ගෝඨාභය හමුදාපාලනයක් ඇතිකිරිමට කුමන්ත්‍&#

Nalindax

Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    මචන් මේ හැම එකක්ම එකම paper ekaka nehe. පුලුවන් නම් හැමදාම news balapan. රාජ්‍ය මාධ්‍ය වල නෙවෙයි. also enews එකෙ search කරල බලපන්.


    උබ කියා ගෙන ගිය විදිහට මම හිතුව උබ මෙව ඔක්කොම විස්තර අතෙ තියා ගෙන කියන්නෙ කියල........ මෙව නිකන් මහ මුහුදට මල්ටි බෑරල් ගහන වගෙ තමා.......
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    කරුණගෙ ප්‍රොජාචන්ට්‍රවාදය පැත්තකින් තියමුකො පොඩ්ඩක්....


    ලුතිනන් කර්නල්ලා, ජෙනරල් වරුන්ට යුද්ධ කරන හැටි කියාදුන්නු රටක් අහලා තියෙනවාද?

    මම අහලා තියෙනවා කෝප්‍රල් කෙනෙක් ලෝකෙ දක්ශම ජෙනරාල්ලාට අණදිපු රටක් හා ඔවුන් කරපු යුද්ධයක්? දන්නවාද? කියන්නද?


    ඕන කරන දේවල් ගෙනත් දීලා, අනවශ්‍ය ඇගිලි ගැහීම් නවත්තලා, අවශ්‍ය තරම්, නාවික , ගුවන් හමුදා සහය කලමනාකරනය කරලාදෙන එකම මදි ද??
    කවුරු මොනවා කිව්වත් ඉහලින් ඕර්ඩර්ස් දෙන්නේ කිලිනොච්චි අල්ලන්න, 8 මෑන් යුනිට් යවන්න, අද දවසට මෙච්චර ආටි ගහන්න කියලා.ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්න මිනිස්සු තමයි දන්නේ කොහොමද යුද්ද කරේ කියලා. මතක නැත්නම් යුද්දේ අන්තිම කාලේ පත්තර ආයෙත් කියවන්න.
    මට මතකයි එකක ප්‍රසන්න සිල්වා කියලා තිබුනා, කලපුවකින් එතෙර වෙන්න බැරුව, එයාලා හිතලා හිතලා අන්තිමේදි රෑ හොරෙන් ලීකොට, බැරල් පාවිච්චි කරලා පාලම් හදපු හැටි. ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්න කෙනා තමයි මෙතන කොහොමද තත්වේ, දැන් මොකක්ද මම කරන්න ඕන කියලා හරියටම
    තීරණය කරන්නේ. ඔයා හිතන්න එපා ඔය හැම 8 දෙනාගේ කණ්ඩායමකටම සරත් ඇවිත් උපදෙස් දුන්නා කියලා. සරත්ට, ගෝඨාට වඩා යුද්දෙට දක්ශ පණත් බේරගෙන රටත් බේරගත්ත ඒ මිනිස්සු තමයි
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    ඒ මනුස්සය කටපාඩම් කරගෙන හරි, ගැජට් දාලා හරි දෙමල කතා කරන්න උත්සාහ කරනවා. ඒත් අපි????

    ඔවු, නුඹලා කුමක් කරන්නේද?


    ලොක්කා තටම තටම දෙමල කතා කරද්දී, තවත් දෙමල පක්ශයකට රට බෙදන කොටි කියා හංවඩු ගසමින්, ඒ සමගම ඊලාම් සිහිනය බොඳ කලේ ලොක්කාමයි කියමින්, ඩගියාගේ ඊලාම් ජනතා ප්‍රජාතාන්ත්‍රවාදී පක්ශයට ඊලම අනවශ්‍යය යයි කියමින් තමන්ම රවටා ගනිමින්, පරස්පර විරෝධී කතා කියති.:P
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    මචන්, තරහා නැතුව ඩගියාගෙ පක්සේ, EPDP එකේ EPDPකියන අකුරුටික විස්තාරණය කරලා කොලයක ලියලා බලපන් උඹටම තේරෙයි
    .
    .
    .
    .

