නිරපරාදේ කොල්ලෙක් මලා බන්..

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    නිරපරාදේ කොල්ලෙක් මලා බන්..

    හා හා බයවෙන්න එපා Boot සිද්දියක් නෙවෙයි...
    අපේ පැත්තේ කොල්ලෙක් තමා මැරිලා තියෙන්නේ..

    ගෙදර නිදියන් ඉන්න ඉකාව ඇහැර ගෙන තමා උගේ කොල්ලෝ සෙට් ඒක නාන්න එක්කන් ගිහිල්ල තියෙන්නේ..

    මීගමුවට ගිහින් තියෙන්නේ.. මූ නානකොට ගිලිලා පෙනහල්ලට වැලි ගිහින්..වතුර එක්ක..

    කොල්ලට 22

    man-swimming-in-pool-871278587620eIzC.jpg


    උන්ගේ තාත්ත අඩපු විදිය නම් බලාගෙන ඉන්න බෑ බන් !:no:

    උබලත් ඔය ඒක ඒක තැන් වල ගිහින් නාන්නේ පරිස්සමෙන්..බන්.
    කවදාවත් බීල නම් බේසමකට වත් බහින්න එපා..


     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    සසර කතර නිමා වෙන තාක් මෙවන් වු අකල් මරණයකට ඔහු යලිත් ගොදුරු නොවෙවා!
     

    NB Diamonds

    Well-known member
  • May 29, 2012
    9,115
    712
    113
    උබලත් ඔය ඒක ඒක තැන් වල ගිහින් නාන්නේ පරිස්සමෙන්..බන්.
    කවදාවත් බීල නම් බේසමකට වත් බහින්න එපා..


    tks for advice !
     

    naleen rox

    Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    mamath kala wawe nanna gihin gilenna gihin 99n berune:angry:
    habayi drink dala nam neme.
    math ekka giya kollo set eka hena gemak deela mawa bera gaththa:yes:
    adatath mathak weddi baya hithenawa

    edain passe kawadawath naddi wadiya athata yanne naha
    mawa beragaththa kollantath mathak wena gane pin denawa:yes::yes:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    mamath kala wawe nanna gihin gilenna gihin 99n berune:angry:
    habayi drink dala nam neme.
    math ekka giya kollo set eka hena gemak deela mawa bera gaththa:yes:
    adatath mathak weddi baya hithenawa

    edain passe kawadawath naddi wadiya athata yanne naha
    mawa beragaththa kollantath mathak wena gane pin denawa:yes::yes:
    :nerd::nerd::nerd: ai bun uba gaburata giyada dannema nethuwa ? :no::no::no: swim karanna danneth nedda ?:oo::oo::oo: