මම නම් කලේ ඔය p ඩයල් (කොලු කාරයෝ ) ඉන්න සයිට් හොයල උගේ නොම්බෙර් දැම්ම ආයේ කෝල්ස් නෙමෙයි දවස් 2-3 යනකොට නොම්බරේත් නැ.
Elakiri ekada damme??මම නම් කලේ ඔය p ඩයල් (කොලු කාරයෝ ) ඉන්න සයිට් හොයල උගේ නොම්බෙර් දැම්ම ආයේ කෝල්ස් නෙමෙයි දවස් 2-3 යනකොට නොම්බරේත් නැ.
එක පොන්#ක් කෙල්ලට කෝල් එකක් අරන් වෙන කෙල්ලෙක්ගෙ නමක් අහලා කතා කරලා. ඊටපස්සේ Wrong number කියල ෆෝන් එක තිබ්බහම message දාල අදුරගන්න කැමැතිද අහලා. ආයේ කෝල් අරන් දිගට හරහට. මන් උට කතා කරලා ඇමතුවා. number එකත් block කරලා තිබ්බේ කෙල්ලගේ ෆෝන් එකෙන්.
මේ වගේ හිපාටුවෝ උබලටත් සෙට් වේලා ඉන්නවද? මොනවද උබල කරේ ඒවාට.

හරි සරලයි. ඌරාගෙ මලු උගේ ඇගේ තියලම කපපන් !
මන් එකපාරක් ඉක්මන් එකෙ දැම්මා රොට්වයිලර් බල්ලෙක් නිකන් දෙනවා කියලා,ෆේස්බුක් එකෙ අඩ් එකක් දැම්මා කෙල්ලෙක්ගෙ නමකින් කම්පියුටරේ කැඩිලා හදල දෙන්න ප්ලීස් කියල. ඊට පස්සේ දවසේ ඉදල වැඩ නැ නොම්මරේ....![]()

ආයෙ ලියපන්karana widiya kiyapaaaaanඔය ගේ සයිට් එකක නම්බර් එක රෙජිස්ටර් කරපන් බන්. හොදට කටට ගන්න පුලුවන් කියලා දාපන්. පුපත් දෙනවා කියලම දෑම්මා නම් සුපිරි
දෑන් බෑ. ඉස්සර පුලුවන්. දෑන් තියෙන්නේ srilankalove.com වගේ සයිට් වල දාන එකආයෙ ලියපන්
ඉක්මන් එකේ වෙන උන්ගෙ නම්බර් දාන්න බෑ බන්, වෙරිෆයි කරන්න ඕන
නැත්තං අපේ අයියල එක්ක කරයි Classified සයිට්
එළකිරියේ මෙහෙම සෙට් එකක් හදාගමුද කරදරකාරී වැඩ වලදී ගේම් දෙන සෙට් එකක්හරි සරලයි. ඌරාගෙ මලු උගේ ඇගේ තියලම කපපන් !
මන් එකපාරක් ඉක්මන් එකෙ දැම්මා රොට්වයිලර් බල්ලෙක් නිකන් දෙනවා කියලා,ෆේස්බුක් එකෙ අඩ් එකක් දැම්මා කෙල්ලෙක්ගෙ නමකින් කම්පියුටරේ කැඩිලා හදල දෙන්න ප්ලීස් කියල. ඊට පස්සේ දවසේ ඉදල වැඩ නැ නොම්මරේ....![]()
ආයෙ ලියපන්
ඉක්මන් එකේ වෙන උන්ගෙ නම්බර් දාන්න බෑ බන්, වෙරිෆයි කරන්න ඕන
නැත්තං අපේ අයියල එක්ක කරයි Classified සයිට්


එළකිරියේ මෙහෙම සෙට් එකක් හදාගමුද කරදරකාරී වැඩ වලදී ගේම් දෙන සෙට් එකක්![]()
![]()

කෙල්ලගෙ phone එකේ තියෙන්නෙ gmail මගෙ account එක. ඒකෙන් track කරගන්න ක්රමයක් නැද්ද whatsup,viber වගේ ඒවා?එළකිරියේ මෙහෙම සෙට් එකක් හදාගමුද කරදරකාරී වැඩ වලදී ගේම් දෙන සෙට් එකක්![]()
![]()
Ehema be bn.. hebei find my device gihin inna thena track karanna puluwan. phone eka ring karawanna puluwan. data on eke thiyenna one phone ekeකෙල්ලගෙ phone එකේ තියෙන්නෙ gmail මගෙ account එක. ඒකෙන් track කරගන්න ක්රමයක් නැද්ද whatsup,viber වගේ ඒවා?