මටත් වැඩක් උනා ලඟදි . Denim එකක් ගන්න ගියා නුවර මංගල ටෙක්ස්ටයිල් එකට. මම සාමාන්යයෙන් Slim Fit අඳින්නේ නෑ straight fit අඳින්නේ. කඩේ හිටියේ සිංහල දෙන්නෙක්. මම එකෙක්ට කිව්වා "මල්ලි මට straight fit" කලිසමක් දෙන්න කියල. මෙන්න මූ හෙන ගහන්න වගේ ඇඟට ආව " Straight fit නෑ මෙහෙ slim විතරයි තියෙන්නේ " කියල. හා කමක් නෑ කෝකටත් කියල මම තනියෙන් වටේ ඇවිදලා කලිසම් බැලුව . බලද්දී මෙන්න එක Area එකක තනිකර straight fit ඩෙනිම් තියෙනවා. මම කතා කරා අරූට . කතාකරලා ඇහුව මේ මොනවද තියෙන්නේ කියල. මූ සද්ද නෑ . මම දුන්න දේශනාවක් උට එපා වෙන්න. මම නම් කෙලින්ම උට කිව්වා " අපි මේ ලේසියෙන් බස් එකෙන් බැහැපු ගමන් බදු ගන්න මුස්ලිම් කඩ තියෙද්දී සිංහල කඩ හොයන එන්නේ අපිටත් ජාතිය උවමනාවක් තියෙන නිසා , මුස්ලිම් කඩේකට ගියානම් උන් එතන නැත්නම් වෙන කඩේකින් හරි ගෙනත් දෙනවා , උඹල නිසා තමයි සිංහලයට වෙන්නේ , මම මේක ගැන අයිතිකාරයටම පැමිණිලි කරනවා කියල " අම්මට සිරි මූ ගූ බය උනා කියහන්කෝ. පස්සේ මෙන්න මූ කලිසම් හොයනවා, එක එක පාට වලින් කලිසම් ගෙනත් දෙනවා ,fit on එනකොට මූ වෙන style වල ඒවත් ගෙනත් පෙන්නනවා එක විකාරයයි. මම ඉතින් කලිසමක් අරන් ආව complain කරේ නැහැ . කාගේ උනත් රස්සාවනේ .