ගොබ්බ හූ ඇන් පී උද්ගොශනේ දැක්කම ආණ්ඩුව ගැන පැහැදීමකුත් ඇති උණා

deanXX

Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,589
    16,441
    113
    ඔහොම උනේ බැසිල්ගෙ වරදටද???බැසිල් විතරද පිනට කොටාබෑවෙ, රටේ ඉන්න සියලුම දෙනා වග කියන්ඩ ඕන ඔහොම උනාට,

    කරන්ට් නැත්තන් බලගාර හදන්ඩ ඔන පොන්නයො, ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැරිනම් සුලගින් ඉර එලියෙන් හරි වැඩක් ගන්සයි ඕන..

    තොපි වගේ ගු පොන්නයො බුරා පැන්නට බැසිල් දෙයක් කරනව රට වෙනුවෙන්, තොපි මොනාද කොරේ????

    පෙන්නපල්ලකො පුලුවන් නම් කරපු එකම එක මෙගාවොට් එකක්?????රෙවෙයි පොන්නයට..🤣🤣

    මෙරට ආර්ථිකය කඩා බිඳ දැමීමට බැසිල් සුක්ෂමව කටයුතු කරනවා – ගම්මන්පිල

     
    • Like
    Reactions: Idias

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සාම්පූර් ගැහුවහම ගල් අඟුරු ගේන්න ඩොලර් තියෙයිද?🤣
    ඔව් එහෙනම් ඩිසල් ඕන නැනෙ, දැවිතෙල් ඕනත් නැ, ජල විදුලි බලාගාර ටිකේ වතුරත් ඉතුරුයි, නොරොච්චෝලෙයි සාම්පුරුයි දෙක තිබ්බනම් ලoවීම ලාබ ලබනව පොන්නයො,

    ලූ ලු ලු ලු ගගා උන්න එකේ ඔප්පු කරන්ඩ තිබ්බනෙ ayi nokarei???koe uththara??
     
    • Like
    Reactions: Idias

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,589
    16,441
    113
    ඔව් එහෙනම් ඩිසල් ඕන නැනෙ, දැවිතෙල් ඕනත් නැ, ජල විදුලි බලාගාර ටිකේ වතුරත් ඉතුරුයි, නොරොච්චෝලෙයි සාම්පුරුයි දෙක තිබ්බනම් ලoවීම ලාබ ලබනව පොන්නයො,

    ලූ ලු ලු ලු ගගා උන්න එකේ ඔප්පු කරන්ඩ තිබ්බනෙ ayi nokarei???koe uththara??

