ගොබ්බ හූ ඇන් පී උද්ගොශනේ දැක්කම ආණ්ඩුව ගැන පැහැදීමකුත් ඇති උණා

Idias

Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    @erozan ඒවට අනුමැතිය දෙන්නෙ නිළධාරීන් උබලගෙ ගු පාන්ඩු කාලෙ ඉදන් ගොඩ ගැහුන ඒව තියෙනව, අපේ සර් සුනිත්ය බලශක්ති අධිකාරියටම ගිහිල්ල හොදට කියල ආව මකවල හරි හදනව උන්ව බය වෙන්ඩ එපා..

    උබේ අම්මගේ හුත්ත ද පොන්නයෝ මකලා හදන්නේ තාම කෙකර ගගා පොට්ටයා :LOL::LOL::LOL: පොට්ටයා නන්දේට සීතගේ පුක නම් පේනවා නානාක්කගේ පුකත් පේනව හොදට
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔව්යි බයිසන් ගවයෙක් කුලප්පු වෙනවා පේනවා... කුණුහරුප ගලාගෙන එනවා.................. තමාත් ගවයා නිවැරදි පාරේ නෙමේ යන්නේ....


    මේ එක නෙමේ තාමත් අහපු ප්‍රශ්න වලට නෙමේ නේ උත්තර....
    ප්‍ර: නොරෙච්චෝලේ නිතර කැඩෙන බාල ප්ලාන්ට් එකක් ද ? ඒ ඇයි.
    පි විගනකාධිපතිට අනුව හෙට ගලෝල යකඩවලට වික්කත් ගිය වියදම වගේ 60 ගුනයකට වඩා හොයල තියෙනව
    අහලා තියෙන්නේ වර්තමාන මිල ගැන නෙමේ, නිතර කැඩෙන්නේ ඇයි කියලා....
    තාක්ශනික ගැටලු අදාල නැනෙ, නිතර කැඩෙනවනම් දැනටත් මෙගාවොට් 600ක් එන්ඩ බැනෙ, ප්‍රොජෙක්ට් එක පොපිට් නම් එතනින් එහා අදාල නැ, කොහොමත් 1 බලාගාරයක් මදි මේන්ටේන්වලට නතර කරන්ඩත් බැකප් එකක් නැ ,ඒකයි සාම්පූර් ඕන උනේ.. කොහෙද උබල රාජපක්ශගෙන් පලි ගන්ඩ සාම්පූර්වලට කෙලෙවුවනෙ..

    ප්‍ර : සුර්ය පැනල විශාල ප්‍රමාණයක් approve නොකර ගොඩ ගැසී තිබීමට හේතු කවරේද ? විදුලි බල, බලශක්ති අමාත්‍ය වරුන්ගේ අඩු පාඩු නිසා ද ?
    පි : ඒවට අනුමැතිය දෙන්නෙ නිළධාරීන් උබලගෙ ගු පාන්ඩු කාලෙ ඉදන් ගොඩ ගැහුන ඒව තියෙනව, අපේ සර් සුනිත්ය බලශක්ති අධිකාරියටම ගිහිල්ල හොදට කියල ආව මකවල හරි හදනව උන්ව බය වෙන්ඩ එපා..
    නිලධාරීන් පාලනය කරන්නේ කව්ද ? නිලදාරීන් report කරන්නේ කව්ද ? report කරන කෙනා නිවැරදිව අවුරුදු දෙකක් තිස්සේ අදීක්ෂණය කරලා නැද්ද ? සර් එහෙම ගිහින් හදපු RMV එක මාර කාර්යක්ෂමයි. ස පාලය කල හාල් මිල දැන් තමා ලංකාවේ අඩුම මිල... ගුංපි ආණ්ඩුව අයින් වෙලා අවුරුදු දෙකක් වෙලා නෑ මන් හිතන්නේ. දැන් ඊට පස්සේ ඇවිල්ලා උඩ බලාගෙන ඉන්නේ ස ගේ කට්ටිය නෙමේ නේ.....
    ඔයාලගෙ ඔය මෝඩ විවේචන කිසිම පලකට නැ, සර් හොද නැත්තන් විකල්පයක් කියන්ඩ???? ඒක බැරිනම් කටවහන් ඉන්ඩ කරන මනුස්සයට කරන්ඩ දීල

    ප්‍: ර තියන බලාගාර පැය 24ම දිව්වත් ලංකාවට කරන්ට් කපන්නේ නැතිව දෙන්න තරම් DEMAND එක වැඩි වෙලාද ?
    පි: දුවන්ඩ වස්සපන් උබ, නොරොච්චෝලෙ නම් හදනව, දැවිතෙල් ගන්ඩ ලවිමට සල්ලි නැ පාඩුයි පිනට කරන්ඩ
    අහලා තියෙන්නේ වැස්ස තිබිලා පැය විසි හතරම ක බලාගාර දුවන්න පුළුවන් උනොත් කරන්ට කපන්න වෙන තරමට ඉල්ලුම වැඩි වෙලාද ? එහෙම නම් ඇයි කියලා
    බලාගාර තිබ්බට වැස්ස නැත්තන් අතින් කරකවන්ඩ බැනෙ, ගොන් ප්‍රශ්න අහන්ඩ එපා..ඔය අනාගත කාලෙ උනොත් හොත් නොත් අහන්ඩ එපා, අනික ලු ලූ ලු ලු ගාන්ඩත් එපා .. තේරුමක් නැ

    ඒවල අයිතිය ලංකාවටද පොන්නයෝ??
    ඉන්දියාවට කරන්ට් දෙන්ඩ මෙහෙ ප්ලාන්ට් ගහන් නැ පොන්ස්,ඉන්දියා- ශ්‍රි ලoකා ආණ්ඩු දෙකේ ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කියල තෝ දැක්කෙම නැද්ද පොන්නයො?????
    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 1:23 PM
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    තාක්ශනික ගැටලු අදාල නැනෙ, නිතර කැඩෙනවනම් දැනටත් මෙගාවොට් 600ක් එන්ඩ බැනෙ, ප්‍රොජෙක්ට් එක පොපිට් නම් එතනින් එහා අදාල නැ, කොහොමත් 1 බලාගාරයක් මදි මේන්ටේන්වලට නතර කරන්ඩත් බැකප් එකක් නැ ,ඒකයි සාම්පූර් ඕන උනේ.. කොහෙද උබල රාජපක්ශගෙන් පලි ගන්ඩ සාම්පූර්වලට කෙලෙවුවනෙ..


    ඔයාලගෙ ඔය මෝඩ විවේචන කිසිම පලකට නැ, සර් හොද නැත්තන් විකල්පයක් කියන්ඩ???? ඒක බැරිනම් කටවහන් ඉන්ඩ කරන මනුස්සයට කරන්ඩ දීල


    බලාගාර තිබ්බට වැස්ස නැත්තන් අතින් කරකවන්ඩ බැනෙ, ගොන් ප්‍රශ්න අහන්ඩ එපා..ඔය අනාගත කාලෙ උනොත් හොත් නොත් අහන්ඩ එපා, අනික ලු ලූ ලු ලු ගාන්ඩත් එපා .. තේරුමක් නැ



    ඉන්දියාවට කරන්ට් දෙන්ඩ මෙහෙ ප්ලාන්ට් ගහන් නැ පොන්ස්,ඉන්දියා- ශ්‍රි ලoකා ආණ්ඩු දෙකේ ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කියල තෝ දැක්කෙම නැද්ද පොන්නයො?????
    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 1:23 PM
    අහපු ප්‍රශ්න වලට නෙමේ නේ උත්තර දෙන්නේ

