සුබ ගමන් මචන්.
මම මවුන්ටන් බයික් එකක් ගන්න ඉන්නෙ,දන්න කෙනෙක් කියන්නකො ගන්න හොද මොනවගේ එකක් ද කියල.
uba hadagena duwanna gannawanam recondition 1k ganin machan
brand new nam lumala hondai kiyanawa mata garent karanna ba math ganna inne
disc break tiyena shimano gear ekak 12-15 wage wenawa
disc break alloy shimano gear 24k wage wenawa man balapu shop eke man kiwwe honda brand 1k gannawanam 30 paninawa kiyala ita wada lumala ekak ganna eka labai kiwwa parts one ekak tiyenawa kiyala
bike eka hadanne lankawe
man me salli ekatu karagena yanawa 1k ganna patta bike set ekak tiyenawa gannawanam alloy ekak tamai itin
ah tawa 1k soft tail gannepa chater (man uda kiwwa ganan hard tail)
hard tail +disc break +alloy supiri itin stunt walata ehema
unge 40-50 tath bike tiyenawa man kotuwe main show room ekata giya nikan pissu wage eke tiyena ewwa dakkama