mona wage dewal daදැන් ගනං ආයෙත් ශේප් වෙලා නේද
හැබැයි කලින් පොඩි පොඩි බඩු වලට ශිපින් වලට ගියේ 100-350 වගේ අතර ගානක් නෙ (සර්කිට් කෑලි වගේ ඒවට) දැන් සේරම 500-600 වෙලා. මේක new normal එක වෙයි මට හිතෙන විදියට![]()
![]()
mama gaththa orders list eka baluwa last 3 months ekak wath adu wela naha mun custom eke hold karata passe wadi una ganan thawama,
samahara ewa lankawata shipping naha thama. 20,0000 rs items official stores wala lankawata shipping naha dan.
10,000 ganak shipping podi circuits walata ona items.
choice ewath thama hold karapu eken wadi una price
2800 ta choice gaththa eka dan 4800 kittu wela
1600 ganata gathhta eka 3000
anith ewath same.