    කපුටාස් ගෝ ඈන්ඩ් හිට් ද ප්ලේන් කිව්වලු.... ලොක්කට සිංහලත් බෑ කඩ්ඩත් බෑ.. ගෝලයන්ටත් සිංහල බෑ.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඒවල අයිතිය ලංකාවටද පොන්නයෝ??
    අහ් මේ උබල මොනවද බන් ඩොලර් බිලියන 13 ණයට අරන් කරේ??කෝ උත්තර නැද්ද පොන්නයො??????
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,975
    167,798
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉන්දියාවට කරන්ට් දෙන්ඩ මෙහෙ ප්ලාන්ට් ගහන් නැ පොන්ස්,ඉන්දියා- ශ්‍රි ලoකා ආණ්ඩු දෙකේ ප්‍රොජෙක්ට් එකක් කියල තෝ දැක්කෙම නැද්ද පොන්නයො?????
    කවුද කිව්වේ පොන්නයෝ ඉන්දියාවට කරන්ට් දෙන්න කියල? විදුලි ඒකක වලටත් ඉංදියාවට ගෙවන්න වෙන්නේ පොන්ස්... දැන් ඕක හදන්නේ ඉන්දියානු සමාගම් නෙවෙයිද උන්ගේ සල්ලි වලින???
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අහපු ප්‍රශ්න වලට නෙමේ නේ උත්තර දෙන්නේ

    කපුටාස් ගෝ ඈන්ඩ් හිට් ද ප්ලේන් කිව්වලු.... ලොක්කට සිංහලත් බෑ කඩ්ඩත් බෑ.. ගෝලයන්ටත් සිංහල බෑ.
    ඇත්ත කියපන් උබට කට උත්තර නැ කියපන්, උබලගෙ තියෙන්නෙ බන් කුහක විවේචන,ඕව තාර්කික නැ චූන් කරන්ඩ විතරයි පුලුවන්, නොරොච්චෝලෙ කියන්නෙ මහින්ද රාජපක්ශ ජනාධිපතිතුමාගෙ අති සර්ථකම ප්‍රොජෙක්ට් එකක්,ඒකෙ ආයෙ තර්ක කරන්ඩ දෙයක් නැ

    අනික උබල කරන්නෙ පොඩ් වචනයක් මිස් උන තැන් අල්ලන එකනෙ දෙකේ උන් වගේ,මොනාද ඔය අතදරු කතා ,බලාපියකො බැසිල් මෙගාවොට් 600ක බලාගාරයක් ගහනව අන්න සුපිරි වැඩ



    කවුද කිව්වේ පොන්නයෝ ඉන්දියාවට කරන්ට් දෙන්න කියල? විදුලි ඒකක වලටත් ඉංදියාවට ගෙවන්න වෙන්නේ පොන්ස්... දැන් ඕක හදන්නේ ඉන්දියානු සමාගම් නෙවෙයිද උන්ගේ සල්ලි වලින???
    කරන්ට් එකට ගානක් ඉන්දියාවට අවුල් නම් තෝ හදාපියකො මෙගාවොට් 1000 විතර බලාගාරයක් ඉවරනෙ , කයිය විතරයි තොපේ වැඩ නැ..

    1. අර වරාය චිනට විකුනල ගත්ත ඩොලර් බිලියනෙන් බලාගාරයක් ගැහුවනම් හෙන ගැහෙයිද පොන්නයො???කොහෙද තොපි වගේ පොන්නයින්ට කොහෙද එච්චර මොළයක්...

    2. අහ් මේ උබල මොනවද බන් ඩොලර් බිලියන 13 ණයට අරන් කරේ??කෝ උත්තර නැද්ද පොන්නයො??????

    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 1:35 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,975
    167,798
    113
    එකමත් එක රටක
    1. අර වරාය චිනට විකුනල ගත්ත ඩොලර් බිලියනෙන් බලාගාරයක් ගැහුවනම් හෙන ගැහෙයිද පොන්නයො???කොහෙද තොපි වගේ පොන්නයින්ට කොහෙද එච්චර මොළයක්...
    තිබ්බ සංචිත ඩොලර් බිලියන 7ත් බින්දුවටම බස්සගෙන ඩොලර් බිලියනයක් තිබ්බ නම් බලාගාර ගහන හැටි කියන්න එපා පොන්නයෝ. 🤭 🤭

    බලපං වෙසියේ වෙලා තියන දේ. ෂෙඩ් එකක තෙල් ගහපු වේසිගෙ පුතෙක් මුදල් ඇමති කරල, යුද්දෙට බයේ චූ ගිහන් ගෑනිගේ සල්ලි වලින් රට පැන්න පොන්නයෙක් ජනාදිපති වෙලා රටට කරලා තියන දෙයක්.