    මෙරට ආර්ථිකය කඩා බිඳ දැමීමට බැසිල් සුක්ෂමව කටයුතු කරනවා – ගම්මන්පිල
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,805
    113
    එකමත් එක රටක
    කරන්ට් නැත්තන් බලගාර හදන්ඩ ඔන පොන්නයො,
    කරන්ට් නැත්තේ බලාගාර නැති නිසා නෙවෙයි පොන්නයෝ.. තෙල් ටික බාගන්නවත් සල්ලි නෑ.. ඔක්කොම සල්ලි කාබාසිනිය කරා පොන්නයෙක් ජනාදිපති වෙලා ෂෙඩ් එකක තෙල් ගහපු වේසිගේ පුතෙක් මුදල් ඇමති වෙලා
    කලින් තිබ්බ ආණ්ඩුවත් කරන්ට් එක දුන්නේ ඔය බලාගාර වලින් තමයි පොන්නයෝ
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    ඔහොම උනේ බැසිල්ගෙ වරදටද???බැසිල් විතරද පිනට කොටාබෑවෙ, රටේ ඉන්න සියලුම දෙනා වග කියන්ඩ ඕන ඔහොම උනාට,
    කරන්ට් නැත්තන් බලගාර හදන්ඩ ඔන පොන්නයො, ටර්බයින් කරකවන්ඩ බැරිනම් සුලගින් ඉර එලියෙන් හරි වැඩක් ගන්සයි ඕන..
    තොපි වගේ ගු පොන්නයො බුරා පැන්නට බැසිල් දෙයක් කරනව රට වෙනුවෙන්, තොපි මොනාද කොරේ????
    පෙන්නපල්ලකො පුලුවන් නම් කරපු එකම එක මෙගාවොට් එකක්?????රෙවෙයි පොන්නයට..🤣🤣
    මේකට නම් මමත් එකගයි.. බැසිල් වැරදි නෑ. වැරදි මහින්ද මහත්තයා හා ගෝටා මහත්තයා... බැසිල් ව ඇතුලට ගත්තේ ඒ දෙන්නා. දෙන්නා කිව්වට මහින්ද ? මහින්ද නැත්තන් ගොටත් නෑ, පොහොට්ටුවත් නෑ. මිනිස්සු චන්දෙ දුන්නේ බැසිල්ට වත්, විමල් ට වත්, ගෝටා ට වත් නෙමේ මහින්ද නම් උතුම් සොහොයුරාගේ වචනෙට.... u එපා කිව්වා නම් එකෙක් චන්දෙ දෙන්නේ නෑ...
    චන්දෙන් ආවට පස්සෙත් පිස්සු කෙලින උන් ඇතුලට දාගත්තේ ඌ, පිස්සු කෙලිද්දී කට පුක වහගෙන හිටියේ (සමාවන්න ඉන්නේ ලෙස නිවැරදි විය යුතුයි. ) ඌ... එලියට බැහැලා ඕක වැරදියි, කරන්න එපා කිව්වා නම් ඇති. එත් අහන්නේ නැති නම් මාධ්‍ය සාකච්චාවක් පොඩියට තියලා කිව්වා නම් මුන් මම කියන දේ අහන්නේ නෑ. උදව් කරන්න නවත්තන්න කියලා. වචනේ විතරයි ඕනා........ බය්යෝ, ටෝය්යෝ, ජෙප්පෝ ඔක්කොම සහයෝගයෙන් ඕකුන් ට විසා අරන් දෙන්නේ පෙට්ටියෙන් යන්න... කියනවා ද ? කියනවා ද එහෙම නෑ.....
    මොකද උන් ඔක්කොම එකයි............ ආන්න එකයි.
     
    • Haha
    Reactions: deanXX

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    මේ ලු වලින් වැඩක් නෑ.... පුළුවන් නම් මේ ටිකට උත්තරයක් දීපන් වටේ යන්නේ නැතිව.
    1) තියන බලාගාර ටික පැය 24ම දුවන්න බැරි ඇයි.... ?
    2) තියන බලාගාර පැය 24ම දිව්වත් ලංකාවට කරන්ට් කපන්නේ නැතිව දෙන්න තරම් DEMAND එක වැඩි වෙලාද ?

    3) 2 ට උත්තරේ ඔව් නම් ඒ මොකක් නිසා ද ? මොනවද වැඩි උනේ.....?
    ලොක්කා හරක් ගෙන් ප්‍රශ්න අහලා වැඩක් නෑ පුන්නක්කු ගැන අහන්න ඒ දන්නෙත් නෑ වැටෙන බෙටි ගැන දන්නේත් නෑ එක නේ හරකා කියන්නේ
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: wqe123 and dilann

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මේ ලු වලින් වැඩක් නෑ.... පුළුවන් නම් මේ ටිකට උත්තරයක් දීපන් වටේ යන්නේ නැතිව.
    1) තියන බලාගාර ටික පැය 24ම දුවන්න බැරි ඇයි.... ?
    2) තියන බලාගාර පැය 24ම දිව්වත් ලංකාවට කරන්ට් කපන්නේ නැතිව දෙන්න තරම් DEMAND එක වැඩි වෙලාද ?

    3) 2 ට උත්තරේ ඔව් නම් ඒ මොකක් නිසා ද ? මොනවද වැඩි උනේ.....?
    1. වතුර නැ, නොරොච්චෝලෙ 3 වෙනි පලාට් එක කැඩිල, සමහර ඒවට දැවිතෙල් නැ පිනට කරන්ට් දෙන නිසා ලoවිම පාඩුයි.

