මම එළකිරියට සහ එහි ඇඩ්මින්වරුන්ට විරුද්ධව

asanka+++

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    LOL ponnaya kannadiya issarahata gihin type karapu reply ekakda oka 🤭 🤭



    @asanka+++ kiyanne tanikarama manasika leda tiyena ekek. Okata okage ammawa dakkama naginawa. api hadapu katha newi, okata wena fake walin awith dapuwa athi. hoyanna kamalli itin. issara oka incest thread daanawa. nondi wela dan aluth ekakin inne oya. okata anith unta kiwwata uta aththa jiwithey minissunta wada mekey fake tiyenawa 🤭🤭
    දවසම මේකෙ කාලකන්නි වෙන එකා මගෙ ත්රේඩ් හොයන්න කම්මැලියිලු, අනුන්ගෙ ත්රේඩ් මගෙ කරේ එල්ලන්න ඇවිත් කීපාරක් ගූවෙලා දිව්වද උබ.
    උබ මට කැරි කතා හද හදා කීවට මේකෙ හැමෝම දන්නව උබ මහ උන්ගෙ දේපල වලට හොර ඔප්පු හදලා උන්ව ගෙදරින් පන්නන්න ප්ලෑන් කරන එකෙක් කියලා. අම්මට තාත්තට සලකන්නෙ නැති උබ වගේ සක්කිලි තමයි අම්මා එක්ක බුදියන්න හීනමවන්නෙ. උබෙ ෆැන්ටසි මට ප්‍රොජෙක්ට් කරන්න එපා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    දවසම මේකෙ කාලකන්නි වෙන එකා මගෙ ත්රේඩ් හොයන්න කම්මැලියිලු, අනුන්ගෙ ත්රේඩ් මගෙ කරේ එල්ලන්න ඇවිත් කීපාරක් ගූවෙලා දිව්වද උබ.
    උබ මට කැරි කතා හද හදා කීවට මේකෙ හැමෝම දන්නව උබ මහ උන්ගෙ දේපල වලට හොර ඔප්පු හදලා උන්ව ගෙදරින් පන්නන්න ප්ලෑන් කරන එකෙක් කියලා. අම්මට තාත්තට සලකන්නෙ නැති උබ වගේ සක්කිලි තමයි අම්මා එක්ක බුදියන්න හීනමවන්නෙ. උබෙ ෆැන්ටසි මට ප්‍රොජෙක්ට් කරන්න එපා
    Depala kathaawa hari kiyala poddakata hithamuko. mata aduma gaane apey amma gaawata yanna puluwan neh eka assan karanna. umabta ehemawath bane umbe amma gaawata yanna payya nagina nisa 🤭 🤭
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    Depala kathaawa hari kiyala poddakata hithamuko. mata aduma gaane apey amma gaawata yanna puluwan neh eka assan karanna. umabta ehemawath bane umbe amma gaawata yanna payya nagina nisa 🤭 🤭
    උබ තමයි මේකෙ හැමවෙලේම අම්මා පුතා හුකන කතා කිය කියා ඒවා නෝමලයිස් කරන්න දගලන්නෙ, බෙහෙතක් ගනින්. නැත්තන් අම්මට හුකන්න ගිහින් අප්පගෙන් පොරෝපාරක් කාලා මැරෙන්න වෙන්නෙ උබට
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    උබ තමයි මේකෙ හැමවෙලේම අම්මා පුතා හුකන කතා කිය කියා ඒවා නෝමලයිස් කරන්න දගලන්නෙ, බෙහෙතක් ගනින්. නැත්තන් අම්මට හුකන්න ගිහින් අප්පගෙන් පොරෝපාරක් කාලා මැරෙන්න වෙන්නෙ උබට

    Haha ridenawa umbey aththa thathwe eliyata adala gaththama 🤭 🤭
    Api kiyapuwada ponz, umbey parana fake walin daapuwane oya kiyanne 🤭🤭
     
    • Haha
    Reactions: gamerlk

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    මම දැනුයි දවල්ට කන්න යන්නෙ 😅 පැමිණිල්ල දාල දැනුයි ගෙදර ආවෙ
    Ammawa hari nangiwa hari yawwanam monahari karaganna tibba ponz 🤭
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    @netudara kiyala podi kukku thiyena ponnayek innawa kottawa oic ge yaluwek lu 👉 🧠

    katuwapitiya kaluthanaya
    ------ Post added on May 8, 2024 at 11:41 AM
    අපි ඔය කොන්දක් නැති ළමයාගේ ගෙවල් පැත්තේ අපු වෙලේ මොකෝ හැංගිලා හිටියේ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤌 🤏 🖕
     
    • Haha
    Reactions: Clockwork

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    awa mage paka 👉 👌🐘
    ඔව් ඔව් කට්ටිය දැක්කා පන්සලට පැත්තට එන්න කිව්වාම... හාමුදුරුවාගේ ඉදන් කියපු ටික.. පව් ඉතීම් අවජාතක කොන්දක් නැති ලමයා..
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    ත්‍රෙඩ් දෙක තුනක් දාල බල්ලෙක්වත් උම්බව ගනන් ගත්තෙ නැ කියලා ඇඩ්මින් මොනා කරන්නද පොන්ස් 🤭 🤭
    එලකිරියෙන් පලයන්කො කවුරුත් උම්බව මේකෙ බලෙන් තියාගත්තේ නැ නේ. උම්බ ඉස්සර සුයිසයිඩ් ප්‍රොමොට් කරපු ත්‍රෙඩ් හිටන් ඇති තාම මෙකේ.
    Ubatat ekama tama kianna tyenne pons
    Thread dada ubat awadane illuwata ubat ara idapu 3rd class bayyama tama..ubawat kawrut ganan gannaha pala..