138--------->>> me welawal waladi bus eke pitipasa seat nireekshanaya akranna. 10,11-2,3,4
100--------->>> 9,10,11---me bus eke ena godak ewwo (couple) galle face walin bahinawa. moratuwa patthe idan ena ewwaye innawa samahara welawata.et meka kota kota yana bus ekak nisa meke wediya ne.
154--------->>> udeyi dawaluyi.9-11
anith welawata naha kiyanawa nemeyi.eth wadipura dakala thiyenne ara welawal walata.
138--------->>> me welawal waladi bus eke pitipasa seat nireekshanaya akranna. 10,11-2,3,4
100--------->>> 9,10,11---me bus eke ena godak ewwo (couple) galle face walin bahinawa. moratuwa patthe idan ena ewwaye innawa samahara welawata.et meka kota kota yana bus ekak nisa meke wediya ne.
154--------->>> udeyi dawaluyi.9-11
anith welawata naha kiyanawa nemeyi.eth wadipura dakala thiyenne ara welawal walata.
dan oya nidahas chathurashe saha wenath thanwala inna siyaluma couples thol danawada? pukata agilla gahanawada? than mirikanawada?
nikan atth allan katha kara kara innawada kiyala balanawada othana saha anith thenwala inna niladareen.??????????
nidahasa onawata wada hambunama lankawe inna wal booruwanta (bahutharaya) eke age theren ne.
un kana pathe rena wada karanne.
dan oya nidahas chathurashe saha wenath thanwala inna siyaluma couples thol danawada? pukata agilla gahanawada? than mirikanawada?
nikan atth allan katha kara kara innawada kiyala balanawada othana saha anith thenwala inna niladareen.??????????
nidahasa onawata wada hambunama lankawe inna wal booruwanta (bahutharaya) eke age theren ne.
un kana pathe rena wada karanne.