තේකොළ බිස්නස් එකක් පටන්ගන්න..

TakaTakas

Well-known member
  • Nov 20, 2014
    2,865
    1,008
    113
    ගෙදර
    තේකොළ බිස්නස් එකක් පටන්ගන්න..

    මචංලා අපේ මාමා කෙනෙක් තේකොළ විකුණන බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න හදනවා.මහා පරිමාණයෙන් නෙමෙයිලු.ඉස්සෙල්ලම පොඩියට පටන් ගන්න ඕනලු.තේකොළ ප්‍රවාහනය කරන්න ලයිසන් ගන්න ඕනද කියලා හොයල දෙන්නලු.මෑන්ට කවුද එකෙක් කියලා ලයිසන් නැතිව තේකොළ ප්‍රවාහනය කරන්න බෑ කියලා.
    මම මේ ගැන දන්නෙ නෑ.දන්න කවුරැහරි ඉන්නවානම් උදව් කරන්න පුලුවන්ද.අනිත් කාරණය තමයි මෑන්ට හොද තේකොළ අඩුවට මිලදී ගන්න තැනක් හොයාගන්නත් ඕනලු.හැබැයි හොද කොලිටි තේකොල වෙන්න ඕන. මේගැන දන්න කවුරැ හරි උදව් කරන්න පුලුවන්ද.
     

    Mr PERERA

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    32,255
    2,912
    113
    Death Vally
    මචංලා අපේ මාමා කෙනෙක් තේකොළ විකුණන බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න හදනවා.මහා පරිමාණයෙන් නෙමෙයිලු.ඉස්සෙල්ලම පොඩියට පටන් ගන්න ඕනලු.තේකොළ ප්‍රවාහනය කරන්න ලයිසන් ගන්න ඕනද කියලා හොයල දෙන්නලු.මෑන්ට කවුද එකෙක් කියලා ලයිසන් නැතිව තේකොළ ප්‍රවාහනය කරන්න බෑ කියලා.
    මම මේ ගැන දන්නෙ නෑ.දන්න කවුරැහරි ඉන්නවානම් උදව් කරන්න පුලුවන්ද.අනිත් කාරණය තමයි මෑන්ට හොද තේකොළ අඩුවට මිලදී ගන්න තැනක් හොයාගන්නත් ඕනලු.හැබැයි හොද කොලිටි තේකොල වෙන්න ඕන. මේගැන දන්න කවුරැ හරි උදව් කරන්න පුලුවන්ද.

    ඒක තීරණය වෙන්නේ තේ ගන්නේ කොහෙන්ද කියන එක අනුවයි. ලංකාවේ තේ කොල මිලදී ගන්න තියෙන ප්‍රධානම ස්ථානය තමයි සතියේ අඟහරුවාදා බදාදා දවස් දෙකේ කොළඹ නවම් මාවතේ පැවැත්වෙන තේ වෙන්දේසිය. එතනට exporting companies ඔක්කොමලා එනවා තේ ගන්න. ඒ වෙන්දේසියට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. එහෙම නැතිනම් වෙන්දේසියේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් 08ක් තියෙනවා. ඒ සමාගම් 08ට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) එහෙමත් නැති නම් තේ ෆැක්ටරියකට ගිහින් තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) ඔය ක්‍රම තුන තමයි තියෙන්නේ. ඔය විදියට ගන්න තේ ඒ ස්ථාන වලින් නිකුත් කරන ලිඛිත ලියවිල්ලක් එක්ක ප්‍රවාහනයට කිසි බාධාවක් න්ඈ. ඒත් හැම තැනම කසල තේ තියෙනවා නේ. ඒවා නම් කේස් තමා. අනිවා හිරේ දානවා. හොඳම දේ තමයි මාමාට කියපං තේ මංඩලයට යන්න කියලා. ගාලු පාරේ තියෙන්නේ. බම්බලපිටිය හන්දියේ ඉඳන් කොල්ලුපිටියට එනකොට. එතනින් ඔය ඔක්කොම විස්ථර ගන්න පුලුවන්. එයාලා උදවු කරනවා..
     

    vidura99

    Well-known member
  • Oct 16, 2009
    14,327
    1,372
    113
    Colombo
    ඒක තීරණය වෙන්නේ තේ ගන්නේ කොහෙන්ද කියන එක අනුවයි. ලංකාවේ තේ කොල මිලදී ගන්න තියෙන ප්‍රධානම ස්ථානය තමයි සතියේ අඟහරුවාදා බදාදා දවස් දෙකේ කොළඹ නවම් මාවතේ පැවැත්වෙන තේ වෙන්දේසිය. එතනට exporting companies ඔක්කොමලා එනවා තේ ගන්න. ඒ වෙන්දේසියට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. එහෙම නැතිනම් වෙන්දේසියේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් 08ක් තියෙනවා. ඒ සමාගම් 08ට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) එහෙමත් නැති නම් තේ ෆැක්ටරියකට ගිහින් තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) ඔය ක්‍රම තුන තමයි තියෙන්නේ. ඔය විදියට ගන්න තේ ඒ ස්ථාන වලින් නිකුත් කරන ලිඛිත ලියවිල්ලක් එක්ක ප්‍රවාහනයට කිසි බාධාවක් න්ඈ. ඒත් හැම තැනම කසල තේ තියෙනවා නේ. ඒවා නම් කේස් තමා. අනිවා හිරේ දානවා. හොඳම දේ තමයි මාමාට කියපං තේ මංඩලයට යන්න කියලා. ගාලු පාරේ තියෙන්නේ. බම්බලපිටිය හන්දියේ ඉඳන් කොල්ලුපිටියට එනකොට. එතනින් ඔය ඔක්කොම විස්ථර ගන්න පුලුවන්. එයාලා උදවු කරනවා..

    මේ ඉන්නෙ තේ කොල්ලෙක් :P:P
     

    Sanju malli

    Well-known member
  • Mar 11, 2012
    527
    400
    63
    40
    Colombo
    ඒක තීරණය වෙන්නේ තේ ගන්නේ කොහෙන්ද කියන එක අනුවයි. ලංකාවේ තේ කොල මිලදී ගන්න තියෙන ප්‍රධානම ස්ථානය තමයි සතියේ අඟහරුවාදා බදාදා දවස් දෙකේ කොළඹ නවම් මාවතේ පැවැත්වෙන තේ වෙන්දේසිය. එතනට exporting companies ඔක්කොමලා එනවා තේ ගන්න. ඒ වෙන්දේසියට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. එහෙම නැතිනම් වෙන්දේසියේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් 08ක් තියෙනවා. ඒ සමාගම් 08ට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) එහෙමත් නැති නම් තේ ෆැක්ටරියකට ගිහින් තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) ඔය ක්‍රම තුන තමයි තියෙන්නේ. ඔය විදියට ගන්න තේ ඒ ස්ථාන වලින් නිකුත් කරන ලිඛිත ලියවිල්ලක් එක්ක ප්‍රවාහනයට කිසි බාධාවක් න්ඈ. ඒත් හැම තැනම කසල තේ තියෙනවා නේ. ඒවා නම් කේස් තමා. අනිවා හිරේ දානවා. හොඳම දේ තමයි මාමාට කියපං තේ මංඩලයට යන්න කියලා. ගාලු පාරේ තියෙන්නේ. බම්බලපිටිය හන්දියේ ඉඳන් කොල්ලුපිටියට එනකොට. එතනින් ඔය ඔක්කොම විස්ථර ගන්න පුලුවන්. එයාලා උදවු කරනවා..

    ඔව් මචන් උඹ හරි, ලංකාවේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් (බ්‍රෝකර්) 8 දෙනෙක්‌ ඉන්නවා.

    1. john Keels brokers
    2. Asiya Siyaka Commodities
    3. Lanka Commodity Brokers
    4. Eastern Brokers
    5. Ceylon Tea Brokers
    6. Folbs and Walkers Brokers
    7. Bartleet Producer Brokers
    8. Mercantile Producer Brokers

    උඹගේ මාමා බිස්නස් කරන්නේ ලංකාවේ මාර්කට් එකට නම්, තේ වෙන්දේසියේ Ex-Estate Catalog සහ Dust Catalog දෙකට ගියානම් හරි.
     

    Mr PERERA

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    32,255
    2,912
    113
    Death Vally
    ඔව් මචන් උඹ හරි, ලංකාවේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් (බ්‍රෝකර්) 8 දෙනෙක්‌ ඉන්නවා.

    1. john Keels brokers
    2. Asiya Siyaka Commodities
    3. Lanka Commodity Brokers
    4. Eastern Brokers
    5. Ceylon Tea Brokers
    6. Folbs and Walkers Brokers
    7. Bartleet Producer Brokers
    8. Mercantile Producer Brokers

    උඹගේ මාමා බිස්නස් කරන්නේ ලංකාවේ මාර්කට් එකට නම්, තේ වෙන්දේසියේ Ex-Estate Catalog සහ Dust Catalog දෙකට ගියානම් හරි.

    :yes:
    ඔක්ශන් එකට ගියොත් හැබැයි මෝල් වෙලා ආයේ මෝල් වෙනවා. ඒ නිසා මට හිතෙන විදියට හොඳම දේ මෙයින් එක බ්‍රෝකරිං කම්පැනියක්ට ගිහින් ප්‍රයිවෙට් සේල් එකක් විදියට තේ කොල ටිකක් ගන්න එක. බ්‍රෝකරිං කම්පැනි වලට පොඩි ප්‍රමානයක් ප්‍රයිවෙට් සේල් කරන්න පුළුවන් නෙව.
    ඒක නෙමෙයි. උඹ වැඩ කරන්නේ තේ කොල කොම්පැනියකෙයි??
     

    Sanju malli

    Well-known member
  • Mar 11, 2012
    527
    400
    63
    40
    Colombo
    :yes:
    ඔක්ශන් එකට ගියොත් හැබැයි මෝල් වෙලා ආයේ මෝල් වෙනවා. ඒ නිසා මට හිතෙන විදියට හොඳම දේ මෙයින් එක බ්‍රෝකරිං කම්පැනියක්ට ගිහින් ප්‍රයිවෙට් සේල් එකක් විදියට තේ කොල ටිකක් ගන්න එක. බ්‍රෝකරිං කම්පැනි වලට පොඩි ප්‍රමානයක් ප්‍රයිවෙට් සේල් කරන්න පුළුවන් නෙව.
    ඒක නෙමෙයි. උඹ වැඩ කරන්නේ තේ කොල කොම්පැනියකෙයි??

    ඔව් මචන්, අපි ලංකාවේ සේල්ස් කරන්නේ නම් නෑ. අරගෙන Export කරනවා විතරයි.
     

    Mr PERERA

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    32,255
    2,912
    113
    Death Vally
    ඔව් මචන්, අපි ලංකාවේ සේල්ස් කරන්නේ නම් නෑ. අරගෙන Export කරනවා විතරයි.

    අඳුනා ගැනීම සතුටක්. :) මොකද්ද මචං ෆර්ම් එකේ නම?? :nerd:
     

    TakaTakas

    Well-known member
  • Nov 20, 2014
    2,865
    1,008
    113
    ගෙදර
    ඒක තීරණය වෙන්නේ තේ ගන්නේ කොහෙන්ද කියන එක අනුවයි. ලංකාවේ තේ කොල මිලදී ගන්න තියෙන ප්‍රධානම ස්ථානය තමයි සතියේ අඟහරුවාදා බදාදා දවස් දෙකේ කොළඹ නවම් මාවතේ පැවැත්වෙන තේ වෙන්දේසිය. එතනට exporting companies ඔක්කොමලා එනවා තේ ගන්න. ඒ වෙන්දේසියට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. එහෙම නැතිනම් වෙන්දේසියේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් 08ක් තියෙනවා. ඒ සමාගම් 08ට ගිහිල්ලා තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) එහෙමත් නැති නම් තේ ෆැක්ටරියකට ගිහින් තේ ගන්න පුළුවන්. (සීමිත ප්‍රමානයක්) ඔය ක්‍රම තුන තමයි තියෙන්නේ. ඔය විදියට ගන්න තේ ඒ ස්ථාන වලින් නිකුත් කරන ලිඛිත ලියවිල්ලක් එක්ක ප්‍රවාහනයට කිසි බාධාවක් න්ඈ. ඒත් හැම තැනම කසල තේ තියෙනවා නේ. ඒවා නම් කේස් තමා. අනිවා හිරේ දානවා. හොඳම දේ තමයි මාමාට කියපං තේ මංඩලයට යන්න කියලා. ගාලු පාරේ තියෙන්නේ. බම්බලපිටිය හන්දියේ ඉඳන් කොල්ලුපිටියට එනකොට. එතනින් ඔය ඔක්කොම විස්ථර ගන්න පුලුවන්. එයාලා උදවු කරනවා..
    ගොඩක් ස්තූතියි විස්තර කරල දුන්නට

    මෙතෙන්ට කෝල් කරලා දැනගන්න කියන්න

    ශ්‍රී ලංකා තේ මණ්ඩලය


    http://www.pureceylontea.com/index.php

    තෑන්ක්ස් මචං

    ඔව් මචන් උඹ හරි, ලංකාවේ තේ වෙන්දේසි කරන සමාගම් (බ්‍රෝකර්) 8 දෙනෙක්‌ ඉන්නවා.

    1. john Keels brokers
    2. Asiya Siyaka Commodities
    3. Lanka Commodity Brokers
    4. Eastern Brokers
    5. Ceylon Tea Brokers
    6. Folbs and Walkers Brokers
    7. Bartleet Producer Brokers
    8. Mercantile Producer Brokers

    උඹගේ මාමා බිස්නස් කරන්නේ ලංකාවේ මාර්කට් එකට නම්, තේ වෙන්දේසියේ Ex-Estate Catalog සහ Dust Catalog දෙකට ගියානම් හරි.

    ගොඩක් ස්තූතියි මචං.උඹ වැඩකරන්නෙ කොහෙද බං.මේක ලොකුවට පටන් ගන්නෙ නැති නිසා මමත් හිතන්නෙ මුලින්ම ඔය කියන කම්පැනි එකකින් ගන්න එක තමයි.වෙන්දේසි වලට නොයා.

    :yes:
    ඔක්ශන් එකට ගියොත් හැබැයි මෝල් වෙලා ආයේ මෝල් වෙනවා. ඒ නිසා මට හිතෙන විදියට හොඳම දේ මෙයින් එක බ්‍රෝකරිං කම්පැනියක්ට ගිහින් ප්‍රයිවෙට් සේල් එකක් විදියට තේ කොල ටිකක් ගන්න එක. බ්‍රෝකරිං කම්පැනි වලට පොඩි ප්‍රමානයක් ප්‍රයිවෙට් සේල් කරන්න පුළුවන් නෙව.
    ඒක නෙමෙයි. උඹ වැඩ කරන්නේ තේ කොල කොම්පැනියකෙයි??
    තෑන්ක්ස් මචං.

    බම්ප් කරපු හැමෝටමත් ස්තූතියි.
     

    Mr PERERA

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    32,255
    2,912
    113
    Death Vally
    ගොඩක් ස්තූතියි විස්තර කරල දුන්නට



    තෑන්ක්ස් මචං



    ගොඩක් ස්තූතියි මචං.උඹ වැඩකරන්නෙ කොහෙද බං.මේක ලොකුවට පටන් ගන්නෙ නැති නිසා මමත් හිතන්නෙ මුලින්ම ඔය කියන කම්පැනි එකකින් ගන්න එක තමයි.වෙන්දේසි වලට නොයා.


    තෑන්ක්ස් මචං.

    බම්ප් කරපු හැමෝටමත් ස්තූතියි.

    මුලින්ම ඔය කියන කම්පැනි එකකින් ගන්න එක තමයි.වෙන්දේසි වලට නොයා.

    :yes::yes: