මගේ අලුත් කෙල්ල ගැන ප්‍රස්නයක් යාලුවනේ

boot_boy

Active member
  • Feb 14, 2019
    58
    111
    33
    උබේ ත්‍රෙඩ් එක හින්ද කලින් කෙල්ලව් මතක් වුනා මට :( :(
    බලපන් හුත්ත ඉතින් දැන් ඉදන් අද දවසම මුස්පේන්තුයිනෙ:baffled:
    sorry mchn.:(:(
    ube klin kellath mge gf wagemada?
    wisthara kiyannako tikak. ei atheriye eyawa
     
    • Sad
    Reactions: tilvin-silva

    boot_boy

    Active member
  • Feb 14, 2019
    58
    111
    33
    uba ithin wimarshanya kare nadda
    wimarshanaya karanna giye ne. Marry karanakan wimarshanaya karanna denna be kiwane

    Oya uni eke oya kella hera anik okkoma kello mastutbrate karanawada? Unkettu welada godak?
    Dan uba mastutbrate kiyala dunna nisa heta kiyayi eyath kala verginity loss una kiyala
    mn uni eke anith kello gena danne ne mchn.
    masturbate kraddi virginity eka loss wenne nethuwa kranna puluwan neda
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    Sri Lankan culture is still intact in rural areas, mostly because of strict parenting and social status , Since she's in uni, she must have focused her teenage life to be around books and education and repressed the hormones that leads to have an ordinary life with boy drama and sex. We just assume with these nude leaks and pornorgraphy we see on internet that all the female humans population in Sri Lanka is vulgar and open to discuss anything! So it's safe to state that majority of the Sri Lanka females doesn't have knowledge and sexual freedom like us! I think your girl is telling the truth.
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,144
    113
    සමහර වෙලාවට කෙල්ල කියන දේ ඇත්ත වෙන්න පුළුවන්.. අපි උබල හිතන තරම් "හැම" කෙල්ලම ඕවා ගැන දන්නේ නෑ.... එහෙමයි කියලා උබ එකිට ඕවා කියලා දෙන්න යන්න එපා.. අර කවුද කෙනෙක් උඩින් කියලා තිබුණා වගේ වෙයි 🤣🤣
     

    Vasanawanthayaa

    Active member
  • Sep 6, 2020
    77
    155
    33
    danne naththan kellata porn balanna, masturbate karanna kiyala denna epa yako.. ethakota sapa ganna umbawama ona wenne naha..
    මේක නම් ඇත්ත බන්.මටත් සෙට් උනා යුනි එකෙන් මේ වගෙම කෙල්ලෙක්.එයාටත් එහෙම දැනුමක් නෑ වගෙම ෆස්ට් අෆෙයාර් එක(ඒකට හේතුව ඒයා යුනි එන්න කලින් ටිකක් රූපෙන් අඩුයි සහ කලුයි ටිකක්.ඒත් යුනි ඇවිත් ටික කාලයක් ගියාට පස්සෙ ලස්සන උනා පැහැපත් උනා.ඒක නිස කවුරුත් සෙට් වෙලා නෑ එයාට ඕන වෙලත් නෑ)එයත් ඔය සෙක්ස් ගැන වැඩි දැනුමක් නෑ ඒත් බේසික් ටික කියලා දුන්න.ඇත්තටම එහෙම කෙල්ලො ඉන්නව බන් එහෙන් මෙහෙන් අපි නොහිතුවට.මමත් ඔය porn,masterbate කියලා දෙන්න ගියේ නෑ මොක්ද masturbate කරලා porn බලලා ඒවගෙ තියන දඩාර සයිස් ඒවා ඕන උනොත් අපිට හුලන් තමා.
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    කෙල්ලෙ ගේ පොටෝ එකක් බලන්නේ නැතුව මුකුත් කියන්න බැ (2)
     
    • Like
    Reactions: boot_boy

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    ඔය කෙල්ලත් ඒක්ක සෙක්ස් කරන්න යනවානන් සොෆ්ට් පොන් ඒකක් ඒහෙම පෙන්නපං
    නැත්තන් අමාරුයි බං
    ඔවගේ කෙල්ලො ඉන්නවා
    කෙල්ල කියන්නේ ඇත්ත
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    නිවාඩු කාලෙ හින්ද පොඩි සොන්නයො බැහැල ගොං ත්‍රෙඩ් දදා පුකදෙනවා.. සික්...
     
    • Dislike
    Reactions: boot_boy