    තොට මේක දිහා බලලා දෙයක් තේරුම් ගන්න තරම් මොලයක් තියනව කියලා මම හිතන්නේ නෑ ඉතින්. image එකක් upload කරන්නවත් දන්නේ නැති මෝඩ උකන්නෙක්ගෙන් ඒවගේ දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන එකම විහිළුවක්. මේකේ තියන මේ රටාව වත් තේරෙනවද බලපං.... 🤭🤭

    Vokk0Vn.png
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තිබ්බ සංචිත ඩොලර් බිලියන 7ත් බින්දුවටම බස්සගෙන ඩොලර් බිලියනයක් තිබ්බ නම් බලාගාර ගහන හැටි කියන්න එපා පොන්නයෝ. 🤭 🤭

    බලපං වෙසියේ වෙලා තියන දේ. ෂෙඩ් එකක තෙල් ගහපු වේසිගෙ පුතෙක් මුදල් ඇමති කරල, යුද්දෙට බයේ චූ ගිහන් ගෑනිගේ සල්ලි වලින් රට පැන්න පොන්නයෙක් ජනාදිපති වෙලා රටට කරලා තියන දෙයක්.


    තොට මේක දිහා බලලා දෙයක් තේරුම් ගන්න තරම් මොලයක් තියනව කියලා මම හිතන්නේ නෑ ඉතින්. image එකක් upload කරන්නවත් දන්නේ නැති මෝඩ උකන්නෙක්ගෙන් ඒවගේ දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන එකම විහිළුවක්. මේකේ තියන මේ රටාව වත් තේරෙනවද බලපං.... 🤭🤭

    Vokk0Vn.png
    1. 2020 අපි බාර ගනිද්දි කොහෙද පොන්නයො 7ක් තිබ්බෙ?? 4 ට අඩුවෙන් තිබ්බෙ බොරු කියන්ඩ එපා පොන්නයො බොරු.

    2.අර වරාය චිනට විකුනල ගත්ත ඩොලර් බිලියනෙන් බලාගාරයක් ගැහුවනම් හෙන ගැහෙයිද පොන්නයො???කොහෙද තොපි වගේ පොන්නයින්ට කොහෙද එච්චර මොළයක්...

    3.අහ් මේ උබල මොනවද බන් ඩොලර් බිලියන 13 ණයට අරන් කරේ??කෝ උත්තර නැද්ද පොන්නයො??????
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    ඇත්ත කියපන් උබට කට උත්තර නැ කියපන්, උබලගෙ තියෙන්නෙ බන් කුහක විවේචන,ඕව තාර්කික නැ චූන් කරන්ඩ විතරයි පුලුවන්, නොරොච්චෝලෙ කියන්නෙ මහින්ද රාජපක්ශ ජනාධිපතිතුමාගෙ අති සර්ථකම ප්‍රොජෙක්ට් එකක්,ඒකෙ ආයෙ තර්ක කරන්ඩ දෙයක් නැ

    අනික උබල කරන්නෙ පොඩ් වචනයක් මිස් උන තැන් අල්ලන එකනෙ දෙකේ උන් වගේ,මොනාද ඔය අතදරු කතා ,බලාපියකො බැසිල් මෙගාවොට් 600ක බලාගාරයක් ගහනව අන්න සුපිරි වැඩ




