පරිගණක අලුත්වැඩියාවෙන් ලෙඩක් වැටුණි - බේ&#351

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    kisi deyakata baya wenna epa machan.

    oya wage case policiya wadi dura geniyanne na.

    uba owa karala kiyala uu kohomade oppu karanne.
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    mulasita sarala [A-Z] keyapan gehilla, habai policiye inne eta wada pisso eka nesa kalin lasthi wela palayan

    මම මෙහෙම කියන්න ඉන්නේ .. අවුල් නම් කියන්න...
    මෙයා මට මේ ලැප්ටොප් එක දීල කිව්ව් මේකේ කී බෝඩ් මවුස් වැඩ නැ කියල..
    තව කිව්වා ජීමේල් ෆේස්බුක් ස්කයිප් වැඩ නැ කියල
    මම එක නිසා ස්කයිප් මගේ එකවුන්ට් වලින් ලොග් වෙලා බැලුව...මොකද මම මෙයාගේ පාස්වර්ඩ් දාන්න නැ නේ...මොකද වාහනයක් හදන්න දුන්නත් බාසුන්නහේ පැදලා බලනවනේ...
    අයිති කාරයා පදින්න දන්නේ නැතුව වාහනේ හැප්ප්ගත්තොත් හදපු බාස් පලි නැ නේ...
    අනිත් එක ජී මේල් සර්විස් එක මම කරගෙන යන එකක් නෙවේනේ..ඒක එයාලා එක්ක විසදගන්න...ෆෙස්බුක් ප්‍රශ්නේ ඒ ගොල්ලෝ එක්ක බේරගන්න...
    අනිත් එක මේකට මම සල්ලි ගත්තෙත් නැ...මොකද මෙයා මානසික රෝගියෙක් වගේ තේරුණා හින්ද මවුස් එක විතරක් හදල ලැප් එක දුන්න.. නැත්නම් කරපු රෙපෙයාර් වල විස්තරයි ගානයි බිලේ ලියනවනේ රෙපයාර් වොරන්ටි කාලෙත් එක්ක...
    මෙයා මේ ලැප් එක තිබුනට පාවිච්ච් කරන්න දන්නේ නැ...මවුස් එක වැඩ නැත්තේ මෙයා වම දකුණ මාරු කරලා ....බටන් මාරු වෙලා වදින්නේ ....
    ජී මේල් නම් සයින් අවුට් වෙච්ච් ගමන පෙන්නේ නැ..
    ලැප අරගෙන -ස්කයිප් නම් නම පෙන්නන එකට් මෙහෙම කරාම හරි යාවි කියලා
    C:\Documents and Settings\නම \Application Data\Skype වලට ගිහින් අර ප්‍රොෆයිල් එකේ ෆෝල්ඩ්ර් එක ඩිලීට් කරලා
    දාන්න කියනවා .
     
    Last edited:

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    පොලිසියට එන්න කිවුව දවසට, හරියටම වෙලාවට පලයන් මචන්. ගිහින් වෙච්ච දේ කියල statement එක දීපන්. බය වෙන්න එපා. උබට මොකුත් වෙන්නේ නෑ. මචන්, හවුරුහරි පොලිසියට පැමිණිල්ලක් කලොත් (පිස්සෙක් කියන නෑ) උන් ඒක අනිවා inquire එකක් කරන්න ඕනි. ඒක තමයි නිතිය. නැත්නම් උන් ගස්. ඉතින් සාමාන්‍ය පොදු ජනතාව නියෝජනය කරන අපි ඔය කට්ට අනිවා කෑ යුතුමයි.

    මචන් PM එකක් දාල ඇති පොඩ්ඩක් බලපන්.

    kisi deyakata baya wenna epa machan.

    oya wage case policiya wadi dura geniyanne na.

    uba owa karala kiyala uu kohomade oppu karanne.

    thanks
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    sorry machan hinawenawata :lol::lol:

    mekata hina yanawa ooooi
    :lol::rofl:

    :rofl::rofl: ... සිරාවට

    ඇත්ත කියල ගොඩ දාගනින් ... පොළිස්කාරයො ඔය කොම්පියුටර් සීන් දන්නෑ ... උඹ කියන විදියට උන් කට උත්තරේ ලියාගෙන ශේප් කරල දායි ... බය වෙන්න දෙයක් නෑ :cool:
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    uba waraddak karalanathnam bayawenna hethuwak ne,unta poddak therum karala deepan

    :rofl::rofl: ... සිරාවට

    ඇත්ත කියල ගොඩ දාගනින් ... පොළිස්කාරයො ඔය කොම්පියුටර් සීන් දන්නෑ ... උඹ කියන විදියට උන් කට උත්තරේ ලියාගෙන ශේප් කරල දායි ... බය වෙන්න දෙයක් නෑ :cool:

    තැන්ක්ස්