තට්ටයෝ එන්න. කොණ්ඩේ යන එකට අන්තිම විසදුම මේකද?

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    Don't waste your time on fake oils. Thawa kela wena eka wenne.

    Once the hair follicle dies it will be gone forever. As of now there's only 2 effective treatments in the world that actually works. Finasteride and Minoxidil. Everything else is Placebo stuff and you will loose it all.

    You can test your hair from a hair clinic, they will scan and see and identify. Each follicle should have 2-3 hairs coming out. But this can change on top to 1-2 weak ones. At this stage you can get/keep your hair by going through Minoxidil. But eventually you will need to go with Finasteride if the balding can worsen.

    Also note that balding and receding hairline is bit different. (Widows peak)

    If you have your forehead becoming larger as hair recedes, better to get a hair transplant to keep the young hairline with small forehead
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    කොන්ඩෙ යනව නම් මසාජ් කරන්න එපා කියල තියෙනව බන්. මාත් ඒක දැක්කෙ අද. 😐
    kes gahe mulata yanna massage karanna one kiyalane hama veda mahaththayekma kivve, anika oya bothal valath ehema gahala thiyenavane. bool kes enavanm, thada karanne nathuva eth kes gaha mulata yana vidiyata angili thudu valin ganna kiyalai godak aya kiyanne.
     
    • Wow
    Reactions: pathaleiretta

    MrFrog

    Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,391
    2,965
    113
    මාතර
    Don't waste your time on fake oils. Thawa kela wena eka wenne.

    Once the hair follicle dies it will be gone forever. As of now there's only 2 effective treatments in the world that actually works. Finasteride and Minoxidil. Everything else is Placebo stuff and you will loose it all.

    You can test your hair from a hair clinic, they will scan and see and identify. Each follicle should have 2-3 hairs coming out. But this can change on top to 1-2 weak ones. At this stage you can get/keep your hair by going through Minoxidil. But eventually you will need to go with Finasteride if the balding can worsen.

    Also note that balding and receding hairline is bit different. (Widows peak)

    If you have your forehead becoming larger as hair recedes, better to get a hair transplant to keep the young hairline with small forehead
    බලහන් ඉතින් side effects ටික දැක්කහම ගන්න හිතෙනවද කියල :-D :-D :-D

    1647824866482.png


    thanks for the info machan. I too have this hair loss problem. My one is more like family thing. So I made up my mind :sorry:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    බලහන් ඉතින් side effects ටික දැක්කහම ගන්න හිතෙනවද කියල :-D :-D :-D

    View attachment 164259

    thanks for the info machan. I too have this hair loss problem. My one is more like family thing. So I made up my mind :sorry:

    Don't buy it. Consult a doctor first. People have those problems even without this medicine :lol:
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,352
    30,137
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    Luxmen aiya hadana behetha neda oya? Luxmen aiya mathak una @LINDA_ADERSON_22


    මේකේ උන් ඉක්කනට කොන්ඩේ වවාගන්න ගිහිං අන්තිමට මයිලුත් නැතිව ඇඬුවා මතක්වුනා.🤣🤣

    කලුවෝ ටික පොලිශිත් ගියා නේද වේදනාවට. 🤣🤣.


    පුලුවන්නං උගේ සින්දු ටිකත් දාපං මිට්ටොන්ට තෙල් ගාන ගමන් අහන්න🤣
     
    Last edited:

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Mage advice ekanam oyata oka loku awulak nam dermatologist kenekgen ahala karala balanna.
    but mokakhari bad side effect ekak enna gaththoth immediately nawathwanna. (mata una oka)

    mama 23 di asiri eke dermatologist gen recommendation ekata minoxidil use karala ED awa within two weeks. nawaththuwa minoxidil dana eka. week eken back to normal. dan 29, full thatte gala inne. ran dinga wada nokara walahek wage konde thibbath wadak nane :ROFLMAO:
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,352
    30,137
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    තට්ටයොන්ට කොන්ඩේ වවන එකයි සුදු කෙස් කලු කරන එකයි කරන්න පුලුවන්නං ඒක ලෝකේ හොඳම බිස්නස් එකක්. පේටන්ට් අරං කරන්න පුලුවන් පට්ට වැඩක්.

    මේව කරන ගමේ අනාතයෝ ඉන්න විදිය දැක්කම ඕවයේ ප්‍රතිපල හිතාගන්න පුලුවන්. ඔන්න ඔහේ බෝතලයක් දෙකක් අරං ගෙදරට තීන්න ටිකක් ගාගන්නවත් ආදාරයක් වෙයල්ල. 🤣🤣
     

    Amathi Putha

    Well-known member
  • Dec 20, 2018
    5,295
    10,128
    113
    පෙට්‍රල් පෝලිමේ
    b ලුණු අඹරලා දෙහි බින්දු ටිකක් දාලා ගාලා බලපන්... කොහෙවත් යන්න නම් බැහැ ඉතිං... මගේ ඉස්සරහා ටිකක් තට්ටේ වගේ තිබිලා හරි ගියා..
     
    • Wow
    Reactions: pathaleiretta

    roxter

    Well-known member
  • Sep 7, 2009
    5,192
    380
    83
    No kids no worries..

    දැන් තියෙන සිරි ලංකාවෙ කසාද බැඳල ඒ මදිවට ලමයිනුත් හදන්න ඉන්නව නම් ඉතින් මොලේ හොඳ නැතිවෙන්න ඕන.
    ------ Post added on Mar 20, 2022 at 7:36 PM
    ah ehenm case ekak ne. but doctor kenekgen ahala ganin. PRP wageth karala balapan salli ehma wadipura thiye nm :lol: ;-)
     
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,375
    1
    101,240
    113
    34
    Kalutara
    ah ehenm case ekak ne. but doctor kenekgen ahala ganin. PRP wageth karala balapan salli ehma wadipura thiye nm :lol: ;-)
    PRP එකකට 25ක් යනවා කියලා ඩොකා කිව්වේ. මුලිනම් මේක කරලා බලමු කිව්වා. PRP session තුනක් වගේ කරන්න වෙනවලු.
     
    • Like
    Reactions: pathaleiretta