wifege phone eke display ekak danna දේශීය kada karayek kiwwa 9000 yanawa kiyala. Aliexpress eken genath damma. 3000i giye. dan දේශීය display ekak දේශීය kadekin dagena දේශීය de agaya karanna puluwan.
wifege phone eke display ekak danna දේශීය kada karayek kiwwa 9000 yanawa kiyala. Aliexpress eken genath damma. 3000i giye. dan දේශීය display ekak දේශීය kadekin dagena දේශීය de agaya karanna puluwan.
බය වෙන්න එපා ජයශාන්ත අයියා ගාව බඩු තියෙනවා.ඉක්මණට ජෙපි කාඩර් එකට බැදියන්,එකක් නොමිලේ ඉල්ලගන්න පුලුවන්.lagadi genawa soldering station ekak. lankawe 25000 kiwwa. ekama Aliexpress eken genawa 12000kata.
dan දේශීය soldering station ekak දේශීය kadekin aragena දේශීය de agaya karanna puluwan.
පැලවත්තේ බැලුවෙ නැද්දමට ESP-32 වගයක් ඕන කරලා තියනවා තව රෙසිස්ටර් කැපෑසිටර්,ට්රාන්සිස්ටර් වගේ බඩු ටිකක් ගන්නෝන
ලංකාවෙ (දේශියව) ඒව හදන තැන නම්බරේ දෙන්න පුලුවංද කාට හරි
ඇච්චුවලි මයි කන්ටි ශ්රි ලංකා ,බියුටිපුල් කන්ටි මෑන්මේඩ් ඩිසාස්ටර් ඔන්ලයින් සොපිං ඕවර් නවු.යටින් යන වැඩ ටික උඩට අවම තමයි කට්ටිය panic වෙන්නේ..එක තමයි චතුරංග සහෝදරයා පැහැදිලි කිරීමක් දාල තියෙන්නේ![]()
![]()
අඩෝ එතකොට මේ දවස්වල හර්ෂ ද සිල්වා නෙමෙයිද ජනපති? ජෙප්පෝ නම් කියන්නේ එහෙමයි.චතුරංගල අනුර කුමාරව කලින්ම ගෙදර යවන්න වගේ ට්රයි එක.![]()
අඩෝ එතකොට මේ දවස්වල හර්ෂ ද සිල්වා නෙමෙයිද ජනපති? ජෙප්පෝ නම් කියන්නේ එහෙමයි.

අපේ ජෙප්පෙක් කිව්වා චීනයේ ඉදන් කිලෝ එක ඩොලර් පහලොවට එයාර් ලිෆ්ට් කරලා දෙන්නම් බදු ගෙවන්න කියලා. ජෙප්පන් ට අඩුවට කරලා දෙනවාළු. බයියෙක් නම් සියට 36ක් වැඩිපුර ගන්නවාළු. අලි ඒකේ සර්විස් දෙන්නම් වු.මට ESP-32 වගයක් ඕන කරලා තියනවා තව රෙසිස්ටර් කැපෑසිටර්,ට්රාන්සිස්ටර් වගේ බඩු ටිකක් ගන්නෝන
ලංකාවෙ (දේශියව) ඒව හදන තැන නම්බරේ දෙන්න පුලුවංද කාට හරි
කස්ටිය පැනික් වෙලා නිසා පොඩි සටහනක් දාන්න හිතුනා.
ali express එකෙන් දේශපලනය කරන සමහරු ලියල තිබ්බා ආණ්ඩුව අලුත් බද්දක් ගහල කියල![]()
ඇත්තටම මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ
ලංකාවෙ දේශීය නිශ්පාදන වලට දැවැන්ත තර්ජනයක් වෙලා තිබ්බ තනි අයිතම ආනයන (පාර්සල්) රේගු බදු ක්රමය වෙනස් කරල තියෙන්නෙ
මීට පෙර කිලෝ එකක පාර්සලයක ඕනෙම බඩුවක් රු 800ක බද්දක් ගෙවල Clear කරන්න පුලුවන්, ඒ වගේම නිශ්චිත අගයකට අඩුනම් බදු apply වෙන්නෙ නෑ ( මේකෙදි උනේ under value invoice දාන එක)
මේ ක්රමේ අනේක විදිහට අවභාවිතා කලා (මැච් එකක් ගැහුවා සමහරු)
දැන් නිවැරැදි ක්රමයට යනවා, ගෙන්වන පාර්සල් වල HS code එකට අනුව Tax වෙනවා. බර අනුව නෙමේ
මේ ක්රම වෙනස නිසා අධ්යාපන හා පර්යේෂණ කරයුතු වලට ගේන එක් එක් අයිතම බදු වලට යටත් වෙලා කියල චෝදනාවක් තියෙනවා. ඒක මේ වෙලාවෙ තාවකාලිකව එහෙම වෙන්න පුලුවන්, මොක්ද ඒව බේරන්න රෙගුලාසි හදල නෑ.
අපිට කරන්න පුලුවන් දේ තමයි ඒ අධ්යාපනික පරේශන උපාංග HS code හා ප්රමාණ මත ඉදිරියට සහනයක් සලසන්න වැඩපිලිවෙලක් හදන්න. මේ දේ ඉතා ඉක්මනින් කරන්න රජය මැදිහත්වීමක් කරයි.
System Changeකලබල වෙන්න එපා හොදම system එක නිවැරැදිම ක්රියාවලිය අපි රටක් විදිහට හදාගමු.![]()
ආර්ථිකයේ සම බිමක් හදල අයුතු ලාභ ඉවත් කිරිම හා Dumping නැවැත්වීමට මේ රජය කල හැකි සියල්ල කරනවා
අර්බුදයට සැබෑවට ලක්වුන පර්යේෂකයන්ට ඒ අදාල HS code ලිකිතව රේගු දෙපාර්තමේන්තුවට ඉදිරිපත් කරන්න
චතුරංග අබේසිංහ
![]()
![]()
පෙට්ටිය කඩල Cari ලෝඩ් කරලම එවල තිබ්බොත් තව ආතල්මිට්ටෝ ලාබෙට ගන්න ප්ලාස්ටික් කිබි වලටත් පෙට්ටිය ඇරලම ටැක්ස් ගැහුවොත් තමයි වැඩේ![]()
චතුරංගගෙන් අහන්න message දාල. පොර තමා ඔව්වට ඔස්තාර්. ලංකාවේ හදන ලබ්බකුත් නෑ එහෙම ගොවියොත් නෑ හැබැයි නැති ගොයියෙක්ව ආරක්ෂා කරන්න යනවා. මට මේ ලංකාවේ හදන 20TB HDD එකක් හොයාගන්න බැරුව අනාථ වෙලා ඉන්නේමට ESP-32 වගයක් ඕන කරලා තියනවා තව රෙසිස්ටර් කැපෑසිටර්,ට්රාන්සිස්ටර් වගේ බඩු ටිකක් ගන්නෝන
ලංකාවෙ (දේශියව) ඒව හදන තැන නම්බරේ දෙන්න පුලුවංද කාට හරි