මාර ත්‍රෙඩ් ටිකක් යනවා ඔයි එලකිරියෙ

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    elakiri wage imu machan aye
    api plan karanawa slt dialog lankabell mobitel blaa blaa blaa
    internet package wedi karanna kiyala yojanawak officially idiripath karanna
    puluwan nam support ekak denna meka green blood group eka haraha
    ape tharuna prayojanawath yojanawak lesa idiripath karanne
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83


    නැති ජනබලයක් පෙන්නලා 9 වෙනිදාට සිරා පැරදුනාහාම කියපල්ලා ජිල් මාර්ට් කියලා :lol::lol::lol::lol: මරා චන්ද හොරෙන් දාලා දිනුවෙ කියලා:lol::rofl:



    අහෝ ගයියා :lol:
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    :lol:එලකිරියෙ අලුත්ම ඇන්දිල්ල:lol:

    :lol::lol::lol::lol:මාර ත්‍රෙඩ් ටිකක් යනවා ඔයි එලකිරියෙ (අපෙ පවුලෙ 100ක් සිරිසෙන මහත්තයාට හැරෙවුවා)

    මරු කතා මුන් කියන්නෙ නැයො කියන්නෙ ඉඩම් අගලට මරා ගන්න උන් ගොඩාක් පවුල් වල නැයො අවුරුද්දකට පාරක්වත් කතා කරන්නෙ නැහැ නැත්නම් එකෙකුට එකෙක් පෙන්න බැහැ මෙහෙම 100/80/ පවුල් හරනවා කියලා දැක්කාහාම හිතෙනවා මෙ කිරියෙන් මුන් නැයො පෙන්න බැහැ කියලා පොස්ට් දැම්මෙ අපිව රවට්ටන්නද කියලා මොකෙක් හරි නැයො සම්බන්ද ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මාහාම 99% ක්ම කියන්නෙ නැයොනම් පෙන්න බැහැ අපි ආශය කරන්නෙ නැහැ කියලා මුන් චන්ද කොහොම හරවනවාද දන්නෙ නැහැ මෙහෙම

    :lol::lol::lol:

    නැති ජනබලයක් පෙන්නලා 9 වෙනිදාට සිරා පැරදුනාහාම කියපල්ලා ජිල් මාර්ට් කියලා :lol::lol::lol::lol: මරා චන්ද හොරෙන් දාලා දිනුවෙ කියලා:lol::rofl:

    :)කෙන්ති නොගන්න ඔබගෙ ශරිරයට හානි දායක විය හැක :)
    weraduna neda ayyo
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, #my3, $1000, අනෙ හැරුනෙ නැහැ:lol:, කුවෙට් පුක, ගයාන් ජොන්සා, පරාඡයේ අදොනාව, පරාජයේ මරලතෝනිය, මරා ගෙදර යවමු, මරු බඩ්ඩ, මහින්දගේපුක, වේසකුවෙට්, සංසුන් plz, 100ක් හැරෙවුවා:lol:, balu mahinda pannamu, gaiya ponnaya, gayankuwait ට රිදිලා, kade yamu., kuwait bath bala wesi, mahindage ගෝලයෝ, ops, otuwa on the way, otuwata baba labila, otu_mara, sasliit බොක පෙට්ටියා
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions
    :lol:
    කෝ මේ ගයියා ,,,
    එන්නේත් නැහැ


    ඇෆ් බී එකෙන් ඊයෙ massage එකක් ගහල තිබ්බ ලගදීම එනව කියල තොපිට රිද්දන්න.. බිසී ලු මේ ටිකේ..
    පුන්නක්කු ඩිය කරනව උබලට පෝලිමේ තියල කටට වක්කරන්න..
    පුනීලය සදහා සාදර අනුග්‍රහය මම

    මොනිටර් එක එපා වෙන්න රිදෙයි දැන් නම්..
    ජුරාසික් වර්ල්ඩ් ගෙදර ඉදං හිටං බලන්න රිදෙයි


    :lol::lol::lol:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    11230591_656022234497590_3941052298446925551_n.jpg

    :lol: fake wage btw lol
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    ඇෆ් බී එකෙන් ඊයෙ massage එකක් ගහල තිබ්බ ලගදීම එනව කියල තොපිට රිද්දන්න.. බිසී ලු මේ ටිකේ..
    පුන්නක්කු ඩිය කරනව උබලට පෝලිමේ තියල කටට වක්කරන්න..
    පුනීලය සදහා සාදර අනුග්‍රහය මම

    මොනිටර් එක එපා වෙන්න රිදෙයි දැන් නම්..
    ජුරාසික් වර්ල්ඩ් ගෙදර ඉදං හිටං බලන්න රිදෙයි


    :lol::lol::lol:
    :rofl:
    පක තමයි ඉතිං බිසී ,,,
    තෝ දන්න රෙද්ද
    ගයාන් account එකෙන් නැති උනාට
    ඔය ෆේක් ටිකෙන් යස අගේට ඉන්නේ