    2. දුවන්ඩ වස්සපන් උබ, නොරොච්චෝලෙ නම් හදනව, දැවිතෙල් ගන්ඩ ලවිමට සල්ලි නැ පාඩුයි පිනට කරන්ඩ දීල

    3. මෙගාවොට් 900- 1000 අතර මදිකමක් තියෙන්ව,.. අනික මිල ඩිසල් දාල දුවවන්ඩ බැ කොස්ට් එක වැඩි, ගල් අගුරු හෝ පුනර්ජනනිය බලශක්තියෙන් අඩු මිලට යුනිට් ඕන නැත්තන් ලoවිම පාඩුයි..


    කරන්ට් නැත්තේ බලාගාර නැති නිසා නෙවෙයි පොන්නයෝ.. තෙල් ටික බාගන්නවත් සල්ලි නෑ.. ඔක්කොම සල්ලි කාබාසිනිය කරා පොන්නයෙක් ජනාදිපති වෙලා ෂෙඩ් එකක තෙල් ගහපු වේසිගේ පුතෙක් මුදල් ඇමති වෙලා
    කලින් තිබ්බ ආණ්ඩුවත් කරන්ට් එක දුන්නේ ඔය බලාගාර වලින් තමයි පොන්නයෝ
    ලොල් තෙල්වලින් ඔය කියුවෙ ගූ පොන්නය, තොපේ සජි පොන්නය තෙලෙන්ද දුවවන්ඩ හදන්නෙ???? හරක්නෙ ඉතින් ඩිසල් දාල දුවවන්ඩ හිතාගෙන ඉන්න හරක්..

    ඔව් දුන්න ඩොලර් බිලියන 13+ කෙලෙවුවෙ ඒකෙන්නෙ, ඒ සල්ලි වලින් පොන්නයො සාම්පූර් ගැහුවනම් අද රට ගොඩ, තොපි වගේ මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලට ගොඩ යන ක්‍රමයක් තේරුම් ගන්ඩ මොලේ නැ,

    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 12:44 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,805
    113
    එකමත් එක රටක
    1. වතුර නැ, නොරොච්චෝලෙ 3 වෙනි පලාට් එක කැඩිල, සමහර ඒවට දැවිතෙල් නැ පිනට කරන්ට් දෙන නිසා ලoවිම පාඩුයි.

    2. දුවන්ඩ වස්සපන් උබ, නොරොච්චෝලෙ නම් හදනව, දැවිතෙල් ගන්ඩ ලවිමට සල්ලි නැ පාඩුයි පිනට කරන්ඩ දීල

    3. මෙගාවොට් 900- 1000 අතර මදිකමක් තියෙන්ව,.. අනික මිල ඩිසල් දාල දුවවන්ඩ බැ කොස්ට් එක වැඩි, ගල් අගුරු හෝ පුනර්ජනනිය බලශක්තියෙන් අඩු මිලට යුනිට් ඕන නැත්තන් ලoවිම පාඩුයි..
    එහෙනම් කොහොමද බේසිකයෝ කලින් උන් ඔය ඔක්කොම දුන්නේ ?
    ගෑස් නැත්තේ ඇයි එහෙනම් පොන්නයෝ?? වහින්නේ නැති නිසාද?
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: wqe123 and Idias

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එහෙනම් කොහොමද බේසිකයෝ කලින් උන් ඔය ඔක්කොම දුන්නේ ?
    ගෑස් නැත්තේ ඇයි එහෙනම් පොන්නයෝ?? වහින්නේ නැති නිසාද?
    ලොල් තෙල්වලින් ඔය කියුවෙ ගූ පොන්නය, තොපේ සජි පොන්නය තෙලෙන්ද දුවවන්ඩ හදන්නෙ???? හරක්නෙ ඉතින් ඩිසල් දාල දුවවන්ඩ හිතාගෙන ඉන්න හරක්..

