දවසම මේකෙ කාලකන්නි වෙන එකා මගෙ ත්රේඩ් හොයන්න කම්මැලියිලු, අනුන්ගෙ ත්රේඩ් මගෙ කරේ එල්ලන්න ඇවිත් කීපාරක් ගූවෙලා දිව්වද උබ.LOL ponnaya kannadiya issarahata gihin type karapu reply ekakda oka![]()
@asanka+++ kiyanne tanikarama manasika leda tiyena ekek. Okata okage ammawa dakkama naginawa. api hadapu katha newi, okata wena fake walin awith dapuwa athi. hoyanna kamalli itin. issara oka incest thread daanawa. nondi wela dan aluth ekakin inne oya. okata anith unta kiwwata uta aththa jiwithey minissunta wada mekey fake tiyenawa![]()
Depala kathaawa hari kiyala poddakata hithamuko. mata aduma gaane apey amma gaawata yanna puluwan neh eka assan karanna. umabta ehemawath bane umbe amma gaawata yanna payya nagina nisaදවසම මේකෙ කාලකන්නි වෙන එකා මගෙ ත්රේඩ් හොයන්න කම්මැලියිලු, අනුන්ගෙ ත්රේඩ් මගෙ කරේ එල්ලන්න ඇවිත් කීපාරක් ගූවෙලා දිව්වද උබ.
උබ මට කැරි කතා හද හදා කීවට මේකෙ හැමෝම දන්නව උබ මහ උන්ගෙ දේපල වලට හොර ඔප්පු හදලා උන්ව ගෙදරින් පන්නන්න ප්ලෑන් කරන එකෙක් කියලා. අම්මට තාත්තට සලකන්නෙ නැති උබ වගේ සක්කිලි තමයි අම්මා එක්ක බුදියන්න හීනමවන්නෙ. උබෙ ෆැන්ටසි මට ප්රොජෙක්ට් කරන්න එපා
උබ තමයි මේකෙ හැමවෙලේම අම්මා පුතා හුකන කතා කිය කියා ඒවා නෝමලයිස් කරන්න දගලන්නෙ, බෙහෙතක් ගනින්. නැත්තන් අම්මට හුකන්න ගිහින් අප්පගෙන් පොරෝපාරක් කාලා මැරෙන්න වෙන්නෙ උබටDepala kathaawa hari kiyala poddakata hithamuko. mata aduma gaane apey amma gaawata yanna puluwan neh eka assan karanna. umabta ehemawath bane umbe amma gaawata yanna payya nagina nisa![]()
![]()
උබ තමයි මේකෙ හැමවෙලේම අම්මා පුතා හුකන කතා කිය කියා ඒවා නෝමලයිස් කරන්න දගලන්නෙ, බෙහෙතක් ගනින්. නැත්තන් අම්මට හුකන්න ගිහින් අප්පගෙන් පොරෝපාරක් කාලා මැරෙන්න වෙන්නෙ උබට
මහන්සිද ගිහිං බ්රා එක ඇදල නේද ගියෙ?මම දැනුයි දවල්ට කන්න යන්නෙපැමිණිල්ල දාල දැනුයි ගෙදර ආවෙ
Ehenam puke agillak gahan nidiyaganin virgin ponsමම දැනුයි දවල්ට කන්න යන්නෙපැමිණිල්ල දාල දැනුයි ගෙදර ආවෙ
mama hituwe uba naaganna giya kiyalaa. uba samannayen thread ekak daala naaganna yanawanee..මම දැනුයි දවල්ට කන්න යන්නෙපැමිණිල්ල දාල දැනුයි ගෙදර ආවෙ

Ammawa hari nangiwa hari yawwanam monahari karaganna tibba ponzමම දැනුයි දවල්ට කන්න යන්නෙපැමිණිල්ල දාල දැනුයි ගෙදර ආවෙ
Ubawa cyber crime eken aran yawi dn kalu thana ganiyek wage gihin polisiAmmawa hari nangiwa hari yawwanam monahari karaganna tibba ponz![]()
අපි ඔය කොන්දක් නැති ළමයාගේ ගෙවල් පැත්තේ අපු වෙලේ මොකෝ හැංගිලා හිටියේ@netudara kiyala podi kukku thiyena ponnayek innawa kottawa oic ge yaluwek lu![]()
katuwapitiya kaluthanaya
------ Post added on May 8, 2024 at 11:41 AM
awa mage pakaඅපි ඔය කොන්දක් නැති ළමයාගේ ගෙවල් පැත්තේ අපු වෙලේ මොකෝ හැංගිලා හිටියේ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ඔව් ඔව් කට්ටිය දැක්කා පන්සලට පැත්තට එන්න කිව්වාම... හාමුදුරුවාගේ ඉදන් කියපු ටික.. පව් ඉතීම් අවජාතක කොන්දක් නැති ලමයා..awa mage paka![]()
![]()
Ubatat ekama tama kianna tyenne ponsත්රෙඩ් දෙක තුනක් දාල බල්ලෙක්වත් උම්බව ගනන් ගත්තෙ නැ කියලා ඇඩ්මින් මොනා කරන්නද පොන්ස්![]()
එලකිරියෙන් පලයන්කො කවුරුත් උම්බව මේකෙ බලෙන් තියාගත්තේ නැ නේ. උම්බ ඉස්සර සුයිසයිඩ් ප්රොමොට් කරපු ත්රෙඩ් හිටන් ඇති තාම මෙකේ.