පේ-පැල් එකේ සල්ලි බැංකු ගිණුමට දා ගන්න හැට&amp

Feb 2, 2011
86
7
0
පේ-පැල් එකේ සල්ලි බැංකු ගිණුමට දා ගන්න හැට&amp

ඔය මොනවා හරි කරලා පේපැල් එකට සල්ලි හම්භ කලාට මොකද ඒවා ගෙදරට ගෙන්න ගන්න බැහැ නෙ? මෙන්න තියෙනවා ඒකට විසදුම..


ඔයලාට ඉස්සෙලාම කරන්න තියෙන්නෙ alertpay හෝ moneybookers ගිණුම් හදා ගන්න එක. ඇත්තම විස්තර දාලා හදා ගන්න.


1. AlertPay :- දවස් 7ක් 8ක් ඇතුලත චෙක් එකකින් ගිණුමෙ තියෙන සල්ලි ගෙදරටම ගෙන්න ගන්න පුලුවන්

2. Moneybookers :- දවස් 4ක් 5ක් ඇතුලත තියෙන සල්ලි සේරම තමන්ගේ බැංකු ගිණුමට දා ගන්න පුලුවන්

දැන් තියෙන ප්‍රශ්නෙ තමා පේපැල් එකේ තියෙන සල්ලි alertpay හෝ moneybookers ගිණුම් වලට දා ගන්න එක. අන්න එතනදි මට පුලුවන් උදව් කරන්න. පේපැල් $10කට මම $12ක් දෙනවා... දැන් තියෙන ප්‍රධාන ප්‍රස්නෙ මම සල්ලි අරන් මාරු වෙයිද කියන එක නෙ? එහෙම උනත් බය වෙන්න දෙයක් නැහැ. පේපැල් එකේ කේස් එකක් ඕපන් කලාම ඔයාලා මට දුන්න සල්ලි ටික ආයෙත් ඔයාලටම ලැබෙනවා
 

Mz Maxza

Member
Aug 1, 2007
1,811
82
0
?????
aaa sakvithi aiyya:rofl::rofl::rofl: hira gedarata wifi hambu welaa vage:lol::lol::lol::lol:



දැන් තියෙන ප්‍රශ්නෙ තමා පේපැල් එකේ තියෙන සල්ලි alertpay හෝ moneybookers ගිණුම් වලට දා ගන්න එක. අන්න එතනදි මට පුලුවන් උදව් කරන්න. පේපැල් $10කට මම $12ක් දෙනවා... දැන් තියෙන ප්‍රධාන ප්‍රස්නෙ මම සල්ලි අරන් මාරු වෙයිද කියන එක නෙ? එහෙම උනත් බය වෙන්න දෙයක් නැහැ. පේපැල් එකේ කේස් එකක් ඕපන් කලාම ඔයාලා මට දුන්න සල්ලි ටික ආයෙත් ඔයාලටම ලැබෙනවා
:baffled::baffled::baffled::rofl::rofl::P:P:frown::oo::lol::eek:
 
Feb 2, 2011
86
7
0
aaa sakvithi aiyya:rofl::rofl::rofl: hira gedarata wifi hambu welaa vage:lol::lol::lol::lol:baffled::baffled::baffled::rofl::rofl::P:P:frown::oo::lol::eek:
මචන් ඔතන දාලා තියෙන්නෙ මේකයි.. උඹලා මට සල්ලි දීලා 10 වලින් උඹලට සල්ලි ආවෙ නැත්තම් උඹලාට පේ-පැල් එකේ කේස් එකක් ඔපන් කරන්න පුලුවන්.. ඊට පස්සෙ උබලා මට දුන්න සල්ලි ටික ආයෙත් උඹලා ගෙ ගිනුමටම එනවා:)
 

lakindu93

Junior member
  • Aug 31, 2010
    412
    19
    18
    Nugegoda
    alertpay account ekata nsb eke debit card eka (ithuru mithuru) link karanna puluwanda?
    ethakota card ekata salli ganna puluwanda? bank ekata kiyannath one da?
     

    worldsbest

    Well-known member
  • Nov 17, 2009
    1,039
    63
    48
    methana eka ekata salli gewanna ona na. malayasian ppl account ekak hadala ekata salli tika transfer karagnna. ita passe malayasin ppl account ekan HNB visa card 1ta kelinma withdraw karanna puluwan
     
    Feb 2, 2011
    86
    7
    0
    methana eka ekata salli gewanna ona na. malayasian ppl account ekak hadala ekata salli tika transfer karagnna. ita passe malayasin ppl account ekan HNB visa card 1ta kelinma withdraw karanna puluwan

    එහෙම කලාම බෑන්ක් එකෙන් රු.600ක් ගන්නවා.. මම ගන්නෙ රු.27ක් විතරයි
     

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    Me mata kiyanna.. Salli recive karanna puluwan widiye Paypal ekak hadaganna widiya.. mage account ekata cash yawanna behe katawath.. monawa hari trick ekak kiyala denna.. cash recive karanna pay pal ekak hadaganna....
     

    Osha RoX

    Member
    Apr 8, 2011
    219
    15
    0
    Me mata kiyanna.. Salli recive karanna puluwan widiye Paypal ekak hadaganna widiya.. mage account ekata cash yawanna behe katawath.. monawa hari trick ekak kiyala denna.. cash recive karanna pay pal ekak hadaganna....

    1. create paypal
    2. confirm email