බස් කාරයා ස්කූටිය යට කරන් යයි..දරුවෙක් මරුට..

ITGuy25

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    අැයි වෙන රටවල් වල ඩ්‍රයිවින් ලයිසන් ඵකට points තියෙනවනේ..මේක අයිති වෙන්නේ dangerous driving කැටගරියට.වැරැද්ද අනුව ponits කපනවා..points ටික ඔක්කොම කැපෙනවා හප්පලා මැරුවොත්.ඊට පස්සෙ උෟට driving කරන්න බෑ.ඒ විතරක් නෙමෙයි අවුුරුදු 10ක් වත් හිරේ යනව..ලංකාවේ වගේ මාස ගාණෙන් හෝ අවුරුද්දෙන් ගෙදර යන්න බෑ..😅😅
    ගොඩක් රටවල එක ස්පීඩ් එකකට පස්සේ Traffic Violation එකක් විදියට නෙවේ ගන්නේ Criminal Offence එකක් විදියට.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Asmodeus

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    Ratawal thiyenne hoyala balapan nathnam rata inna ekengen hari ahala danaganin points okkoma kapunahama moko wenne kiyala.. uba wage bus karayonta nasthi karanna mata welawak naha..😂

    umbane dan pandithaya wage kiwwe anith ratawal wala nam life time license cancel karanawa kiyala. Dan eka ratak hari kiyapan. Points okkoma kapunama life time cancel wena ratak hari kiyapan dannawanam. Nikan pacha kelinna nam nasthi karanna welawa thiyenawaa.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,293
    113
    umbane dan pandithaya wage kiwwe anith ratawal wala nam life time license cancel karanawa kiyala. Dan eka ratak hari kiyapan. Points okkoma kapunama life time cancel wena ratak hari kiyapan dannawanam. Nikan pacha kelinna nam nasthi karanna welawa thiyenawaa.
    Mama danna nisa thama kiwwe uba hoyaganin..uba ahana ahana de karala denna uba rajjuruwo da?🤭ane nikan palayan miniho yanna gani wage ellenna enne nathuwa..uba kawuru kiyan da hithan inne mama ubata ona ona ewa hoyala denna🤭🤭
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    ගොඩක් රටවල එක ස්පීඩ් එකකට පස්සේ Traffic Violation එකක් විදියට නෙවේ ගන්නේ Criminal Offence එකක් විදියට.
    Machan lankaweth oanema traffic violation ekak criminal offense ekak. Umba irak kaputh eaka criminal offense ekak.

    Mama danna nisa thama kiwwe uba hoyaganin..uba ahana ahana de karala denna uba rajjuruwo da?ane nikan palayan miniho hang a gani wage ellenna enne nathuwa..😅
    Danne nattam nidanna reddawal nokiya paduwe indapan. Anith ratawala nam ehemayi kiyapu ekata eka ratak kiyaganna baa. 🤭
    ------ Post added on Jun 22, 2023 at 3:03 PM
     
    • Haha
    Reactions: neyohk

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,293
    113
    Machan lankaweth oanema traffic violation ekak criminal offense ekak. Umba irak kaputh eaka criminal offense ekak.


    Danne nattam nidanna reddawal nokiya paduwe indapan. Anith ratawala nam ehen kiyapu ekata eka ratak kiyaganna baa. 🤭
    ------ Post added on Jun 22, 2023 at 3:03 PM
    Criminal offense paka thama eka thama kusal mendis wage un 24 hours walin gedara giye😂😂

    Ithin uba hoyaganinko mata kiyanne mama ube gani da?😂
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    Criminal offense paka thama eka thama kusal mendis wage un 24 hours walin gedara giye😂😂

    Ithin uba hoyaganinko mata kiyanne mama ube gani da?😂
    Dan traffic offense criminal neme kiyalada kiyanne?? Umbala bus kaarayek tharam wath law eka danne na.
    Mama kiyanne unba kiyana widiyata life time license cancel wena ratawal na. Thiyenawanam kiyapan. Nattam sorry, umba eaka danne nathuwa moda kamaya kiwwe kiyala piliganin.
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,293
    113
    Dan traffic offense criminal neme kiyalada kiyanne?? Umbala bus kaarayek tharam wath law eka danne na.
    Mama kiyanne unba kiyana widiyata life time license cancel wena ratawal na. Thiyenawanam kiyapan. Nattam sorry, umba eaka danne nathuwa moda kamaya kiwwe kiyala piliganin.
    Points gana wath danne nathi uba ratawal wala law eka danne kohomda..😅sorry kiwwe ayi mata mona karannada?😅😅 uba hena lokkekda make.🤭

    Kiyapanko lankawe law eka thiyedi mini marala 24 hours passe gedara yanne kohomada kiyala.🤭
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    Baila wadak na ara umba kiwwa wage jeewithaanthaya dakwa license cancel wena rata kiyapan.
    https://www.nytrafficfirm.com/licen...ore-serious-violations-within-prior-25-years/

    https://www.researchgate.net/public...tudy_of_lifetime_license_revocation_in_Taiwan

    https://www.coreycohen.com/articles/understanding-driver-s-license-suspension-laws-in-florida/

    https://www.canadadrives.ca/blog/driving-tips/impaired-driving-laws-penalties-in-canada-by-province

    As far as I know, some offences may cause permanent suspension of the driving license.
    I don't expect that hard rules in Sri Lanka straight away. But at least one year of ban for heavy vehicles and public transport vehicles will reduce the reckless driving ( at least I hope)
     
    Last edited:

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Army එකේ උන් නම් පාරේ යන්න දන්නේ නෑ. Army එකට hire කරපු වාහන අරන් යන civil driver උන් එහෙමයි.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Asmodeus

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy

    accident ekakadi life time license cancrl wena ratak witharayi oane machan.

    Points gana wath danne nathi uba ratawal wala law eka danne kohomda..😅sorry kiwwe ayi mata mona karannada?😅😅 uba hena lokkekda make.🤭

    Kiyapanko lankawe law eka thiyedi mini marala 24 hours passe gedara yanne kohomada kiyala.🤭
    Points iwara unaama life time cancel kiala neda umba hithan inne? Umba modayi, so bye.
    Eliyata aapu widiya usawiyen ahanna wenawaa modayo.
    ------ Post added on Jun 22, 2023 at 3:22 PM
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    accident ekakadi life time license cancrl wena ratak witharayi oane machan.
    I have added a few to the quoted reply later. I'm not arguing or anything.
    And I made that reply just to show, the law is very strict in some countries for reckless drivers.
    And as far as I know, accidents and reckless driving are two different things. I only expect some straight decisions against reckless driving. That's all.
     
    • Like
    Reactions: Bitter Truth

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    I have added a few to the quoted reply later. I'm not arguing or anything.
    And I made that reply just to show, the law is very strict in some countries for reckless drivers.
    And as far as I know, accidents and reckless driving are two different things. I only expect some straight decisions against reckless driving. That's all.
    If you are also not sure. Dont bother.
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,577
    113