මචන් උඹට පුළුවන් නම් මේක හොයලා දීපන්

Edition

Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    මචන් උඹට පුළුවන් නම් මේක හොයලා දීපන්

    Internet Download Manager (IDM) එකෙන් ෆට්ට Movie ටිකක් ඩවුන් කරගන්න වෙබ් ලින්ක් ටිකක් ඔනා මචෝ.මතකයි එළකිරියෙම කොල්ලෙක් බ්ලොග් එකක් කෙරුවා දැනට මාස 9කට විතර කලින්.ඒක උනත් කමක් නෑ.:sorry:
     

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    machan ubata puluwan me site ekata one torrent eka link eka dunnama , un ubata eka download karala un direct dload link ekak generate karala denawa ,, eken puluwan IDM walin banda

    https://www.furk.net/
    ඔවගෙ generate වෙන්න වෙලා යනවා බන්.අනිත් දේ තමයි ඩවුන් වෙන්නෙත් බලු හෙමින්:sorry:
     

    Kronic

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    9,071
    167
    63
    In the Kronic arena
    ඔවගෙ generate වෙන්න වෙලා යනවා බන්.අනිත් දේ තමයි ඩවුන් වෙන්නෙත් බලු හෙමින්:sorry:

    :D
    mage experience anuwa meka fast ,, and will never delete the link,,,

    but blogs wala thiyena links masayak 2k yanakota wenas wenawa ,, :dull:
     
    • Like
    Reactions: Edition

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    :D
    mage experience anuwa meka fast ,, and will never delete the link,,,

    but blogs wala thiyena links masayak 2k yanakota wenas wenawa ,, :dull:
    එළ මචෝ මම ට්‍රයි එකක් දෙන්නම්
    11.gif