පඩි දවසට රටම ගෝටාගෝගමක් වෙන්න යන්නේ

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    Intern karana ayanam private practice karanne na un 24hr x 365 wda
    Mata 2016 wala monthly salary eka labune Rs45000 OT na wena kisima allowance ekak na government eka ugannana giya gana e year eke thama apen ganne

    දුෂ්කරපැත්තක ඉන්ටන් කාලේ බැලුවොත් සැප කනේ කන සාක්කුවේ. නිවාඩුවක් නැතුව වැඩ කලේ කොහොමද තේරෙයි. ඌව පලාතේ gyn obs ඉන්ටර්න් මාස 6ක් ඇද්දොත් ඔය මාස ගානට එක පැය 24ක් එක දිගට නිවාඩු වැටෙන්නේ නැ.

    ඒත් ඩොක්කු වැරදිලුනේ. සමාජ සේවය කරන්න ඕනාලු.
     

    Prabasha

    Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    දුෂ්කරපැත්තක ඉන්ටන් කාලේ බැලුවොත් සැප කනේ කන සාක්කුවේ. නිවාඩුවක් නැතුව වැඩ කලේ කොහොමද තේරෙයි. ඌව පලාතේ gyn obs ඉන්ටර්න් මාස 6ක් ඇද්දොත් ඔය මාස ගානට එක පැය 24ක් එක දිගට නිවාඩු වැටෙන්නේ නැ.

    ඒත් ඩොක්කු වැරදිලුනේ. සමාජ සේවය කරන්න ඕනාලු.
    eka thama intern iwara wela man thaniyama 3 years withara ape unit eke hitiyeth
    basic ekata hariyanna ot gaththoth rs100000 labenne 90% private practice karanneth nane
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    Intern karana ayanam private practice karanne na un 24hr x 365 wda
    Mata 2016 wala monthly salary eka labune Rs45000 OT na wena kisima allowance ekak na government eka ugannana giya gana e year eke thama apen ganne
    මගෙ යාලුවෙක් හිටියා පත්විම ලැබෙන්නත් ඉස්සල්ල ඉඳලම private hospital ඒකක වැඩ කලා. දැන් consultant කෙනෙක්.
     

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    මගෙ යාලුවෙක් හිටියා පත්විම ලැබෙන්නත් ඉස්සල්ල ඉඳලම private hospital ඒකක වැඩ කලා. දැන් consultant කෙනෙක්.
    ඒක ඇත්ත ඒත් ගොඩක් උන් නයිට් වගේ කරනවා opd වල එහෙම.
     
    • Like
    Reactions: djprabhath