මරදානෙන් දකුණු කලුතරේ නම් ගොඩවෙන්න එපා

shamil45

Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    මරදානෙන් දකුණු කලුතරේ නම් ගොඩවෙන්න එපා

    මරදානෙන් දකුණු කලුතරේ නම් ගොඩවෙන්න එපා

    මරදානට 8:42ට අවේ ට්‍රින් එකෙන්.
    එතන අනවුන්ස් කරා දකුණු කලුතර දැන් පිටත් වෙනවා කියල
    කෝච්චි 6ක් යැව්ව අරක යැව්වේ නෑ.
    දැන් 9:15
    බස් එකේ ගියානම් 9 වෙද්දී ඔෆිස් එකේ
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    ඉතිං බං පිටත් වෙන වෙලාවක් තියෙනවනෙ උඹ ඒක දැනගෙන නෙමේද නැග්ගෙ ? :eek:
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    ඉතිං බං පිටත් වෙන වෙලාවක් තියෙනවනෙ උඹ ඒක දැනගෙන නෙමේද නැග්ගෙ ? :eek:

    "Den pitathwe" kivve @8:42ta
    Den mama pitath una gedara yanna 9:30ta
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    මරදානෙන් දකුණු කලුතරේ නම් ගොඩවෙන්න එපා

    මරදානට 8:42ට අවේ ට්‍රින් එකෙන්.
    එතන අනවුන්ස් කරා දකුණු කලුතර දැන් පිටත් වෙනවා කියල
    කෝච්චි 6ක් යැව්ව අරක යැව්වේ නෑ.
    දැන් 9:15
    බස් එකේ ගියානම් 9 වෙද්දී ඔෆිස් එකේ

    Hama thanama ohomai bn...mun mokak hari case ekak..

    Train hariyata yana eka kiyanne na..dan dekak platform deke gahala..ekak yanawa kiyala announve karala anika adduwa...kalakanni
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    Hama thanama ohomai bn...mun mokak hari case ekak..

    Train hariyata yana eka kiyanne na..dan dekak platform deke gahala..ekak yanawa kiyala announve karala anika adduwa...kalakanni

    උබට වැඩේ තේරුනා.
    මම 6ක් යවනකල් බලාගෙන හිටියා(ඒවා කොටුවට විතරක් යන නිසා)
    මම විතරක් නෙවෙයි.
    මොන හු පුතා ආවත් මේවා හැදෙන්නෑ බන්
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    හැමදාම කෝච්චියෙ තමා බං යන්නෙ

    Kohe idan kohatada? Pitath wena welawata train yanawanam api hamadama welawata kalin office ennepai bn :rofl::lol:

    Koheda ehema welawak thiyenne lol 8.20ta enna one eka enne 8.30ta..

    8.43ta enna one eka enne :
    ..express eka late nam eken passe enne..e kiyanne aduma 9ta wage...nattham 9.15 ta wage..

    9.03ta thiyena eka enne aniwa 9.20 pahu wela...kisima responsibikity ekak nathi kalakannima service ekak railway kiyanne
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    උබට වැඩේ තේරුනා.
    මම 6ක් යවනකල් බලාගෙන හිටියා(ඒවා කොටුවට විතරක් යන නිසා)
    මම විතරක් නෙවෙයි.
    මොන හු පුතා ආවත් මේවා හැදෙන්නෑ බන්

    Kiyala wadak na...welawata enne na...e madiwata dan iye pereda idan minissu bahinna kalin train addanawa..
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    Kohe idan kohatada? Pitath wena welawata train yanawanam api hamadama welawata kalin office ennepai bn :rofl::lol:

    Koheda ehema welawak thiyenne lol 8.20ta enna one eka enne 8.30ta..

    8.43ta enna one eka enne :
    ..express eka late nam eken passe enne..e kiyanne aduma 9ta wage...nattham 9.15 ta wage..

    9.03ta thiyena eka enne aniwa 9.20 pahu wela...kisima responsibikity ekak nathi kalakannima service ekak railway kiyanne

    හරි බං ඉතිං ඉඳල හිටල ඔහොම වෙනව එතකොට කියනවනෙ මදක් ප්‍රමාද වී දාවනය වන බව කරුනාවෙන් සලකන්න කියල. ගොඩක් වෙලාවට කියපුවෙලාවට පිටත් වෙනව.
    එක්ස්ප්‍රස් එක යනකං මගනං නවත්තගෙන ඉන්නව සමහර දවස් වලට.
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    හරි බං ඉතිං ඉඳල හිටල ඔහොම වෙනව එතකොට කියනවනෙ මදක් ප්‍රමාද වී දාවනය වන බව කරුනාවෙන් සලකන්න කියල. ගොඩක් වෙලාවට කියපුවෙලාවට පිටත් වෙනව.
    එක්ස්ප්‍රස් එක යනකං මගනං නවත්තගෙන ඉන්නව සමහර දවස් වලට.

    Ida hita nemei bn me hamadaama wena deyak lol

    Express thamai hmadama late...eken anith ewa okkoma late...
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    i suggest u go early to the station and spend there and hour or two :yes: most trains depart on time.

    ඔව් ඉතින් ඉට්ටේසමේ බුදියන්න වෙන්නේ ඔහොම යද්දී
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    දුම් රියට ඇමතියෙකුත් ඉන්නවා.
    ඌනම් කවදාවත් ප්‍රශ්න හොයන්න බලන්න එන එකෙක් නෙවෙයි උගේ කොල්ලා ඔෆිස් ගානේ ගියාට
    ගෝටට කරන්න දෙන්නෑ ඔන්න බලපන් පොර යන්නේ මෙහෙන් කලකිරිල.
    ඊටපස්සේ රටේ එවුන්ටත් එපා වෙනවා රට.
    එතනින්පස්සෙ ඔය රාජ්ජ සේවයේ උන් මිනිස්සුන්ට ඔකේ පොරියල් එක දෙනවා හොම්බෙන් යන්න.එන ආණ්ඩු ඔවා අයේ හොයන්නෑ සිස්ටම් හදන්නෑ.පරණ ක්‍රමෙනුත් පහල තත්වේ ආණ්ඩු ටිකක් එන්නේ.
    පරණ මේ ක්‍රමේයි දිගටම යන්නේ
    මේක බූක් මාක් එකක්, දාල 2025දී බලපල්ල