    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 1:35 PM
    ඔව් විශ්මිතයි........ සුපිරි වැඩ....... අන්න ගැහිලි නම් ගැහිලි.......
    හොද පොඩ්ඩ.... මිසින් වෙන්නේ බිලියන වලින් නේ........
    කමක් නෑ එහෙම සැනසීයන්...... හෝදලා හෝදලා ඉවර වෙලා වෙලාව තියන වෙලාවක පුළුවන් කමක් තිබ්බොත් ඔය ලියපුවා ටික හෙමිට පිළිවෙලට කියෝපන් කෝ...............
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,975
    167,798
    113
    එකමත් එක රටක
    වැඩක් නෑ..... කියලා.... උබ මොනා දැම්මත් ඕකා ට පෙනන්නේ වෙන විදිහකට....
    ඔව් බන් . මේ ලගදි තාවකාලික පාලමක් විවෘත කරා. එතන පන්සලේ හාමුදුරුවොත් කිව්වා තාවකාලික කියල, පාලම හදපු army එකෙනුත් site එකේ දාල තියනවා තාවකාලික කියලා, හිරු /සිරස news වලත් කියනවා තාවකාලික පාලමක් කියලා. මේ පොන්නයා නෑ මයි කියනවා. ඒක තාවකාලික පාලමක නෙවෙයි ලු. 🤭 🤭
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔව් විශ්මිතයි........ සුපිරි වැඩ....... අන්න ගැහිලි නම් ගැහිලි.......
    හොද පොඩ්ඩ.... මිසින් වෙන්නේ බිලියන වලින් නේ........
    කමක් නෑ එහෙම සැනසීයන්...... හෝදලා හෝදලා ඉවර වෙලා වෙලාව තියන වෙලාවක පුළුවන් කමක් තිබ්බොත් ඔය ලියපුවා ටික හෙමිට පිළිවෙලට කියෝපන් කෝ...............
    උබල හද්ද කුහකකමේ දොඩවන්නෙ,ගැහිලි ඔප්පු කරන්ඩ දැනුත් පුලුවන්නෙ ඇයි බල බල ඉන්නෙ???ලැජ්ජාවට බයිල කියන්ඩ එපා උබලගෙ රනිල් සජිත් අනුරලට වඩා නම් රාජපක්ශල දාස් ගුනයක් හොදයි,රටට වැඩක් කරල තියෙනව, උබලගෙ නිකමො මොනාද කරල තියෙන්නෙ???
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    උබල හද්ද කුහකකමේ දොඩවන්නෙ,ගැහිලි ඔප්පු කරන්ඩ දැනුත් පුලුවන්නෙ ඇයි බල බල ඉන්නෙ???ලැජ්ජාවට බයිල කියන්ඩ එපා උබලගෙ රනිල් සජිත් අනුරලට වඩා නම් රාජපක්ශල දාස් ගුනයක් හොදයි,රටට වැඩක් කරල තියෙනව, උබලගෙ නිකමො මොනාද කරල තියෙන්නෙ???
    ඔව් බන්.... රටට කල වැඩ පේනවා පාරට බැහැපුවාම.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔව් බන්.... රටට කල වැඩ පේනවා පාරට බැහැපුවාම.
    අනිවාර්යෙන් පේනව තමයි, පාරත් හදල තියෙන්නෙ රාජපක්ශලගෙ ආන්ඩුවෙන්, ගුපියො උන්න කියල පාරක්වත් හැදුවද නැනෙ නැනෙ
     
    • Haha
    Reactions: wqe123

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    අපි නම් වැඩක් කරනව, මේ අවුරුද්දට මෙගාවොට් 600ක, පුනර්ජනනීය විදුලි බලාගාර 2ක් හදනව, කටින් බතල හිටවන් නැ අපි ගුපියො වගේ, උන්නෙ අවුරුදු5ක් ඉදලත් එලම එක මෙගාවොට් එකක්වත් පද්දතියට එකතුකරගන්ඩ බැරි උනේ කයිය විතරයි පොන්සින්ගෙ
    Premadasage garment tikaiy, power plant tikaiy naththam maiynage concrete kaka thama inna wenne pons ubata
     
    • Haha
    Reactions: wqe123

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    අපි නම් වැඩක් කරනව, මේ අවුරුද්දට මෙගාවොට් 600ක, පුනර්ජනනීය විදුලි බලාගාර 2ක් හදනව, කටින් බතල හිටවන් නැ අපි ගුපියො වගේ, උන්නෙ අවුරුදු5ක් ඉදලත් එලම එක මෙගාවොට් එකක්වත් පද්දතියට එකතුකරගන්ඩ බැරි උනේ කයිය විතරයි පොන්සින්ගෙ
    mata kiyanwada doller rate eka adu karnna monadawda karanna kiyalla. pena vidihata doller eka thawa up wenwa rs 350- 400 wenakam. ethkota minusunnta innna newi wenna. dan godak yanna mafia business cement, ..... etc . dan kohomath vatila thyianna aya watenna thank na.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,004
    40,909
    113
    හීන් නූල් වේස බයියෝ ටික ටික එලියට එනවා නේත
     
    • Like
    Reactions: wqe123