Eka thamai. IELTS nethuwa kohomada yanna puluwan kiyanne?
North Island eke nam part time jobs hoya ganna loku amaruwak nethilu. Uni kiyanne ithin Polytechnic thamai.
MAMA KIUWE GENRAL WAY BUT IF U HV DEGREE -ENGLISH MEDIUM IELTS NOT REQUIRED U CALL THIS AGENCY ACCHE , SKY INTERNATIONAL RATMALANA
IELTS 7 ක් වත් දාගන්න බැරි කෙනෙක්ට කොහොමත් PR ගන්නව කියන්නෙ අමාරුයි ටිකක් .. ඒත් බැරි නෑ .. බට් අර වගේ අවුරුදු 4 ක් හිටිය කියල නම් උඹට PR දෙන්නෙ නෑ
.. "ඩිග්රි කලා නම් දැන් පල උඹ ආපු රටට" කියල පයින් ගහයි
දුක තමයි පුතා ... බට් PR දාගෙනම යන්න පුළුවන් නම් හොඳයි ... මම නම් කියන්නෙ PR දාගන්න පුලුවන්ද බලන්න කියල ... ඕස්ට්රේලියන් වෙබ්සයිට් එකේ ඔක්කොම තියෙනව බන් විස්තර PR ගන්න විදිහ ... Student Visa ගියොත් දුක තමයි .. PR අරන් ගියොත් සැප තමයි 