    ඔව් දුන්න ඩොලර් බිලියන 13+ කෙලෙවුවෙ ඒකෙන්නෙ, ඒ සල්ලි වලින් පොන්නයො සාම්පූර් ගැහුවනම් අද රට ගොඩ, තොපි වගේ මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලට ගොඩ යන ක්‍රමයක් තේරුම් ගන්ඩ මොලේ නැ,
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    1. වතුර නැ, නොරොච්චෝලෙ 3 වෙනි පලාට් එක කැඩිල, සමහර ඒවට දැවිතෙල් නැ පිනට කරන්ට් දෙන නිසා ලoවිම පාඩුයි.

    2. දුවන්ඩ වස්සපන් උබ, නොරොච්චෝලෙ නම් හදනව, දැවිතෙල් ගන්ඩ ලවිමට සල්ලි නැ පාඩුයි පිනට කරන්ඩ දීල

    3. මෙගාවොට් 900- 1000 අතර මදිකමක් තියෙන්ව,.. අනික මිල ඩිසල් දාල දුවවන්ඩ බැ කොස්ට් එක වැඩි, ගල් අගුරු හෝ පුනර්ජනනිය බලශක්තියෙන් අඩු මිලට යුනිට් ඕන නැත්තන් ලoවිම පාඩුයි..
    පිළිතුරු ප්‍රශ්න සමග ගැලපෙන්නේ නැත. ප්‍රශ්නය හොදට කියවා නැවත උත්සාහ කරන්න....


    අලුත් ප්‍රශ්න.
    4) නොරෙච්චෝලේ නිතර කැඩෙන බාල ප්ලාන්ට් එකක් ද ? ඒ ඇයි.
    5 a) සුර්ය පැනල විශාල ප්‍රමාණයක් approve නොකර ගොඩ ගැසී තිබීමට හේතු කවරේද ? විදුලි බල, බලශක්ති අමාත්‍ය වරුන්ගේ අඩු පාඩු නිසා ද ?
    5 b) ඩීසල් මිල විශාල ලෙස වැඩි වීමට හේතු කවරේද ?
     
    Last edited:

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,805
    113
    එකමත් එක රටක
    ලොල් තෙල්වලින් ඔය කියුවෙ ගූ පොන්නය, තොපේ සජි පොන්නය තෙලෙන්ද දුවවන්ඩ හදන්නෙ???? හරක්නෙ ඉතින් ඩිසල් දාල දුවවන්ඩ හිතාගෙන ඉන්න හරක්..

    ඔව් දුන්න ඩොලර් බිලියන 13+ කෙලෙවුවෙ ඒකෙන්නෙ, ඒ සල්ලි වලින් පොන්නයො සාම්පූර් ගැහුවනම් අද රට ගොඩ, තොපි වගේ මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලට ගොඩ යන ක්‍රමයක් තේරුම් ගන්ඩ මොලේ නැ,
    ගෑස් ගේන්නවත් සල්ලි නැතුව , කඩදාසියක්වත් ගේන්න සල්ලි නැතුව කොහොමද පොන්නයො සාම්පූර් දුවන්නේ? කවුද බලියන 13ක් දුන්නේ බේසිකයෝ?
     
    • Haha
    Reactions: wqe123

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පිළිතුරු ප්‍රශ්න සමග ගැලපෙන්නේ නැත. ප්‍රශ්නය හොදට කියවා නැවත උත්සාහ කරන්න....
    උබට නොගැලපුනාට මට කරන්ඩ දෙයක් නැ, ඔක්කොම කියල තියෙන්නෙ ඇත්ත පුලුවන් නම් එහෙම නෙමේ කියල ඔප්පු කරපන්, බැරිනම් කටවහන් ඉදපන්

    අලුත් ප්‍රශ්න.
    4) නොරෙච්චෝලේ නිතර කැඩෙන බාල ප්ලාන්ට් එකක් ද ? ඒ ඇයි.
    විගනකාධිපතිට අනුව හෙට ගලෝල යකඩවලට වික්කත් ගිය වියදම වගේ 60 ගුනයකට වඩා හොයල තියෙනව

    5 a) සුර්ය පැනල විශාල ප්‍රමාණයක් approve නොකර ගොඩ ගැසී තිබීමට හේතු කවරේද ? විදුලි බල, බලශක්ති අමාත්‍ය වරුන්ගේ අඩු පාඩු නිසා ද ?
    ඒවට අනුමැතිය දෙන්නෙ නිළධාරීන් උබලගෙ ගු පාන්ඩු කාලෙ ඉදන් ගොඩ ගැහුන ඒව තියෙනව, අපේ සර් සුනිත්ය බලශක්ති අධිකාරියටම ගිහිල්ල හොදට කියල ආව මකවල හරි හදනව උන්ව බය වෙන්ඩ එපා..