    Eelam People's Democratic Party:P
    ඉතින්?? 70,80 දශකවල පටන් ගත්ත ඔය කෑල්ල, අරමුණ නැති එක දෙමල පක්ශයක් පෙන්නමුකෝ බලන්න:lol::lol::lol:
     
    Nov 24, 2008
    14,813
    575
    0
    78

    උබ කියා ගෙන ගිය විදිහට මම හිතුව උබ මෙව ඔක්කොම විස්තර අතෙ තියා ගෙන කියන්නෙ කියල........ මෙව නිකන් මහ මුහුදට මල්ටි බෑරල් ගහන වගෙ තමා.......

    ඔහ්... මට මතකයි... මට මතකයි...
    ඔයා කියන්නෙ.. අර යුද්දෙ ඉවර උනා කියලා.. මුහුදට ගැහුව මල්ටි බැරල් ගැන වෙන්න ඕනෙ:nerd::nerd::eek::eek::eek:
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia

    ඕන කරන දේවල් ගෙනත් දීලා, අනවශ්‍ය ඇගිලි ගැහීම් නවත්තලා, අවශ්‍ය තරම්, නාවික , ගුවන් හමුදා සහය කලමනාකරනය කරලාදෙන එකම මදි ද??
    කවුරු මොනවා කිව්වත් ඉහලින් ඕර්ඩර්ස් දෙන්නේ කිලිනොච්චි අල්ලන්න, 8 මෑන් යුනිට් යවන්න, අද දවසට මෙච්චර ආටි ගහන්න කියලා.ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්න මිනිස්සු තමයි දන්නේ කොහොමද යුද්ද කරේ කියලා. මතක නැත්නම් යුද්දේ අන්තිම කාලේ පත්තර ආයෙත් කියවන්න.
    මට මතකයි එකක ප්‍රසන්න සිල්වා කියලා තිබුනා, කලපුවකින් එතෙර වෙන්න බැරුව, එයාලා හිතලා හිතලා අන්තිමේදි රෑ හොරෙන් ලීකොට, බැරල් පාවිච්චි කරලා පාලම් හදපු හැටි. ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්න කෙනා තමයි මෙතන කොහොමද තත්වේ, දැන් මොකක්ද මම කරන්න ඕන කියලා හරියටම
    තීරණය කරන්නේ. ඔයා හිතන්න එපා ඔය හැම 8 දෙනාගේ කණ්ඩායමකටම සරත් ඇවිත් උපදෙස් දුන්නා කියලා. සරත්ට, ගෝඨාට වඩා යුද්දෙට දක්ශ පණත් බේරගෙන රටත් බේරගත්ත ඒ මිනිස්සු තමයි

    තේරුමක් නෑ බන් මේ විවාදෙ, උඹ කැපුවත් නිල් එකෙක්. පඹයෙන් නිල් පක්සෙන් දැම්මනම් උඹ ඌවත් ඔය විදියට ඩෙෆෙන්ඩ් කරනවා.:rolleyes:

    "සුබ අනාතයක්..............":P
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    ඔවු, නුඹලා කුමක් කරන්නේද?


    ලොක්කා තටම තටම දෙමල කතා කරද්දී, තවත් දෙමල පක්ශයකට රට බෙදන කොටි කියා හංවඩු ගසමින්, ඒ සමගම ඊලාම් සිහිනය බොඳ කලේ ලොක්කාමයි කියමින්, ඩගියාගේ ඊලාම් ජනතා ප්‍රජාතාන්ත්‍රවාදී පක්ශයට ඊලම අනවශ්‍යය යයි කියමින් තමන්ම රවටා ගනිමින්, පරස්පර විරෝධී කතා කියති.:P
    අවුරුදු 20ක් විතර එකට ඉදලත් ඊලම ඉල්ලුවේ නැති ඩග්ලස් දැන් ඉල්ලනවා. අනේ මගේ කට
    අපි නම් අඩුමගානේ දෙමල කතා කරන්න හදන කෙනාට සපෝට් 1 දෙනවා. උයාලා නම් දෙමල ඉගෙන ගන්නේ නැතුව, අඩුම ගානේ සාමාන්‍ය දෙමල මනුස්සයෙක්ට ඕන මොනවද කියලා
    හොයන්නේවත් නැතුව කොහෙවත් නැති කොටි ‍රැලකට රට පුදන්න යනවා

