කිරියෙ පාඩුවෙ ඉන්න මෙම්බර්ස්ලාට

Sen-lu

Well-known member
  • දැන් මහලොකු රජයෙ කැම්පස් තොගෙ ඩිග්‍රිය මොකද්ද කියපන් බලන්න http? ලොවෙත් මේ පොන්නයා මැත්ස් කරලා පලවෙනි රෑන්ක් 100 අතරෙ ඉදලා මොරා engineering ගියා වගේ ටෝක් දිදී රැගුවට අම්මා තාත්තත් අතේ සතේ නැති මුඩුක්කු වල ඉන්න අඩුකුලේ හිගන්නු හින්දා වෙන ගොඩ යාගන්න ක්‍රමයක්ම නැති හින්දා පුක ඉරාගෙන පාඩම් කරලා සර්ලගෙ පුකට වැදලා ෆ්‍රී කාඩ් හදාගෙන ශයි 3ක් විතර ලොටලා ලොටලා යාන්තම් බෝට්ටුවකින් හද්ද ඩොටේ කැලෑවක බලු වටින්නැති ඩිග්‍රි කට්ටකට සිලෙක්ට් උන හිගන වේසිගෙ පුතෙක් 🤣 උන්ට තමා කැරිම ඇරියස් එකක් තියෙන්නෙ ප්‍රයිවට් කැම්පස් උන් එක්ක 🤣
    මූට මොන කැම්පස්ද බං. මුං නවතින්නෙ ත්‍රීවිලර් පාක්වල.
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Commex and gamerlk

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    @Antare 2.8 මේ බගර් හිතාගෙන ඉන්නේ එයා ට්‍රොල් කෙනෙක් කියලා, ඒත් ට්‍රොල් වෙන්නේ එයා තමයි. මම මේ වගේ අයව දන්නවා. මෙම දුක්ඛිත Fk තවමත් ඔහුගේ මව අසල නිදා සිටින්නේ ඔහු අඳුරට බිය නිසා විය හැකිය. නමුත් මෙන්න, ඔහු තමයි අමාරුම පුද්ගලයා 😂.
    TAWATH A/L FAIL PONNAYEK.NIBM WESIGE PUTHA PUKA DENNA AWADA.THOGE PUKA E DAWAS WALA PALUWA MATHAKADA.
     
    • Haha
    Reactions: hecker_thama

    Sen-lu

    Well-known member
  • @Antare 2.8 මේ බගර් හිතාගෙන ඉන්නේ එයා ට්‍රොල් කෙනෙක් කියලා, ඒත් ට්‍රොල් වෙන්නේ එයා තමයි. මම මේ වගේ අයව දන්නවා. මෙම දුක්ඛිත Fk තවමත් ඔහුගේ මව අසල නිදා සිටින්නේ ඔහු අඳුරට බිය නිසා විය හැකිය. නමුත් මෙන්න, ඔහු තමයි අමාරුම පුද්ගලයා 😂.
    Wtf 😂😂😂
     

    Commex

    Well-known member
  • Nov 29, 2019
    2,020
    1,588
    113
    BALAPNKO ITIN MUGE MOLE TARAMA🤣.GOVERMENT CAMPUS EKAKATA A/L RESULT DAALA GIYAPU EKA TAMA MINISSUN GE BADU SALLI WALATA WADAK KALE.THOPI ME A/L S3 DAAGANA MINISSUNGE BADU SALLI KAALA A/L KAALE BOKKU UDA GANJA GAGAHA IDALA THOPI KAALAKANNI MINISSUNGE BADU SALLI KAAWA.ANTARE NIYOJANAYA KARANNE MULU GOVERMENT CAMPUS SHISHYAYONWA.ANTARE WENNA ONA NA EKA NISA UN WENUWEN API DEYAK KARANNA.🤣.THOPI ITIN OWA DANNE KOHEDA MODA HATTA🤣🤣.
    hari dan uba karapu ekak kiyahan balanna
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    AMO AMO LOKU AYYA.MN 3RD SHY KALE NA PAKO.2ND SHY EKEN RUHUNA PHYSICAL AAWA.UBE JATHAKEDA OYA DAALA TIYENNE WAMBATU PONNAYA.
    Ruhuna physical 🤣🤣 ඉදකින් හුත්තෝ රුහුණෙ පිසිකල් පොන්නයෙක් කියලා දන්නවනං රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ 🤮 දැන් කාලෙ ලෝවර් මිඩ්ල් ක්ලාස් උන්වත් යන්නෑ පකෝ රජයෙ ඩොටේ ගුබ්බෑයම් වල පිසිකල් කටු වලට උක දෙන්න. යමක් කමක් තියන මොලයක් තියන ඒලෙවල් සයන්ස් කරපු ලමයින්ගෙ දෙමව්පියො දැන් කෙලින්ම ෆස්ට් ශයි එකෙන් engineering/ medicine / IT/ CS සිලෙක්ට් නැත්තං කෙලින්ම ශයි දෙකතුන කරව කරවා හැමිනවනෙ නැතුව කෙලින්ම ප්‍රයිවට් IT degree එකකට දානවා පොන්නයො.
     

    hitlermash

    Well-known member
  • Oct 9, 2017
    1,510
    1,347
    113
    මම ගිය යුනි එකට හීනෙන්වත් යන්න උඹට සල්ලිවත් මොලේවත් නෑ පොන්ස්. කොහොමත් ලංකාවෙ යුනි එකකවත් ලැට්හෝදන්න කම්කරු ජොබක්වත් ගන්න සුදුසුකම් නැති උඹට මොන උසස් අධ්‍යාපනයද 😂.

    උඹේ තැන දැනගෙන ජීවත් වෙයන් පද්ද.
    උඹ නන් ඉතින් ඔහොම ටෝක් ඉශූ කරාට කොහේ හරි ලැට් හෝදගෙන අඩාගෙන අස්සක කැම්පස් එකකින් මොනව හරි කරගෙන මෙහේ ඇවිත් oxford ගිය ලයින් එකක් දෙනව
     
    • Like
    Reactions: Antare 2.8

    WhiteFlame

    Well-known member
  • Dec 17, 2023
    440
    282
    63
    Ruhuna physical 🤣🤣 ඉදකින් හුත්තෝ රුහුණෙ පිසිකල් පොන්නයෙක් කියලා දන්නවනං රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ 🤮 දැන් කාලෙ ලෝවර් මිඩ්ල් ක්ලාස් උන්වත් යන්නෑ පකෝ රජයෙ ඩොටේ ගුබ්බෑයම් වල පිසිකල් කටු වලට උක දෙන්න. යමක් කමක් තියන මොලයක් තියන ඒලෙවල් සයන්ස් කරපු ලමයින්ගෙ දෙමව්පියො දැන් කෙලින්ම ෆස්ට් ශයි එකෙන් engineering/ medicine / IT/ CS සිලෙක්ට් නැත්තං කෙලින්ම ශයි දෙකතුන කරව කරවා හැමිනවනෙ නැතුව කෙලින්ම ප්‍රයිවට් IT degree එකකට දානවා පොන්නයො.
    ඕකා බෙල්ලෙ වැලදාගනියි බන් ලැජ්ජාවට
     

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    A/L liwwata school giyene pons masa 3k wath 2021 A/L :cool:

    ඇයි තොපේ අවුරුද්දේ උන් කැමපස් ගියේ නැද්ද😹.
    Ruhuna physical 🤣🤣 ඉදකින් හුත්තෝ රුහුණෙ පිසිකල් පොන්නයෙක් කියලා දන්නවනං රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ 🤮 දැන් කාලෙ ලෝවර් මිඩ්ල් ක්ලාස් උන්වත් යන්නෑ පකෝ රජයෙ ඩොටේ ගුබ්බෑයම් වල පිසිකල් කටු වලට උක දෙන්න. යමක් කමක් තියන මොලයක් තියන ඒලෙවල් සයන්ස් කරපු ලමයින්ගෙ දෙමව්පියො දැන් කෙලින්ම ෆස්ට් ශයි එකෙන් engineering/ medicine / IT/ CS සිලෙක්ට් නැත්තං කෙලින්ම ශයි දෙකතුන කරව කරවා හැමිනවනෙ නැතුව කෙලින්ම ප්‍රයිවට් IT degree එකකට දානවා පොන්නයො.
    ප්‍රයිවට්😹.මොන ප්‍රයිවට්ද පකෝ ලංකාවේ ගූ ගුබ්බෑයම් ටික.it කෑවේ තොපි තමා උපාදි කඩ බැල්ලිගේ පුතාලා.SLIIT වේසිගේ පුතා බලු බල්ලෙක් ගනන් ගන්නේ නැති හිගන ඩිග්‍රි කරලා මුඩුක්කු කම්පැනි වල ලැගලා අපිට ටෝක් දෙන්න එනවා😹😂.උපාදි කඩ ගූ පොන්නයන්ට තියන පිලිගැනීම අපි නොදන්නවා යෑ😹🙈.තොපි මේ a/l ගූ ගාගන යන්තම් පාස් කරන් අපිට ටෝක් දෙන්න එන්නේ😹.
    oki issara english thread pava damma pako. tho danna itigediya
    දැන් වගේම තමා ඔය වේසි කොහෙන් හරි කොපි කරන් ඇවිත් මේකේ paste කරනවා.උබනම් ඒකිගේ කිම්බ රහ කර කර කන වේසියෙක් වගේ😹.hnd කට්ටක් කරලා තියෙන්නේ පස්ඒ bit කරලා මොරටුවෙලු😹.හුත්තුගේ හුත්ත පල්ලාඅ ලුනු දාලා අව්වෙ තියන්න ඕන.
    උඹ නන් ඉතින් ඔහොම ටෝක් ඉශූ කරාට කොහේ හරි ලැට් හෝදගෙන අඩාගෙන අස්සක කැම්පස් එකකින් මොනව හරි කරගෙන මෙහේ ඇවිත් oxford ගිය ලයින් එකක් දෙනව
    ඉරිසියාව තියෙන්නේ බන් වේසිගේ පුතාලාට.අපි කතා කලොත් විතරයි අනිත් ගවර්මන්ට් ගියපු උන් ටික මේකේ මුන්ට බයේ ඉන්නවා.

    ඕකා බෙල්ලෙ වැලදාගනියි බන් ලැජ්ජාවට
    උබේ අම්මගේ හුත්ත වලදාගනින්
     
    • Dislike
    Reactions: Geshi95

    Sen-lu

    Well-known member
  • උඹ නන් ඉතින් ඔහොම ටෝක් ඉශූ කරාට කොහේ හරි ලැට් හෝදගෙන අඩාගෙන අස්සක කැම්පස් එකකින් මොනව හරි කරගෙන මෙහේ ඇවිත් oxford ගිය ලයින් එකක් දෙනව
    උඹේ හිත හැදෙන දෙයක් හිතාගනින් රහල්. කිරියෙ ඉන්න ෆේල්ම එකාගෙ හිත හදන්න පුළුවන් කියන්නෙම කොච්චර පිනක්ද 😂
     
    • Haha
    Reactions: gamerlk and Geshi95

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    උඹේ හිත හැදෙන දෙයක් හිතාගනින් රහල්. කිරියෙ ඉන්න ෆේල්ම එකාගෙ හිත හදන්න පුළුවන් කියන්නෙම කොච්චර පිනක්ද 😂
    Lat වලවල් හාරන් කන්න ඇති නේ පොන්නයෝ උපාදි කඩේට ගෙවන්න🤣
     
    • Dislike
    Reactions: Geshi95