කෙල්ලට මුලින්ම ලියලා යවපු සිංදුව..

sudumalli2009

Well-known member
  • Jul 10, 2010
    12,065
    3,790
    113
    මුහුද පැත්තේ..

    අපෝ කුජීතයි

    මල් පොන්න කම ප්‍රදර්ශනය වෙන ලඳ බොළඳ සීන් එකක්. හෆෝ තාමත් ඉනන්වද බන් මේ වගේ පොරවල්


    මචන් උබ එක්කෝ ඉස්කෝලේ කාලේ ලව් කරලා නෑ නැත්නම් උබ ඉස්කෝලේ ගිහින් නෑ.. ඒ නිසා ඒ ගැන කතා කරන්න දෙයක් නෑ...:no: දැන් කොහොමත් මේ වගේ මල් පොන්නයෝ නෑ බන් දැන් ඉන්නේ අද කෙල්ලට ටෝක් කරලා අයි ලව් යු කිව්වා ඊලග දවසේ රූම් එකට අදින නියම පිරිමි...:growl:
     
    Last edited:

    aru21atnet

    Well-known member
  • Jan 30, 2011
    1,106
    149
    63
    36
    දැනට ගෙදර
    මේ ත්‍රෙඩ් එක බලලා මට කෙල්ලගෙන් ලැබුණ සේරම ලියුම් ටික අයෙත් කියෙව්වා බන්..:(
    ඒ කාලේ ගැන කියන්න වචන නෑ බන්... :no:

    DSC_0403.jpg


    දැන් කාලේ මෙහෙම ලියුම් ලියන උන් නම් නෑ...:no:

    2012 දිනය දාපු ලියුම තමයි එයා මට අන්තිමට දුන්න ලියුම ඒ ලියුම ලියනකොටත් අපි දෙන්න ලග ෆෝන් තිබ්බා එත්
    "කාලෙකින් ලියුමක් ලිව්වේ නෑ , ආසයි ලියුමක් ලියන්න"
    කියලා තමයි එයා මට ඒ ලියුම ලියලා එව්වේ..:love::love:


    2012 විශේෂ වෙන්නේ ඒ ලියුම නිසාම නෙමෙයි, අවුරුදු 5ක් පුරා ලියවුනු ආදර කතාවට තිත තියන්න උනේ, ඒ විතරක් නෙමෙයි ඒ අවුරුද්දෙම තමයි එයා වෙන කෙනෙක් කසාද බැන්දේ දේවල් වෙනස් උනේ හරි ඉක්මනටම...:(:(


    අම්මා තාත්තට වගේම මරාගෙන මැරෙන්නම උනත් එකට හිටිය යාලුවෝ කිහිප දෙනෙක්ට පින්සිද්ද වෙන්න තමයි මං එදා ඒ සිද්දි එක්ක ඔලුව උස්සගෙන හිටියේ..:yes:

    නැත්නම් මම අද මෙතන නෑ සමහරවිට...

    ( විශේෂයෙන් මතක් කරන්න ඕන අපේ එළකිරියේ dj gamaya ව
    එළකිරියේ පොදුවේ කට්ටිය මිනිහා වල් ගමයා විදියට දැක්කට..:P;)
    ඕනම වැටිලා හිටිය කොල්ලෙක්ට අත දීලා නැගිට්ටවන සිරාම පොරක්
    11.gif
    )


    මේ අත් අකුරුවල හිමිකාරී, ඒ කෙල්ල දැන් පොඩි දරුවෙක් ඉන්න අම්මා කෙනෙක්...:)

    මං ?:nerd:

    මං තවම ඒ අතීතයත් එක්ක ජිවත් වෙන තනිකඩයෙක්...