    පී. ඇස්. පොඩ්ඩක් මනෝගේ, හකීම්ගේ පක්ශේ අරමුණු හොයන්නකෝ. අශ්‍රොෆ් දාපුවාමයි තවම තියෙන්නේ. නැගෙනහිර මුස්ලිම් ස්වයංපාලන ප්‍රදේශයක් ලබාගැනීම:shocked::shocked::shocked:
     

    Planthis

    Member
    Sep 13, 2009
    3,684
    235
    0
    ~ On my Black Pearl ~
    කරුණගෙ ප්‍රොජාචන්ට්‍රවාදය පැත්තකින් තියමුකො පොඩ්ඩක්....


    ලුතිනන් කර්නල්ලා, ජෙනරල් වරුන්ට යුද්ධ කරන හැටි කියාදුන්නු රටක් අහලා තියෙනවාද?

    මම අහලා තියෙනවා කෝප්‍රල් කෙනෙක් ලෝකෙ දක්ශම ජෙනරාල්ලාට අණදිපු රටක් හා ඔවුන් කරපු යුද්ධයක්? දන්නවාද? කියන්නද?


    makkekta therena tharama thamai ithn oya..... field eke lt clolnl kenek gei defense secrtry gei wenasa obathuma dannawada?. danne nathnm mn kiyannm . I hav clues also. Yuddayak wenakota army, navy, air force thunema cmmandrla e war eka gana anivaryayenma presdnt tai defens sec idiriye hama week ekakama kiyanna one. Idiri piyawara sakachcha karanawa. Ewata anumathiya gannawa. One karana wepans gana danuwath karanawa. E hamadema. Jenrl unath field marshl unath defence sectai pesidentai yatath. 58 bridgade eka mannar pahukarala idiriyata yanakota wassata themena adum welaganna method ekak ahala Shavendra silva ahuwe Defense sec gen. Eya heatrs set karapu cntainers yawwa. Ewa cmmander newe kale. eyata karannath ba. nagenahira mudagaththe SF newei. Prasannada Silva, Parakrama Pannipitiya. Eyalawa SF kapanakota apahu field ekata genath sadaranayk genawe oya computr operator. Koti pas bami gahanakota ewa kadanna SP bako genawe defence sec. E Brigadirsla eyagen solutions illapu nisa. Thawa one nm kiyannm. Nikn SF wagema moda katha kiyanna epa. hariyata danne nathuwa.
     

    Planthis

    Member
    Sep 13, 2009
    3,684
    235
    0
    ~ On my Black Pearl ~
    තේරුමක් නෑ බන් මේ විවාදෙ, උඹ කැපුවත් නිල් එකෙක්. පඹයෙන් නිල් පක්සෙන් දැම්මනම් උඹ ඌවත් ඔය විදියට ඩෙෆෙන්ඩ් කරනවා.:rolleyes:

    "සුබ අනාතයක්..............":P

    Matanm kiyanna thiyenne ubata makkek tharamwath molayak na kiyala thamai
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    ඔහ්... මට මතකයි... මට මතකයි...
    ඔයා කියන්නෙ.. අර යුද්දෙ ඉවර උනා කියලා.. මුහුදට ගැහුව මල්ටි බැරල් ගැන වෙන්න ඕනෙ:nerd::nerd::eek::eek::eek:


    අපො...... වෑඩෙ කෑව මම නිකමට වගෙ හිතුව කට්ටිය මෙහෙම හිතය්වද්ද කියල........ නෑ බන් එ කරෙ යුද්දෙ ඉවර කර කියල සන්කෙතවත් කරන එක නෙ.......
    මම අදහස් කරෙ කිසිම දෙයක් දන්නෙනෑතුව වටෙටම බොරු ප්‍රචාර යවන එකට.....
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    තේරුමක් නෑ බන් මේ විවාදෙ, උඹ කැපුවත් නිල් එකෙක්. පඹයෙන් නිල් පක්සෙන් දැම්මනම් උඹ ඌවත් ඔය විදියට ඩෙෆෙන්ඩ් කරනවා.:rolleyes:

