මංගල යෝජනාවක් සම්බන්දව උපදෙසක් ?????

akildila

Well-known member
  • May 29, 2016
    1,182
    2,067
    113
    මංගල යෝජනාවක් සම්බන්දව උපදෙසක් ?????

    මචන්ලා මට ගෙදරින් පත්තරේට දාපු මංගල දැන්වීමකට ලියුමක් ඇවිල්ලා තියෙනවා.පස්සේ අපේ අම්ම ඒ ගෙදරට කතාකරපුවෙලාවේ ඒ කෙල්ලගේ facebook එක ඒකිගේ අම්ම දීල.පස්සේ අපේ අම්ම එක අපේ නංගිට කියල මට සෙන්ඩ් කරලා තිබුන( මම දෑනට රටින් පිට තමයි job එක කරන්නේ ) . ඒකිගේ අම්ම කියල තියෙනවා එයාල එච්චර කේන්දර බලන්නේන්නෑ දෙන්න දෙන්නට කැමැති නම් එච්චරි කියල . ඉතින් මට ගෙදරින් කියනවා ඒකිට friend request එකක් දාල massage එකක් දන්නා කියල .මට මොනවද massage කරන්න ඕනේ කියල තේරෙන්නේ නැ .මේ සම්බන්දව experience තියෙන එවුන් මට මට උපදෙසක් දීපල්ලා කරුණාකරලා !!!!!!!!
     
    Last edited:

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman
    මචන්ලා මට ගෙදරින් පත්තරේට දාපු මංගල දැන්වීමකට ලියුමක් ඇවිල්ලා තියෙනවා.පස්සේ අපේ අම්ම ඒ ගෙදරට කතාකරපුවෙලාවේ ඒ කෙල්ලගේ facebook එක ඒකිගේ අම්ම දීල.පස්සේ අපේ අම්ම එක අපේ නංගිට කියල මට සෙන්ඩ් කරලා තිබුන( මම දෑනට රටින් පිට තමයි job එක කරන්නේ ) . ඒකිගේ අම්ම කියල තියෙනවා එයාල එච්චර කේන්දර බලන්නේන්නෑ දෙන්න දෙන්නට කැමැති නම් එච්චරි කියල . ඉතින් මට ගෙදරින් කියනවා ඒකිට friend request එකක් දාල massage එකක් දන්නා කියල .මට මොනවද massage කරන්න ඕනේ කියල තේරෙන්නේ නැ .මේ සම්බන්දව experience තියෙන එවුන් මට මට උපදෙසක් දීපල්ලා කරුණාකරලා !!!!!!!!

    "Hi Sexy, We have a chance to officially fuck... what do you say.. See u soon..tc"
     

    Untitled1

    Member
    Apr 18, 2016
    247
    98
    0
    hi kiyapan
    eki hello kiyai

    uba kawda kiyala introduce karala denna. wisthare kiyanna. ita passe eyage wisthara ahanna.

    just an idea. No experience in proposals
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    "Hi Sexy, We have a chance to officially fuck... what do you say.. See u soon..tc"

    giphy.gif