    5 b) ඩීසල් මිල විශාල ලෙස වැඩි වීමට හේතු කවරේද ?
    ඒක ලෝක වෙලදපොලෙන් අහපන්

    මේකට නම් මමත් එකගයි.. බැසිල් වැරදි නෑ. වැරදි මහින්ද මහත්තයා හා ගෝටා මහත්තයා... බැසිල් ව ඇතුලට ගත්තේ ඒ දෙන්නා. දෙන්නා කිව්වට මහින්ද ? මහින්ද නැත්තන් ගොටත් නෑ, පොහොට්ටුවත් නෑ. මිනිස්සු චන්දෙ දුන්නේ බැසිල්ට වත්, විමල් ට වත්, ගෝටා ට වත් නෙමේ මහින්ද නම් උතුම් සොහොයුරාගේ වචනෙට.... u එපා කිව්වා නම් එකෙක් චන්දෙ දෙන්නේ නෑ...
    චන්දෙන් ආවට පස්සෙත් පිස්සු කෙලින උන් ඇතුලට දාගත්තේ ඌ, පිස්සු කෙලිද්දී කට පුක වහගෙන හිටියේ (සමාවන්න ඉන්නේ ලෙස නිවැරදි විය යුතුයි. ) ඌ... එලියට බැහැලා ඕක වැරදියි, කරන්න එපා කිව්වා නම් ඇති. එත් අහන්නේ නැති නම් මාධ්‍ය සාකච්චාවක් පොඩියට තියලා කිව්වා නම් මුන් මම කියන දේ අහන්නේ නෑ. උදව් කරන්න නවත්තන්න කියලා. වචනේ විතරයි ඕනා........ බය්යෝ, ටෝය්යෝ, ජෙප්පෝ ඔක්කොම සහයෝගයෙන් ඕකුන් ට විසා අරන් දෙන්නේ පෙට්ටියෙන් යන්න... කියනවා ද ? කියනවා ද එහෙම නෑ.....
    මොකද උන් ඔක්කොම එකයි............ ආන්න එකයි.
    ඔය ඔක්කෝම අයින් කරල අනුරටයි සජියටයි දුන්නත් හෙට ඕකුන්ට , මේ ටිකවත් කරගන්ඩ බැ, ඒක නිසා මෝඩ විවේචන ඕන නැ කරන මනුස්සයට කරන්ඩ දෙන්ඩයි ඕන,

    බැසිල්ගෙ ඉලක්කය මේ අවුරුද්දට මෙගාවොට් 1000ක් , ඌ අරන් යන්නෙ නැ රටට ඉතුරු වෙනව, බිරුව කියල හම්බෙන දෙයක් නැ...
    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 12:58 PM

    ගෑස් ගේන්නවත් සල්ලි නැතුව , කඩදාසියක්වත් ගේන්න සල්ලි නැතුව කොහොමද පොන්නයො සාම්පූර් දුවන්නේ? කවුද බලියන 13ක් දුන්නේ බේසිකයෝ?
    ඒක අහන්ඩ තිබ්බ සම්පූර් හැදෙවුවනෙම් ඒකට කෙලෝල රාජපක්ශගෙන් පලි ගන්ඩ දැන් බයිල කියෝනව..තොපිල කවද්ද රටට වැඩක් කරේ?????අඩුම ගානෙ එකම එක මෙගාවොට් එකක් හදලනම් කමක් නැ කියෝගෙන ආවට, බලේ උන්න කාලෙ කොල්ලො ගගහ ඉදල කරන්ට් කෝ ඇහුවට ටර්බයින් අතින් කරකවන්ඩ බැ..


    තොපේ යහපාලන පාන්ඩුව බිලියන 13+ණය අරන් තියෙනව මොකෑ තෝ නෑ කියන්ඩද ගූ පොන්නයො??? තොපි මොනවද ඒවගෙන් කරේ???? ඒ සල්ලි වලින් හදපු කක්කුස්සියක් හරි පෙන්නපන්කො පුලුවන් නම්..

    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 1:02 PM
     
    Last edited:

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,805
    113
    එකමත් එක රටක
    ඒක අහන්ඩ තිබ්බ සම්පූර් හැදෙවුවනෙම් ඒකට කෙලෝල රාජපක්ශගෙන් පලි ගන්ඩ දැන් බයිල කියෝනව..තොපිල කවද්ද රටට වැඩක් කරේ?????අඩුම ගානෙ එකම එක මෙගාවොට් එකක් හදලනම් කමක් නැ කියෝගෙන ආවට, බලේ උන්න කාලෙ කොල්ලො ගගහ ඉදල කරන්ට් කෝ ඇහුවට ටර්බයින් අතින් කරකවන්ඩ බැ..
    ගෑස් නැත්තේ ඇයි කියපන් බේසිකයා
    කරන්ට් නැත්තේ බලාගාර නැතිනිසා නෙවෙයි පොන්නයෝ
     
    • Haha
    Reactions: wqe123

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගෑස් නැත්තේ ඇයි කියපන් බේසිකයා
    කරන්ට් නැත්තේ බලාගාර නැතිනිසා නෙවෙයි පොන්නයෝ
    ඔව් බලාගාර තියෙනව කරකවන්ඩ වතුර තමයි නැත්තෙ, පුලුවන් නම් ටර්බයින් ටික අතින් කරකෝල දිපන් පොන්නයො,
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,805
    113
    එකමත් එක රටක
    ඔව් බලාගාර තියෙනව කරකවන්ඩ වතුර තමයි නැත්තෙ, පුලුවන් නම් ටර්බයින් ටික අතින් කරකෝල දිපන් පොන්නයො,
    අතින් කරකවලද පොන්නයෝ කලින් ආණ්ඩු කරන්ට් දුන්නේ?
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    උබට නොගැලපුනාට මට කරන්ඩ දෙයක් නැ, ඔක්කොම කියල තියෙන්නෙ ඇත්ත පුලුවන් නම් එහෙම නෙමේ කියල ඔප්පු කරපන්, බැරිනම් කටවහන් ඉදපන්


    විගනකාධිපතිට අනුව හෙට ගලෝල යකඩවලට වික්කත් ගිය වියදම වගේ 60 ගුනයකට වඩා හොයල තියෙනව



    ඒවට අනුමැතිය දෙන්නෙ නිළධාරීන් උබලගෙ ගු පාන්ඩු කාලෙ ඉදන් ගොඩ ගැහුන ඒව තියෙනව, අපේ සර් සුනිත්ය බලශක්ති අධිකාරියටම ගිහිල්ල හොදට කියල ආව මකවල හරි හදනව උන්ව බය වෙන්ඩ එපා..


    ඒක ලෝක වෙලදපොලෙන් අහපන්
    ඔව්යි බයිසන් ගවයෙක් කුලප්පු වෙනවා පේනවා... කුණුහරුප ගලාගෙන එනවා.................. තමාත් ගවයා නිවැරදි පාරේ නෙමේ යන්නේ....


    මේ එක නෙමේ තාමත් අහපු ප්‍රශ්න වලට නෙමේ නේ උත්තර....

    ප්‍ර: නොරෙච්චෝලේ නිතර කැඩෙන බාල ප්ලාන්ට් එකක් ද ? ඒ ඇයි.
    පි විගනකාධිපතිට අනුව හෙට ගලෝල යකඩවලට වික්කත් ගිය වියදම වගේ 60 ගුනයකට වඩා හොයල තියෙනව
    අහලා තියෙන්නේ වර්තමාන මිල ගැන නෙමේ, නිතර කැඩෙන්නේ ඇයි කියලා....

    ප්‍ර : සුර්ය පැනල විශාල ප්‍රමාණයක් approve නොකර ගොඩ ගැසී තිබීමට හේතු කවරේද ? විදුලි බල, බලශක්ති අමාත්‍ය වරුන්ගේ අඩු පාඩු නිසා ද ?
    පි : ඒවට අනුමැතිය දෙන්නෙ නිළධාරීන් උබලගෙ ගු පාන්ඩු කාලෙ ඉදන් ගොඩ ගැහුන ඒව තියෙනව, අපේ සර් සුනිත්ය බලශක්ති අධිකාරියටම ගිහිල්ල හොදට කියල ආව මකවල හරි හදනව උන්ව බය වෙන්ඩ එපා..
    නිලධාරීන් පාලනය කරන්නේ කව්ද ? නිලදාරීන් report කරන්නේ කව්ද ? report කරන කෙනා නිවැරදිව අවුරුදු දෙකක් තිස්සේ අදීක්ෂණය කරලා නැද්ද ? සර් එහෙම ගිහින් හදපු RMV එක මාර කාර්යක්ෂමයි. ස පාලය කල හාල් මිල දැන් තමා ලංකාවේ අඩුම මිල... ගුංපි ආණ්ඩුව අයින් වෙලා අවුරුදු දෙකක් වෙලා නෑ මන් හිතන්නේ. දැන් ඊට පස්සේ ඇවිල්ලා උඩ බලාගෙන ඉන්නේ ස ගේ කට්ටිය නෙමේ නේ.....

    ප්‍: ර තියන බලාගාර පැය 24ම දිව්වත් ලංකාවට කරන්ට් කපන්නේ නැතිව දෙන්න තරම් DEMAND එක වැඩි වෙලාද ?

    පි: දුවන්ඩ වස්සපන් උබ, නොරොච්චෝලෙ නම් හදනව, දැවිතෙල් ගන්ඩ ලවිමට සල්ලි නැ පාඩුයි පිනට කරන්ඩ
    අහලා තියෙන්නේ වැස්ස තිබිලා පැය විසි හතරම ක බලාගාර දුවන්න පුළුවන් උනොත් කරන්ට කපන්න වෙන තරමට ඉල්ලුම වැඩි වෙලාද ? එහෙම නම් ඇයි කියලා


    කපුටාස් ගෝ ඈන්ඩ් හිට් ද ප්ලේන් කිව්වලු.... ලොක්කට සිංහලත් බෑ කඩ්ඩත් බෑ.. ගෝලයන්ටත් සිංහල බෑ.
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අතින් කරකවලද පොන්නයෝ කලින් ආණ්ඩු කරන්ට් දුන්නේ?
    තොපේ පොන්නයො නම් ඩොලර් බිලියන 13+ පුච්චලත් කරන්t දෙන්ඩ ඇති, සාම්පූර් නොහද ,

    අපේ ආණ්ඩුව එහෙම පොන්නවැඩ කරන්නෙ නැ, අපි රටක් ව්දිහට ඉදිරිය හිතනව , මේ අවුරුද්දි මෙගාවොට් 1000ක පුනර්ජනනිය බලාගාර හදන්ඩ බලනව දැනටම 600 මෙගාවොට් හරි..
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,805
    113
    එකමත් එක රටක
    තොපේ පොන්නයො නම් ඩොලර් බිලියන 13+ පුච්චලත් කරන්t දෙන්ඩ ඇති, සාම්පූර් නොහද ,

    අපේ ආණ්ඩුව එහෙම පොන්නවැඩ කරන්නෙ නැ, අපි රටක් ව්දිහට ඉදිරිය හිතනව , මේ අවුරුද්දි මෙගාවොට් 1000ක පුනර්ජනනිය බලාගාර හදන්ඩ බලනව දැනටම 600 මෙගාවොට් හරි..
    ඒවල අයිතිය ලංකාවටද පොන්නයෝ??
     
    • Haha
    Reactions: Idias