    "සුබ අනාතයක්..............":P
    අනේ මැක්කෝ උබ මොනවද දන්නේ?
    උබ දන්නවද අපේ ගෙදර කීදෙනෙක් යූ ඇ පියට සපෝර්ට් ද කියලා?
    උබ දන්නවද මම සක්‍රීයව මගේ දායකත්වය මුලින්ම ලබා දුන්නේ මොන පක්ශෙටද කියලා ?? (සක්‍රීයව කියන්නේ මඩ ත්‍රෙඩ් දදාඉන්න එක නෙවෙයි )
    උබ දන්නවද මම තීන්දු තීරණ වෙනස් කරපු හේතු??
    දන්නේ නැත්නම් මම කැපුවත් නිල්, කොල කියන්න එපා. උබ නම් යූ ඇන් පි කියලා පේනවා (අඩුම ගානේ මේ චන්දේදිවත් ):rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    පී.ඇස්. විශ්වාසනීය වෙනසට වඩා සුභ අනාගතය මට විශ්වාසයි:P:P:P
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    ඉතින්?? 70,80 දශකවල පටන් ගත්ත ඔය කෑල්ල, අරමුණ නැති එක දෙමල පක්ශයක් පෙන්නමුකෝ බලන්න:lol::lol::lol:

    තර්කය හොඳයි, විසිල් මල්ලිගෙ තර්කයක් වගේමයි.:P


    "ඊලම්" නම තියෙන EPDP පක්සෙට ඊලම ඕනෑ නැත. ඒ ලොක්කා සමග ඉන්නා නිසාය.:lol:

    "කොටි" යනුවෙන් තවමත් තමන්ව හඳුන්වාගන්නා TMVP පක්ශය කොටි නොවේ, ඔවුන් ප්‍රජාටන්ට්‍රවාඩී පූසන් වී ඇත. ඒත් ලොක්කා එක්ක නිසාය.

    "TNA" පට්ට ඊලාම් කාරයෝය, ඒයට හේතුව ඒ ගුණමකු හැත්ත ලොක්කා දුන් වරදාන එපා කියා ඇස් ඇෆ්ට මුක්කු ගැසූ නිසාය. බැරිවෙලාවත් TNA රැල ලොක්කාට පූට්ටුවුනානම් උන් ඊලම ප්‍රතික්ශේප කල තරු පහේ ප්‍රජාටන්ට්‍රවාදීන් වෙනවාය.:rofl::rofl:

    "....යහපති දේවයන් වහන්ස....."
     
    Jan 24, 2009
    3,532
    130
    0
    makkekta therena tharama thamai ithn oya..... field eke lt clolnl kenek gei defense secrtry gei wenasa obathuma dannawada?. danne nathnm mn kiyannm . I hav clues also. Yuddayak wenakota army, navy, air force thunema cmmandrla e war eka gana anivaryayenma presdnt tai defens sec idiriye hama week ekakama kiyanna one. Idiri piyawara sakachcha karanawa. Ewata anumathiya gannawa. One karana wepans gana danuwath karanawa. E hamadema. Jenrl unath field marshl unath defence sectai pesidentai yatath. 58 bridgade eka mannar pahukarala idiriyata yanakota wassata themena adum welaganna method ekak ahala Shavendra silva ahuwe Defense sec gen. Eya heatrs set karapu cntainers yawwa. Ewa cmmander newe kale. eyata karannath ba. nagenahira mudagaththe SF newei. Prasannada Silva, Parakrama Pannipitiya. Eyalawa SF kapanakota apahu field ekata genath sadaranayk genawe oya computr operator. Koti pas bami gahanakota ewa kadanna SP bako genawe defence sec. E Brigadirsla eyagen solutions illapu nisa. Thawa one nm kiyannm. Nikn SF wagema moda katha kiyanna epa. hariyata danne nathuwa.
    මැක්කා හිතන් ඉන්නේ සරත් 8 මෑන් යුනිට්වලට කෝල් කර කර හරි දැන් වෙඩි තියපන්, දැන් පහත් වෙයන්, දැන් උඩින් පැනපන්, වමට හැරෙන්, දකුනටහැරේන් කිව්වා කියලා:eek::eek::eek::shocked::shocked::shocked: