

    ekane . mu balowoth mekemai....... :confused:
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    ඔස්ට්‍රේලියාවට student වීසා වලින් එන්න IELTS අවශ්‍යම නැහැ.සමහර uni වලින් exemption ගන්න පුළුවන් (තමන් ලංකාවේ අවුරුදු 4ක් English medium වලින් ඉගෙන ගෙන තියනවනම්).
    මට අවශ්‍ය උනේ නැහැ. මම මුලින් NZ යන්න හිටියේ.ඒ නිසා මම IELTS කලා. පස්සේ අදහස වෙනස් වෙලා AUSI අවා. හැබයි මට දැන් අර ලංකාවේ දී IELTS කරපු නිසා WORK වීසා එක ගන්න අයිත් IELTS කරන්න ඕන නැහැ.

    කට්ටිය එන්න හිතන් ඉන්නවනම් අඩුම ගානේ 6, 4ක් වත් දාල එන්න.

    ජය !!!

    una genaral da kale
     

    ManjuT

    Well-known member
  • Mar 22, 2016
    1,205
    343
    83
    ඔස්ට්‍රේලියාවට student වීසා වලින් එන්න IELTS අවශ්‍යම නැහැ.සමහර uni වලින් exemption ගන්න පුළුවන් (තමන් ලංකාවේ අවුරුදු 4ක් English medium වලින් ඉගෙන ගෙන තියනවනම්).
    මට අවශ්‍ය උනේ නැහැ. මම මුලින් NZ යන්න හිටියේ.ඒ නිසා මම IELTS කලා. පස්සේ අදහස වෙනස් වෙලා AUSI අවා. හැබයි මට දැන් අර ලංකාවේ දී IELTS කරපු නිසා WORK වීසා එක ගන්න අයිත් IELTS කරන්න ඕන නැහැ.

    කට්ටිය එන්න හිතන් ඉන්නවනම් අඩුම ගානේ 6, 4ක් වත් දාල එන්න.

    ජය !!!

    Student visa walata academic nemeida kare. Work visa walata general ne one.