බොදු බල සේනා හරක් සහ මිනිස්සු.

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
කෝ බං උලමලත් සද්ද නෑ. කිතු හඬත් සද්ද නෑ, මහ නායකත් නෝ කතා, විපක්ශයේ බහුතර පක්ශ විතරක් නෙමෙයි ආන්ඩුවට පංගාත්තු වුන පක්ශත් සද්ද නෑ, ගේම දීපු ආන්ඩුවත් සද්ද නෑ.....ඔක්කෝම ඉතින් රඟනව. එකෙක්ව විතරක් ඉස්සරහට දාල උඹ ස්වයං වින්දනය ලබනව. :dull:
උන්ටත් උන්ගේ කර්මාන්තයක් කරන් ඉන්න දීපන්. නැත්නම් සැමට සාධාරනව කතාකරපන්.:dull:

ඒ අමන මෝඩ මූසලයො. තොට සිංහල බැරිද නූගත් පාංකඩ රිලවො? :rofl:
මූ කියල තියෙන්නෙ බලු සේනා හරක් මරනවට කෑ ගහනවා මිනිස්සු මරනකොට කට පියං ඉන්නවා කියලා. ඔය මුස්ලිම්, ක්‍රිස්ටියන් වේසියො අදාල නෑ මොකද උං මොකා මැරුවත් කටයි පුකයි වහගෙනනෙ ඉන්නෙ. බැල්ලියේ වැඩේ තියෙන්නෙ බලු සේනා හරක් ගැන කෑ ගහනවා ඒත් මිනිස්සු ගැන නෝ කතා. මෙතන තියන ප්‍රස්නෙ නානසාර නම් වෘක්ෂ සුනඛයාට හරක්ද ලොකු මිනිස්සුද ලොකු කියන එක මෝඩ මූසලයො :rofl:

රිදෙයිද මෝඩ බැල්ලියෙ උඹට :rofl::rofl::rofl:
 
Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
ආරක්ෂක අංශ වැලිවේරියට ගියේ මගේ මැදිහත්වීමෙන් – ඥානසාර හිමි
August 5, 2013 at 8:35 am | lanka C news


gala.-Gnasara-tero.png


පිරිසිදු ජලය ඉල්ලා වැලිවේරියේ ජනතාව සිදුකල විරෝධතාවයට ආරක්ෂක අංශයේ මැදිහත්වීම සිදුවූයේ තමන් වහන්සේගේ අනුදැනුම මත බව බොදුබල සේනා සංවිධානයේ ප්‍රධාන ලේකම් ගලගොඩඅත්තේ ඥානසාර හිමියෝ මව්බිමට පැවසූහ.

මේ පිලිබඳ අදහස් දැක්වූ උන්වහන්සේ වැඩිදුරටත් පැවසූවේ අදාල විරෝධතාවයේ පැවතී අඩුපාඩුකම් තමන් වහන්සේ දුටු බවත් ඇතිවිය හැකිව තිබූ කලහකාරී තත්ත්වය වැළක්වීමේ අරමුණින් ඒ ප්‍රදේශයේ ආරක්ෂාව සඳහා මැදිහත්වන ලෙස ආරක්ෂක අමාත්‍යංශයේ නිලධාරීන්ගෙන් තමන් වහන්සේ ඉල්ලා සිටි බවත්ය.

ආරක්ෂක අමාත්‍යංශයේ නිලධාරීන්හට තමන් වහන්සේ අවධාරණය කර සිටියේ මෙම ජනතාවගේ පානීය ජල ගැටළුව මානුෂීය අවශ්‍යතාවයක් බවත් ඒ සඳහා අවශ්‍ය කටයුතු සම්පාදනය කිරීමට මැදිහත්වන ලෙසත් බව පැවසූ ඥානසාර හිමියෝ පසුව ඇතිවූ තත්ත්වය පිළිබඳව උන්වහන්සේගේ බලවත් කණගාටුව ප්‍රකාශ කර සිටියහ.