    ගෙදරින් කොච්චර කන් කෙදිරිගෑවත් දැන් බදින්න කාලේ හරි කියලා අයෙත් ආදරේ කරන්න හිතක් නෑ තවම..:(
    ආයේ ආදරේ කරන්න හිතෙන්නෙත් නෑ...:no::no:

    DSC_0404.jpg


    :love::love::love::love::love::love:

    මොනවා කරන්නද බන් අපේ ජිවිත ගොඩනැගිලා ගෙවිලා යන්නේ මේ ලැබීම හා නොලැබීම එක්ක අපි ඒවට මුණ දෙන විදියට තමයි අපේ ජිවිතේ සාර්ථක අසාර්ථකත්වය තීරණය වෙන්නේ...
    :)

    අපේ ජිවිත ගොඩනැගිලා ගෙවිලා යන්නේ මේ ලැබීම හා නොලැබීම එක්ක අපි ඒවට මුණ දෙන විදියට තමයි අපේ ජිවිතේ සාර්ථක අසාර්ථකත්වය තීරණය වෙන්නේ.

    :yes::yes::yes::yes::yes:

    TFS +6
     
    Last edited:

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව

    අපෝ කුජීතයි

    මල් පොන්න කම ප්‍රදර්ශනය වෙන ලඳ බොළඳ සීන් එකක්. හෆෝ තාමත් ඉනන්වද බන් මේ වගේ පොරවල්

    මචන් උබ එක්කෝ ඉස්කෝලේ කාලේ ලව් කරලා නෑ නැත්නම් උබ ඉස්කෝලේ ගිහින් නෑ.. ඒ නිසා ඒ ගැන කතා කරන්න දෙයක් නෑ...:no: දැන් කොහොමත් මේ වගේ මල් පොන්නයෝ නෑ බන් දැන් ඉන්නේ අද කෙල්ලට ටෝක් කරලා අයි ලව් යු කිව්වා ඊලග දවසේ රූම් එකට අදින නියම පිරිමි...:growl:



    ඌව නොසලකා හැරපන් මචං..
    උගේ දෙමාපියන්ගෙන් එන ජාන නෙහ් බං උගේ ඇඟේ දුවන්නෙත්.පිටින් එන්න බෑනේ.
    එහෙනම් ඉතින් උගේ අම්මාට ඌව දීලා තියෙන්නේ එක්කෝ වැටකෙයියා පඳුරක් යටදි,නැත්තම් කොන්ඩම් පිරුන ෆිල්ම් හෝල් බොක්ස් එකක් ඇතුලෙදි එහෙමත් නැත්තම් පැයට 750හේ කාමරයක ලොද ලොද ගාන ෆෑන් එකක් යටදි..

    ඒවගේ දරු උපත් ගැන අනුකම්පා කරපන්..
    එච්චරයි..:yes::yes:
     

    padiri

    Banned
    Feb 21, 2016
    720
    108
    0
    උඹල වගේ පොරවල් තමා බන් කොච්චි වලට පනින්නේ
    වහ බොන්නේ

    උඹල වගේ පොරවලුත් මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනේ බන්

    නැතිනම් පත්තර කාරයන්ට news නැහැ නේ
     
    • Like
    Reactions: redhat

    Ayesh machan

    Active member
  • Mar 11, 2014
    116
    32
    28
    Mage kathawath pattama wenas kathawak..
    Film ekak gahanna puluwan ekata..
    Hithaaganna bari tharam lassana dewal una..
    Api dennama ekama cmpus eke ..
    Pudumaakaara lassana dewal una atheethayak tibuna machan..
    Api denna samahara dawas walata ra 12 ta withara handa eliye awidagena yanwa ban ..
    Eyata maawa wiswasasyi ban..Eya horen hostal eken panala enawa mcn.. Eth umbala piligannawa nam piliganin Ekita narakak wena ekama deyak wath api dena kale na.. ehema deyak hithenne wath na mata..
    Puduma sundara pissu atheethayak tibbe machan..
    Api dennatama eka wagema pissu adahas tibbe..

    Dawasaka mma karapu moda wihiluwak nisa math ekka tharaha una eya
    eetapasse eya andala dodala badagana kohoma hari yalu una math ekka aye.. Eth mata hithata aul seen ekata .. Ithin guitar ekath tibba wele mma podi ewele hithata awa wachana tikak kiyala yawwwa mehema

    http://https://soundcloud.com/ayesh-dissanayaka/duka-hithuna-raththarane

    Eth anthime eyatama hondak karanna gihin mma karapu deyak magema langa hitiya cheeththayak eyata kiyala dan eya math ekka inne puduma tharahakin..
    Apahu reverse kaanna bari tharam godaak dewal wela dan eya math ekka inne tharahin puduma tharahin..
    Mamaa karapu kisima wereddak naa..
    Eth dan thaththwe godaak wenas.. E nisa mma mawama niwaradi karaganna yan na.. Mehemama innawa digatama.. Meka nisama mma tika kalayak pissek wela hitiya.. 1st 2nd sem 2ma anagaththa..
    Eth dan aulak na..
    Eelaga lec ekata eya enawa..
    Eth dan eya maawa andunan na..
    Kohoma hari mama mage palweni lv eken jeewitheta ganna puluwan lassanama athdakeem godaak gaththa..


    https://soundcloud.com/bhashana88/nagari_origial_bhashana-voiced
     
    Last edited:

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    මචන් උබ එක්කෝ ඉස්කෝලේ කාලේ ලව් කරලා නෑ නැත්නම් උබ ඉස්කෝලේ ගිහින් නෑ.. ඒ නිසා ඒ ගැන කතා කරන්න දෙයක් නෑ...:no: දැන් කොහොමත් මේ වගේ මල් පොන්නයෝ නෑ බන් දැන් ඉන්නේ අද කෙල්ලට ටෝක් කරලා අයි ලව් යු කිව්වා ඊලග දවසේ රූම් එකට අදින නියම පිරිමි...:growl:

    මම ඉස්කෝලේ ගිහිල්ලත් තියනවා
    ඕන තරම් ලවු කරලත් තියනව

    මේ ෆෝරම් එකේ වෙන්න ඕනේ උඹල දාන පොස්ට් වලට අනික් හැම එකාම එකඟ වෙන රෙප්ල්යිද?
    විරුද්ද මත තහනම් ද?

    ලියුම් ලියුවත් මේ වගේ ෆෝරම් එකක දන්නා තරම් උඹල බොළඳ ද? උඹල ඒ කාලේ එහෙම කරත් දැන් වයස ඇති නේද
     
    • Like
    Reactions: redhat

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    උඹල වගේ පොරවල් තමා බන් කොච්චි වලට පනින්නේ
    වහ බොන්නේ

    උඹල වගේ පොරවලුත් මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනේ බන්

    නැතිනම් පත්තර කාරයන්ට news නැහැ නේ

    හික්හික් අන්න හරි
     

    prathapa89

    Well-known member
  • Aug 16, 2011
    2,385
    432
    83
    ගාල්ලේ
    හිතන පතන හැමදේම ඒ ලෙසින් බෑ ඉටුකරගන්න..
    නොසිතූ දේ සිදුවුනත් ජීවිතේ ඉවසීමෙන් ඉන්න..
    කළබල වෙන්න එපා - කිසිවිට බිය වන්න එපා
    එන හැමදේටම ආත්ම ශතක්තිය ඇතිව මුහුණ දෙන්න..

    හදවතට සවන් දෙන්න - ඒ අනුව වැඩකරන්න..
    හොදදේ කෙරුවොත් විපතක් සැපතට
    පෙරලෙනවා ඔන්න..
    ඒ බව දැනගෙන ඉන්න...

    මේක අද මට වෙලා තියනවා...;)හැමදේම උනේ හොදටයි....:):)

    ටිකෙන් ටික ටිකෙන් ටික...
    අපි ආවද මේ තරම් දුර....
    කටින් කට කටින් කට...
    ලෝකය දැනගෙන අපේ ගැන...
    විටින් විට විටින් විට...
    සමහරු අපි ගැන ගෙතු පද....
    එකක් හැර එකක් හැර...
    ජය ගත්තා අද අපේ ලොව.... :love::love::love::love::love:


    http://ow.ly/KNICZ
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    උඹල වගේ පොරවල් තමා බන් කොච්චි වලට පනින්නේ
    වහ බොන්නේ

    උඹල වගේ පොරවලුත් මේ ලෝකේ ඉන්න ඕනේ බන්

    නැතිනම් පත්තර කාරයන්ට news නැහැ නේ


    පුතා,අපි දැකපු කියපු කාලේ ආදරය අහිමි වුනාම සිද්ධ වුනේ ඒවාඑක්කෝ,
    ගීතයක්, කවියක් වුනා.
    නැත්තම් උන් හැමදේම අත් හැරලා මහන්සිවෙලා වැඩ කරලා ජීවිතේ ගොඩ ගියා.

    ඒකට දැන්,
    දැන් ඉන්න උකන්නලා තමයි එක්කෝ බෙල්ලේ වැල දාගන්නේ,
    නැත්තම් කෝච්චියට පනින්නේ.

    මේ ලියවෙන කතා මේකේ ලිව්ව ඔක්කොම තොට වඩා ඉහල තැන ඉන්නවා කියලා මට ශුවර්.


    උබවගේ පොන්න ආදෝ වගේ,

    මම ඊයේ කීල්ස් එකට ගිහින් ඉන්න කොට උදාරි අක්කි ආව. පට්ට සුදුයි සහ ලස්සනයි.
    ඕගොල්ලෝ මොකද හිතන්නේ උදාරි අක්කි ගැන


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1728124




    රුවන්ගි ඉන්නවා හිරු චැට් and මියුසික් එකේ.කැමති ඇය බලන්න

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1727544



    මෙන්න ලිංගික බඩු තව සයිට් එකක්

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1733985


    බ්‍රා" එක තෝරන හැටි..


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1728733



    වගේ අමන,පොන්සි කතා ගිහිල්ලා වෙනම කියපන්...
    මෙතන ඇවිල්ලා නිකම් පුකවල් වල ඇඟිලි ගහලා ඒවා කටේ ඔබා ගන්නේ නැතිව ඉදපන්..
    ඕකේ...:frown::frown:
     
    Last edited:

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව

    මම ඉස්කෝලේ ගිහිල්ලත් තියනවා
    ඕන තරම් ලවු කරලත් තියනව

    මේ ෆෝරම් එකේ වෙන්න ඕනේ උඹල දාන පොස්ට් වලට අනික් හැම එකාම එකඟ වෙන රෙප්ල්යිද?
    විරුද්ද මත තහනම් ද?

    ලියුම් ලියුවත් මේ වගේ ෆෝරම් එකක දන්නා තරම් උඹල බොළඳ ද? උඹල ඒ කාලේ එහෙම කරත් දැන් වයස ඇති නේද

    හික්හික් අන්න හරි


    මෙහ්,
    උඹ බුලත් නොදී ඉදපන්..

    :frown::frown:
     

    Sinhala King

    Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113
    :) එල මචං.
    මාත් කෙල්ලට ලියලා තියනවා සිංදු හෙන ගොඩක්. :cool: අව්රුදු ගානක් ලව් කරා‍.
    මගේ ඒ ආදරනීය කෙල්ල දැන් මගේ බිරිද :love: එදා වගේම අපි දුක සැප බෙදාගෙන ජීවත් වෙනවා.
     

    sudumalli2009

    Well-known member
  • Jul 10, 2010
    12,065
    3,790
    113
    මුහුද පැත්තේ..
    පුතා,අපි දැකපු කියපු කාලේ ආදරය අහිමි වුනාම සිද්ධ වුනේ ඒවාඑක්කෝ,
    ගීතයක්, කවියක් වුනා.
    නැත්තම් උන් හැමදේම අත් හැරලා මහන්සිවෙලා වැඩ කරලා ජීවිතේ ගොඩ ගියා.

    ඒකට දැන්,
    දැන් ඉන්න උකන්නලා තමයි එක්කෝ බෙල්ලේ වැල දාගන්නේ,
    නැත්තම් කෝච්චියට පනින්නේ.

    මේ ලියවෙන කතා මේකේ ලිව්ව ඔක්කොම තොට වඩා ඉහල තැන ඉන්නවා කියලා මට ශුවර්.


    උබවගේ පොන්න ආදෝ වගේ,



    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1728124





    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1727544




    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1733985




    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1728733



    වගේ අමන,පොන්සි කතා ගිහිල්ලා වෙනම කියපන්...
    මෙතන ඇවිල්ලා නිකම් පුකවල් වල ඇඟිලි ගහලා ඒවා කටේ ඔබා ගන්නේ නැතිව ඉදපන්..
    ඕකේ...:frown::frown:

    :lol::lol: ප්‍රසිද්දියේ රෙදි ගැලෙව්වා වගේ...

    සිරාවට බන් ඒ කාලේ ලව් එක නැති උනා කියලා අද වගේ මැරෙන්න යන්නේ නෑ.. ඒ නිසා තමයි අද අපි අහන ලස්සන සිංදු ගොඩක් එදා බිහි උනේ...
     

    Mint90

    Active member
  • Mar 2, 2015
    755
    225
    43
    Sri lanka
    :) එල මචං.
    මාත් කෙල්ලට ලියලා තියනවා සිංදු හෙන ගොඩක්. :cool: අව්රුදු ගානක් ලව් කරා‍.
    මගේ ඒ ආදරනීය කෙල්ල දැන් මගේ බිරිද :love: එදා වගේම අපි දුක සැප බෙදාගෙන ජීවත් වෙනවා.
    තමන් මුලින්ම පන වගේ ආදරේ අරපු කෙල්ලව බඳින්න පූරුවෙ පිනක් තියෙන්න ඕනා බන්,මම ඇතුලු ගොඩ දෙනෙක්ට එහෙම පිනක් නෑ.
    මමත් කෙල්ලෙක්ට හිතින් ලව් කලා අවුරුදු 7ක්.ඒකාලෙ වචනයක් වත් කතා කරන්න උනේ නෑ,අඩුම ගානෙ හිනා වෙන්න වත් පුලුවන් උනේ නෑ.එයා දැන් ඉන්නෙ පේරෙ කැම්පස් එකේ.හැබැයි දැන් මගේ හොඳ යාලුවෙක්.මට තාම වෙන කෙනෙක් ගැන හිතන්න වත් හිතෙන්නෙ නෑ.26i තව ටික දවසකින් :lol:

    මේකෙ සමහර කතා කියවල ඉවර වෙද්දි ඇස් දෙකෙ කඳුළු බන් දන්නෙත් නැතිව.තාමත් සිරා ලව් කරන කොල්ලො ඉන්න එක ගැන පුදුම සතුටක් තියෙන්නෙ :cool: :)
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    තමන් මුලින්ම පන වගේ ආදරේ අරපු කෙල්ලව බඳින්න පූරුවෙ පිනක් තියෙන්න ඕනා බන්,මම ඇතුලු ගොඩ දෙනෙක්ට එහෙම පිනක් නෑ.
    මමත් කෙල්ලෙක්ට හිතින් ලව් කලා අවුරුදු 7ක්.ඒකාලෙ වචනයක් වත් කතා කරන්න උනේ නෑ,අඩුම ගානෙ හිනා වෙන්න වත් පුලුවන් උනේ නෑ.එයා දැන් ඉන්නෙ පේරෙ කැම්පස් එකේ.හැබැයි දැන් මගේ හොඳ යාලුවෙක්.මට තාම වෙන කෙනෙක් ගැන හිතන්න වත් හිතෙන්නෙ නෑ.26i තව ටික දවසකින් :lol:

    මේකෙ සමහර කතා කියවල ඉවර වෙද්දි ඇස් දෙකෙ කඳුළු බන් දන්නෙත් නැතිව.තාමත් සිරා ලව් කරන කොල්ලො ඉන්න එක ගැන පුදුම සතුටක් තියෙන්නෙ :cool: :)
    :yes::yes:
     

    Sinhala King

    Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113
    තමන් මුලින්ම පන වගේ ආදරේ අරපු කෙල්ලව බඳින්න පූරුවෙ පිනක් තියෙන්න ඕනා බන්,මම ඇතුලු ගොඩ දෙනෙක්ට එහෙම පිනක් නෑ.
    මමත් කෙල්ලෙක්ට හිතින් ලව් කලා අවුරුදු 7ක්.ඒකාලෙ වචනයක් වත් කතා කරන්න උනේ නෑ,අඩුම ගානෙ හිනා වෙන්න වත් පුලුවන් උනේ නෑ.එයා දැන් ඉන්නෙ පේරෙ කැම්පස් එකේ.හැබැයි දැන් මගේ හොඳ යාලුවෙක්.මට තාම වෙන කෙනෙක් ගැන හිතන්න වත් හිතෙන්නෙ නෑ.26i තව ටික දවසකින් :lol:

    මේකෙ සමහර කතා කියවල ඉවර වෙද්දි ඇස් දෙකෙ කඳුළු බන් දන්නෙත් නැතිව.තාමත් සිරා ලව් කරන කොල්ලො ඉන්න එක ගැන පුදුම සතුටක් තියෙන්නෙ :cool: :)

    ඔව් මචං නියම ආදරය එහෙම තමයි කියා ගන්න අමාරුයි. සමහර වෙලාවට කියාගන්නම බැරි වෙනවා. වෙලාවට පැය ගනං හිටගෙන ඉන්නවා කෙල්ල එනකන්. ඒත් කෙල්ල එක්ක වචනයක් වත් කතා කරන්නෙ නෑ. :)
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    කව්දෝ මල් පොන්නයෙකුට රිදිලා :lol::lol:
    reputation_neg.gif
    04-19-2016 10:29 AM උඹලා වගේ එවුන් තමයි කෝච්චියට පනින්නේ..


    මගෙත් පෝලිමේ කපලා තිබුනා.


    මරාගන්නේ නැතිව නිදහසේ නූලක් කියවලා ඉන්න එක දරාගන්න බැරිව නූල් කන්න ආපු එවුන් බං..
     

    Sinhala King

    Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113

    මගෙත් පෝලිමේ කපලා තිබුනා.


    මරාගන්නේ නැතිව නිදහසේ නූලක් කියවලා ඉන්න එක දරාගන්න බැරිව නූල් කන්න ආපු එවුන් බං..

    love = sex කියලා හිතාගන ඉන්න එව්න්ට ඔය දෙක අතර වෙනස තේරෙන්නෙ නෑ බං. උන්ගේ මොලේ වැඩ කරන්නේ එක පැත්තක් විතරයි. පව් අහිංසකයෝ. බනින නෙවෙයි උංට අනුකම්පා කරන්න ඕනේ මචං.
     
    • Like
    Reactions: Dennied

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    love = sex කියලා හිතාගන ඉන්න එව්න්ට ඔය දෙක අතර වෙනස තේරෙන්නෙ නෑ බං. උන්ගේ මොලේ වැඩ කරන්නේ එක පැත්තක් විතරයි. පව් අහිංසකයෝ. බනින නෙවෙයි උංට අනුකම්පා කරන්න ඕනේ මචං.
    :yes::yes: