ඒ කියපු දේ සම්පුරණ අදහස අරන් නිගමනයකට එන්න සම්පුර්ණ කතාව අහන්න ඕන.
මමනම් සම්පුර්ණ කතාවම ඇහුව.
මටනම්තෙරුනේ ඌට දේශපාලනේ ගැන ප්රාථමික අදහසක්වත් නැහැ කියල.
ඒ කියපු දේ සම්පුරණ අදහස අරන් නිගමනයකට එන්න සම්පුර්ණ කතාව අහන්න ඕන.
DJ චි කේ යි යා;10965961 said:පහේ හපනුන්ට සුභ පැතුම්.....
ඒත් මෙතනත් ඉන්නවනේ රාජපක්ෂ,,,,,,,,,,,
මමනම් සම්පුර්ණ කතාවම ඇහුව.
මටනම්තෙරුනේ ඌට දේශපාලනේ ගැන ප්රාථමික අදහසක්වත් නැහැ කියල.
sunimal uba exam karada? rajapaksakata didi inne nathuwa tikak igena ganna![]()
ප්රාථමික පන්තියක ළමයෙක් තරන්වත් උබේ මොලේ වර්ධනය වෙලා නැති නිසා තමා එහෙම තේරෙන්නේ. ගණන් ගන්න එපා කාලයක් යනකොට තේරෙයි.
ඔන්න මම උඹව රතු කොටු දෙකක්ම පැන්නුව.
නම දාලයි - rep දුන්නේ

උබලා රෙප් කපලා හරියනවාද රෙප් දෙනවා මිසක් උට අඩුම ගානෙ උබලා ගෙ පාලුව යන්න හරි උ මොනවා හරි දාන එකානෙ
අනික උ තනි අශ්වයා
උවත් අඩපන කරාම තනි කර විරුද්ද පක්ශයක් වෙනවානෙ එතකොට කොහොමද දෙපැත්තෙ විස්තර දැන ගන්නෙ අපි වගෙ උන්

රෙප්+ඒ කියපු දේ සම්පුරණ අදහස අරන් නිගමනයකට එන්න සම්පුර්ණ කතාව අහන්න ඕන.


suba patheemanam hodai, but meke creditz dagane taram anduwa kicha welada inne ? Grade 5 exam eka kiyane tanikara ammalage exam ekak![]()
ආයෙත් අඟලා
ඇයි බන් රෙප් කපන්නෙ උගෙ උ විතරනෙ ආන්ඩුවට කඩෙ යන එකෙක් ඉන්නෙ උ රටට් ජාතියට විරුද්දව මොනවත් කියන්නෙ නැහැනෙඋබලා රෙප් කපලා හරියනවාද රෙප් දෙනවා මිසක් උට අඩුම ගානෙ උබලා ගෙ පාලුව යන්න හරි උ මොනවා හරි දාන එකානෙ
අනික උ තනි අශ්වයා
උවත් අඩපන කරාම තනි කර විරුද්ද පක්ශයක් වෙනවානෙ එතකොට කොහොමද දෙපැත්තෙ විස්තර දැන ගන්නෙ අපි වගෙ උන්
![]()


kade yana eka hoda karmanthayak wela wage neda?![]()
ඔව් එක ඇත්ත මුලු එලකිරියෙන්ම ආන්ඩුවට කඩෙ යන එකෙකුට ඉන්නෙ සුනිමල් විතරයි
උත් නැති උනොත් කොහොමද මෙක සමබර වෙන්නෙ නැත්නම් විපක්ශය්ක් විතරක් ඉතුරු වෙයි
උගෙ පැත්තෙන් බලනකොට මෙකෙ ඉන්න ඔක්කොම කඩෙ යන්නෙ විරුද්ද පැත්තටනෙ
අපි ඉතින් උව ශක්තිමත් කරන්න ඔන
සුනිමල් ඔබට ජය
ඔව් එක ඇත්ත මුලු එලකිරියෙන්ම ආන්ඩුවට කඩෙ යන එකෙකුට ඉන්නෙ සුනිමල් විතරයි
උත් නැති උනොත් කොහොමද මෙක සමබර වෙන්නෙ නැත්නම් විපක්ශය්ක් විතරක් ඉතුරු වෙයි
උගෙ පැත්තෙන් බලනකොට මෙකෙ ඉන්න ඔක්කොම කඩෙ යන්නෙ විරුද්ද පැත්තටනෙ
අපි ඉතින් උව ශක්තිමත් කරන්න ඔන
සුනිමල් ඔබට ජය
![]()
















ඔව් එක ඇත්ත මුලු එලකිරියෙන්ම ආන්ඩුවට කඩෙ යන එකෙකුට ඉන්නෙ සුනිමල් විතරයි
උත් නැති උනොත් කොහොමද මෙක සමබර වෙන්නෙ නැත්නම් විපක්ශය්ක් විතරක් ඉතුරු වෙයි
උගෙ පැත්තෙන් බලනකොට මෙකෙ ඉන්න ඔක්කොම කඩෙ යන්නෙ විරුද්ද පැත්තටනෙ
අපි ඉතින් උව ශක්තිමත් කරන්න ඔන
සුනිමල් ඔබට ජය
![]()
anduwe ewunwat elakiri eka athule anduwata kade yane naa
man waradida? 