- Mawbima


http://lankacnews.com/sinhala/news/98724/

මේ බලු සක්කිලි වේසිගෙ පුතාව ගූ ගහල මරන්න එපැයි. හොරිකඩ බේබදු ශ්‍රමණ වේශධාරී වෘක්ෂ සුනඛයා :rofl::rofl::rofl:
 

sanathj2008

Active member
  • Mar 27, 2011
    357
    74
    28
    තම්බියට ගහන්න සංඝ මැරයෝ දාල රටේ නීති විරෝදී වදුරු හමුදා හදලා ඒවා රජ පවුලේ පැවැත්ම වෙනුවෙන් යොදවනකොට ,උබලා තම්බි නොවුනු නිසා නිහඩව හිටියා,
    දෙමළා තමයි අපේ රටේ ඉන්න පරම හතුරා කියලා පවුල් පිටින් මරල දනකොට, උතුරේ උබලා අපි වගේම අහින්ංසක විදිහට ජීවත් උනු තරුණ පරම්පරවගේ මොලේ විකුර්ථි කරලා උන්ගේ අත්වලට ගිනි අවි විදේශ රටවල වල ඉදල නැව් පිටින් ගෙනල්ලා, ජීව උන්ඩ ගෙනත් දීල මුලු රටම ලේ විලක් කරන්න මුලික වු KP කරුණාඅම්මන් ,
    පිල්ලෙයාන් ලා රජ වාසල සුවච කීකරු කුක්කෝ වෙනකොටත් උබල නිහඩව හිටිය,

    හිටපු හමුදාපතිව මැර බලය යොදවල හිරේ දානකොට උබල හිරේ යන්නෙ නැති නිසා නිහඩව හිටිය,
    අග්‍රවිනිශ්චකාරවරිය බලු පාලනයට කඩේ යන්න අකමැති නිසා මැර බලය යොදල බලයෙන් පහ කරල අවලාද නගල අපහාස කරනකොටත් උබල නිහඩව හිටිය,
    විශ්වවිද්යාල දරුවො රටේ සියලුම දරුවන්ගේ නිදහස් අධ්යාපන අයිතිය වෙනුවෙන් අරගල කල වරදට පලකයගේ කුලී හේවායෝ ( රණවිරුවෝ )යොදවල මහ මඟ මරලා දනකොටත් උබල නිහඩව හිටිය,
    රජ පවුල් නඩත්තුවට රටේ සම්පත් මන්කොල්ලකාල ජීවත් වෙන්න බැරිතැන මිනිසුන් පාරට ඇවිත් බඩු මිල අඩු කරපල්ලා, විදුලි බිල අඩු කරපල්ලා කියනකොට උන්ට වෙඩි තියනකොට, පොලු මුගුරු වලින් පහර දෙනකොට උබලට රිදුනේ නැති නිසා උබල නිහඩ සිටිය.
    වයසට යනකම් රට වෙනුවෙන් තම දහදිය මහන්සිය වැගිරූ විශ්‍රාමිකයන් ගේ විශ්‍රාමිකවැටුප තම්න්ගේ රජ පවුලේ නඩත්තුවට මංකොල්ලා කන්න හදනකොට ඒ වෙනුවෙන් අරගල කල මිනිසුන් මරල දනකොටත් ඒ ගැටලුව උබලගේ එකක් නොවුනු නිසා cricket match එක බලලා නිහඩව සිටියා.
    මේවැනි ශාපරධී සිදුවීම් කන්දක් මැද්දේ උබල පහුගිය කාලයක් කිසිම හිරිකිතයක් නැතුව නිහඩව හිටිය නොවේද ??
    අද ඒ ජඩ බල්ලෝ උබලගේ එලිපත්තටම ඇවිල්ලා.
    දැන් උබලගේ අවනඩුව කියන්න මේ රටේ නීතියක් නැහැ, පොලිසියක් නැහැ. උබලම ගහ ගත්තා , උබලම වෙඩි තියගත්තා කියල හිත හදාගෙන ඇසිඩ් වතුර බීලා ඉදපල්ලා.
    Maxa macho ela
     

    siripala

    Member
    Oct 10, 2006
    2,869
    442
    0

    මචන් මේකත් හරියට අර කටුගෙදර කඩුහොරකම් කරපු කන්ගැට්ට ගේ කතන්දරේ වගේ දෙයක්. ඥානසාර හිමියන් ගෝඨාබය ව වෙනවට පෙනී සිටලා. අනේ මේ අපි බබ්බු. කෝ මේ කිරි බෝතලේ ? lol lol

    අනෙක ඥානසාර හිමියන් කවුද හමුදාවට අන දෙන්න. ඇමති කෙනෙක් ද ? රජයේ නිලයක් දරන හිමිනමක් ද ?
    :D:D:D




    ආරක්ෂක අංශ වැලිවේරියට ගියේ මගේ මැදිහත්වීමෙන් – ඥානසාර හිමි
    August 5, 2013 at 8:35 am | lanka C news


    gala.-Gnasara-tero.png


    පිරිසිදු ජලය ඉල්ලා වැලිවේරියේ ජනතාව සිදුකල විරෝධතාවයට ආරක්ෂක අංශයේ මැදිහත්වීම සිදුවූයේ තමන් වහන්සේගේ අනුදැනුම මත බව බොදුබල සේනා සංවිධානයේ ප්‍රධාන ලේකම් ගලගොඩඅත්තේ ඥානසාර හිමියෝ මව්බිමට පැවසූහ.

    මේ පිලිබඳ අදහස් දැක්වූ උන්වහන්සේ වැඩිදුරටත් පැවසූවේ අදාල විරෝධතාවයේ පැවතී අඩුපාඩුකම් තමන් වහන්සේ දුටු බවත් ඇතිවිය හැකිව තිබූ කලහකාරී තත්ත්වය වැළක්වීමේ අරමුණින් ඒ ප්‍රදේශයේ ආරක්ෂාව සඳහා මැදිහත්වන ලෙස ආරක්ෂක අමාත්‍යංශයේ නිලධාරීන්ගෙන් තමන් වහන්සේ ඉල්ලා සිටි බවත්ය.

    ආරක්ෂක අමාත්‍යංශයේ නිලධාරීන්හට තමන් වහන්සේ අවධාරණය කර සිටියේ මෙම ජනතාවගේ පානීය ජල ගැටළුව මානුෂීය අවශ්‍යතාවයක් බවත් ඒ සඳහා අවශ්‍ය කටයුතු සම්පාදනය කිරීමට මැදිහත්වන ලෙසත් බව පැවසූ ඥානසාර හිමියෝ පසුව ඇතිවූ තත්ත්වය පිළිබඳව උන්වහන්සේගේ බලවත් කණගාටුව ප්‍රකාශ කර සිටියහ.

    - Mawbima


    http://**Please do not spam****Plea...m****Please do not spam**/sinhala/news/98724/
     
    Last edited:
    Jul 21, 2013
    2
    0
    1
    1) කැසිනෝ ඇසිඩ් මුදලාලි සිංහල 2) මැරුවේ සිංහල හමුදාව 3) මැරුනේ සිංහල මිනිස්සු 4) හමුදාව යවන්න අණ දුන්නේ සිංහල මම 5) මේවා රෙද්දක් ඇදන් ප්‍රකාශ කරන්නේ මම සිංහල එහෙනම් මොන හත්තිලව්වක්ද කාටවත්? සිව්වනක් පිරිසේ අධිෂ්ඨානශිලි මීලග පෙලෙගැස්මට ඔබත් සුදුවතින් පැමිණෙන්න.
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka

    තම්බියට ගහන්න සංඝ මැරයෝ දාල රටේ නීති විරෝදී වදුරු හමුදා හදලා ඒවා රජ පවුලේ පැවැත්ම වෙනුවෙන් යොදවනකොට ,උබලා තම්බි නොවුනු නිසා නිහඩව හිටියා,
    දෙමළා තමයි අපේ රටේ ඉන්න පරම හතුරා කියලා පවුල් පිටින් මරල දනකොට, උතුරේ උබලා අපි වගේම අහින්ංසක විදිහට ජීවත් උනු තරුණ පරම්පරවගේ මොලේ විකුර්ථි කරලා උන්ගේ අත්වලට ගිනි අවි විදේශ රටවල වල ඉදල නැව් පිටින් ගෙනල්ලා, ජීව උන්ඩ ගෙනත් දීල මුලු රටම ලේ විලක් කරන්න මුලික වු KP කරුණාඅම්මන් ,
    පිල්ලෙයාන් ලා රජ වාසල සුවච කීකරු කුක්කෝ වෙනකොටත් උබල නිහඩව හිටිය,

    හිටපු හමුදාපතිව මැර බලය යොදවල හිරේ දානකොට උබල හිරේ යන්නෙ නැති නිසා නිහඩව හිටිය,
    අග්‍රවිනිශ්චකාරවරිය බලු පාලනයට කඩේ යන්න අකමැති නිසා මැර බලය යොදල බලයෙන් පහ කරල අවලාද නගල අපහාස කරනකොටත් උබල නිහඩව හිටිය,
    විශ්වවිද්යාල දරුවො රටේ සියලුම දරුවන්ගේ නිදහස් අධ්යාපන අයිතිය වෙනුවෙන් අරගල කල වරදට පලකයගේ කුලී හේවායෝ ( රණවිරුවෝ )යොදවල මහ මඟ මරලා දනකොටත් උබල නිහඩව හිටිය,
    රජ පවුල් නඩත්තුවට රටේ සම්පත් මන්කොල්ලකාල ජීවත් වෙන්න බැරිතැන මිනිසුන් පාරට ඇවිත් බඩු මිල අඩු කරපල්ලා, විදුලි බිල අඩු කරපල්ලා කියනකොට උන්ට වෙඩි තියනකොට, පොලු මුගුරු වලින් පහර දෙනකොට උබලට රිදුනේ නැති නිසා උබල නිහඩ සිටිය.
    වයසට යනකම් රට වෙනුවෙන් තම දහදිය මහන්සිය වැගිරූ විශ්‍රාමිකයන් ගේ විශ්‍රාමිකවැටුප තම්න්ගේ රජ පවුලේ නඩත්තුවට මංකොල්ලා කන්න හදනකොට ඒ වෙනුවෙන් අරගල කල මිනිසුන් මරල දනකොටත් ඒ ගැටලුව උබලගේ එකක් නොවුනු නිසා cricket match එක බලලා නිහඩව සිටියා.
    මේවැනි ශාපරධී සිදුවීම් කන්දක් මැද්දේ උබල පහුගිය කාලයක් කිසිම හිරිකිතයක් නැතුව නිහඩව හිටිය නොවේද ??
    අද ඒ ජඩ බල්ලෝ උබලගේ එලිපත්තටම ඇවිල්ලා.
    දැන් උබලගේ අවනඩුව කියන්න මේ රටේ නීතියක් නැහැ, පොලිසියක් නැහැ. උබලම ගහ ගත්තා , උබලම වෙඩි තියගත්තා කියල හිත හදාගෙන ඇසිඩ් වතුර බීලා ඉදපල්ලා.



    උඹල දෙන්නගෙම comments වල සමහර තැන් හරියට කියල තියනවා
     

    amasin2

    Banned
    Jul 30, 2013
    406
    32
    0
    මේ පාර මචන් විපක්ෂයටම කතිරේ ගහපන්.යු.න්පි එකට බලය දුන්නොත් ඔය ගෝඨලා, මහින්දලා ඔක්කොම මම වගේ සරණාගතයෙක් වෙනවා.බොරුනම් බලපන්කො.හැබයි උන්ටනම් අප්‍රිකාවේ තමයි පොලිටිකල් ඇසයිලම් ඉල්ලන්න වෙන්නේ.උගන්ඩවේ හරි ෂිසස්ල් වගේ රටක.
     

    hacker T

    Well-known member
  • Aug 4, 2013
    16,748
    2,757
    113
    මේ ඉර හද යට
    Oya kiyana widihata rajayak ona naha ne? hama ekatama bodu bala senawama hoyanne aei?

    උබ හරි මචන් .යකෝ ඉස්සෙල්ල bodu balasenawa gena igana ganiyaw.hammbayont ahuwenna epa un sinhala ewun pom karala oluwata virus danawa.e hinda hodfa virus gurd ekak brain ekata daganilla machanla.
     

    amasin2

    Banned
    Jul 30, 2013
    406
    32
    0
    මේ පාර මචන් විපක්ෂයටම කතිරේ ගහපන්.යු.න්පි එකට බලය දුන්නොත් ඔය ගෝඨලා, මහින්දලා ඔක්කොම මම වගේ සරණාගතයෙක් වෙනවා.බොරුනම් බලපන්කො.හැබයි උන්ටනම් අප්‍රිකාවේ තමයි පොලිටිකල් ඇසයිලම් ඉල්ලන්න වෙන්නේ.උගන්ඩවේ හරි ෂිසස්ල් වගේ රටක.
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    kalinma kiwa okun rata hadna evun nemei bedan evunuth nemei.....

    eetath eya ratath rate minusunwath prapathayakata hada dana jadayo.................:angry::angry::angry:
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    සැම සංවිධනයකටම නිශ්චිත අරමුණක් තියනවා
    බොදුබල සේනා වල අරමුන ඒකීය රටක් තුල සිංහල බෞද්ධයා රැක ගැනීම. ඒ අරමුණට වතුර ප්‍රශ්නේ එන්නෙ කොහොමද බන්.
    උබල වගේ පටු විදිහට හිතන උන් හිතන්නේ බොදු බල සේනා කියන්නේ සියල්ල්ල දත් කියල. හැම දේටම මැදිහත් වෙන්න ඕනේ කියල.
    තව ටික කලකින් කක්කුස්සියක් හදන්න කියලත් බොදුබල සේනා එකට කතා කරයි..:yes::yes:

    කොහොම උනත් මේවගේ පටු විදිහට හිතන ත්‍ර්ඩ් වලින් වෙන්නේ හම්බයෝ පිනුම් ගහන එකයි:yes:


    මේ රටේ පරිසර සංවිධාන තියනවා ., ඒ ඒනුවෙන් අරමුනු කරන ලද රාජ්‍ය/රාජ්‍ය නොවන ආයතන තියනවා කෝ .. අන්න ඒ ගොල්ලොන්ට මේවගේ ත්‍ර්ඩ් දාල මතක් කරන්න ඒ අයගේ අරමුණ.
    එහෙම නැතුව හැම දේකටම බොදුබල ස්ඒනා බොදුබල ස්ඒනා කියල හිතන් ඉන්න උබලට ඉතින් මම හිතන්නේ නෑ තව දුරටත් වගකීම් ගැන කියන්න ඕනේ කියලා.


    කොහොම උනත් බෞද්ධ අපි පිලිගන්න ඕනේ බොදු බල සේනා සංවිධානය මේ රටේ පැවැත්ම වෙනුවෙන් බෞද්ධ ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් පියවර ගොඩක් අරන් තියනව කියල :yes:

    Usawi yanna ona wadakata handiye paththara kade mudali ta banala hari yanne naha. Bodu bala senawa rate hama prasnema wisadanawa nam anduwak mokatada? Oya kunuharpa type karala wadak naha janadipathi mandire gawata gihin kaa gahala ahanna

    උබේ තියන පටු අදහස් මේකමෙන්ට් එකෙනුත් පේනවා.
    දැන් කියපන් බලන්න හරක් මරද්දි ගිනි තියාගත්තේ බොදු බල සේනා සවිධානයට සම්බන්ධ කෙනෙක්ද කියල:rolleyes: උබේ තියන නපුංසක කමට බොදුබල සේනා පලි නෑ . තෙරියා:yes:


    PS
    දෙයක් තේරෙන්න පොයින්ට් ඇතුව කියද්දි ඒක දරා ගන්න බැරුව, පකො කියන උබ වගේ එකෙක් ඉපදිලා ටියෙන්නෙ මොන පකයෙක් දුන්න ශුක්‍රාණු වලින්ද කියල හිතා ගන්න බෑ. උබේ ගෙදර බල්ලො ඇති කරනවද? :rofl: උබේ අම්මට බල්ලෙක් ඇරලා වගේ;)
    දෙයක් පොයින්ට් ඇතුව කියාල තිබිද්දි, ඒකට පොයින්ට් ඇතුව උත්තර දීපන් . නැත්නම් උබේ අම්මට ඇරිය බල්ල වගේ උබත් හිටපන්:rofl::rofl::rofl::rofl:


    ත්‍රෙඩ් එක බලපු ගමන් තේරෙනව මේක ලිංගික බෙලහීනතාවයෙන් ඉන්න එකෙක්ගේ අසික්කිත වැඩක් කියල.:dull: ඒකයි මම වැඩි වාදයකින් තොරව කියන්න ඕන දේ කෙටියෙන් කියලා අයින්වුනේ.
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකා මම කියපු දේට එකඟ වෙලා; ආයේ ඌම ත්‍රෙඩ් එක බම්ප් කරාම:eek::eek: උඹලටම තේරෙනවනේ උගේ බලාපොරොත්තුව මොකක්ද කියල.:baffled:

    බොදුබල සේනාවෙයි මේ සිද්දියෙයි තියෙන සම්භන්දේ මොකක්ද??:confused: මේ වගේ අවස්ථාවක බහුතරයක් උඹලට හීනෙන්වත් බොදුබල සේනාව මතක්වුනාද??:confused: ගිනි තබාගත් ස්වාමීන් වහන්සේගෙයි බොදු බල සේනාවෙයි ඇති සම්භන්දේ මොකක්ද??:confused:

    මාගේ වැටහීමට අනුව නම්, මේ බොදු බල සේනාවේ ක්‍රියාවන්ගෙන් පීඩාවට පත්වුන, අතවරයට ලක්වුන අයෙකුගේ ස්වයං වින්දනයක්. මේ ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකා බෞද්ධ නොවන්නෙක්නම් මේ දාල තියෙන්නේ උගේ හිතේ අමාරුව. ඌ සිංහල බෞද්
    යෙක් නම් බොර දියේ මාලුබාන වසලයෙක්.:dull:

    PS
    බොදුබල සේනාව සමඟ ප්‍රශ්ණ ඇත්නම් ඒවා කෙලින් කියපන්. මටත් උන්ගේ සමහර වැඩ අල්ලන්නෑ, (ඒත් සමහර එව්ව පට්ටෙටම අල්ලල යනව :yes:)


    මම සේනාවට, රං ගොජාට හෝ පොන්නප්පුට කඩේ නොයන්නෙක්මි.
    ආගමින් මොකක්වුනත් සිංහලුන් හැටියට කුලල් නොකා පොදු සතුරා අඳුනගනිල්ලා. තව යුද්දයක් අතලඟ
    :dull:

    මේ නොමනා වෙඩිතැබීම නිසා මෙහේ ඉන්න දෙමල්ලු පුකෙනුත් හිනාවෙනව. උන්ට දැන් අපහාසෙට විරිත්තනව ඇරෙන්න වෙන යමක් කරන්න බෑ, ඒත් අඟේ ඉඳන් කන කන පොදු සතුරා???

    meka balapalla

    Den lokuwata kee gehuwane, nanasara mekata sambandayak ne kiyala, me balapalla, uuma pili aragena thiyanawa uge medihathweema thiyanawa kiyala, Ethakota nanasara awilla sinhala ewun marana ekek? ehema kiyalada pili ganna wenne?Methanata hamudawa yawanna kisima oni kamak thibbe ne, mekath wenada thibba wage strike ekak witharay. Wedima unoth STF eka yawala Tear Gas gahala elawanna thibba, ehema neththam High Pressure water gahala elawanna thibba, ehema kala nam kawuruth merenneth ne, 58th Brigade eka methanata yewwe pehediliwama shoot karanna orders deela kiyala therenne nethi ekay duka. Kamak ne kamak ne, Nanasarayatay, gotatay, anduwatay kade palayalla, Hebey ekak mathaka thiya ganilla, umbalatath kawada hari me dema wuna dawasakata umbala wenuwen kee gahanna kawuruth ithuru wenne ne kiyala.
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    උබේ කතාව 200 % හරි මචන්. මේ මරණ සියල්ලටම වග කියන්න ඕන සුනක ගෝඨාබය . ඕක කවද හරි මැරෙන්න අම්බානකට වින්දවල . ඔන්න බලපන් මම කියු විදියටම එක වෙනවා. ඔය බල්ලට කිසිම හිතක් පපුවක් නැති එකෙක්. ඕකට මරණ මන්චකයේදී ඔය සියල්ලම මැවී මැවීපෙනෙයි කරපු පවු කන්දරාව. . අර අහිංසකයින්ගේ දෙමවුපියෝ කොහොම ඔය දුක ඉවසනවා ඇතිද. වැඩේ තියෙන්නේ යකෝ මේ රටේ එකෙක් ඔය ගෝඨාබය බල්ලට එරහිව කතාකරන්න බයයි.

    :yes::yes::yes::yes::yes:
    හොදම දේ තමයි ටික කලකට හරි රට හැර දා යන එක. නැවත සතුටින් ජීවත් වෙන්න පුළුවන් කාලයක් ලැබෙන කල්.


    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,352
    30,139
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මේ නැව්වල මලකඩ හූරන හුත්තී නේ

    පැටියා;15402053 said:
    ඒ අමන මෝඩ මූසලයො. තොට සිංහල බැරිද නූගත් පාංකඩ රිලවො? :rofl:
    මූ කියල තියෙන්නෙ බලු සේනා හරක් මරනවට කෑ ගහනවා මිනිස්සු මරනකොට කට පියං ඉන්නවා කියලා. ඔය මුස්ලිම්, ක්‍රිස්ටියන් වේසියො අදාල නෑ මොකද උං මොකා මැරුවත් කටයි පුකයි වහගෙනනෙ ඉන්නෙ. බැල්ලියේ වැඩේ තියෙන්නෙ බලු සේනා හරක් ගැන කෑ ගහනවා ඒත් මිනිස්සු ගැන නෝ කතා. මෙතන තියන ප්‍රස්නෙ නානසාර නම් වෘක්ෂ සුනඛයාට හරක්ද ලොකු මිනිස්සුද ලොකු කියන එක මෝඩ මූසලයො :rofl:
    රිදෙයිද මෝඩ බැල්ලියෙ උඹට :rofl::rofl::rofl:

    ආහ්... මේ නැව්වල මලකඩ හූරන හුත්තී නේ...... උඹව කවුද බං ගනංගන්නේ ගිහින් නැවේ ඉන්න බෙල්ලො කඩල, ලඟ පාතක ඉන්න එකෙක්ට කියල පුක් පාරක් ගස්සං, මූදට හුජ්ජ කරල, ලුණු වතුරෙන් පුක හෝදං නිදාගනිං:baffled:
    තාම රිදුන්නෑ, මට ඉතින් රිද්දවගන්න උඹේ අම්මවම ගෙන්නගන්න ඕන. උරන්න ලෙවන්න උඩදාල ගස්සගන්න ඒකි හරි හපනී:love::love:
    උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා.....
     
    Last edited:

    rev

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    1,102
    49
    48
    හොදම දේ තමයි ටික කලකට හරි රට හැර දා යන එක. නැවත සතුටින් ජීවත් වෙන්න පුළුවන් කාලයක් ලැබෙන කල්.
    :yes::yes:
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    Den lokuwata kee gehuwane, nanasara mekata sambandayak ne kiyala, me balapalla, uuma pili aragena thiyanawa uge medihathweema thiyanawa kiyala, Ethakota nanasara awilla sinhala ewun marana ekek? ehema kiyalada pili ganna wenne?Methanata hamudawa yawanna kisima oni kamak thibbe ne, mekath wenada thibba wage strike ekak witharay. Wedima unoth STF eka yawala Tear Gas gahala elawanna thibba, ehema neththam High Pressure water gahala elawanna thibba, ehema kala nam kawuruth merenneth ne, 58th Brigade eka methanata yewwe pehediliwama shoot karanna orders deela kiyala therenne nethi ekay duka. Kamak ne kamak ne, Nanasarayatay, gotatay, anduwatay kade palayalla, Hebey ekak mathaka thiya ganilla, umbalatath kawada hari me dema wuna dawasakata umbala wenuwen kee gahanna kawuruth ithuru wenne ne kiyala.

    :yes::yes: