මාසෙක විතර නිවාඩුවක් හම්බුනොත් මොනවද කරන්නේ

StealthySeeker

Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    අවුරුද්දක් විතර ස්ට්‍රෙස් එකේ හිර වෙලා වැඩ කරලා මාසයක් විතර නිවාඩු හම්බුනොත් මොනද කරන්න හිතන් ඉන්නේ. අනාගතේ වැඩක් ඇති දෙයක් :yes:
     
    • Love
    Reactions: War Fighter

    StealthySeeker

    Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    Nidagannawa.stress ekata marunoth anagathe mokak karath wedak nane.man dekka cortisol.wedi wela dokek marila 42.operarions karala stress wela
    ඇහැරල ඉන්න වෙලවට මොකක්ද කරන්නේ :yes:
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    StealthySeeker

    Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    Mole kemathi dewal karpan
    මොලේ කැමති දේවල් ඔක්කොම වගේ නැවැත්තුවා මේ අවුරුද්ද අස්සේ, අලුත් දෙයක් ඔනී
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Pissu kanna

    Well-known member
  • Nov 10, 2020
    911
    688
    93
    man kale mata niwadu dada dawas ganan watha wela karanna thibba wada tika okkoma iwara karagatta
    gedara wada wagayak thibila kala, whane one day transfer karagatta, kamare reorgnize kara, sale setti eka kadila thibbe eka hadan awa
    oya wage kalayak thisse hira wela thibba wada tika puluwan tharan adu kalekin iwarakaragatta, ekama hithata loku sanipayak
     

    StealthySeeker

    Well-known member
  • Mar 15, 2024
    2,441
    3,143
    113
    puca palenne badu gahanwa
    ඔයාගේ පුපද :ROFLMAO:

    man kale mata niwadu dada dawas ganan watha wela karanna thibba wada tika okkoma iwara karagatta
    gedara wada wagayak thibila kala, whane one day transfer karagatta, kamare reorgnize kara, sale setti eka kadila thibbe eka hadan awa
    oya wage kalayak thisse hira wela thibba wada tika puluwan tharan adu kalekin iwarakaragatta, ekama hithata loku sanipayak
    මට කරන්න ඒ වගේ දේවල් නැනේ, හැබැයි ඒ වගේ වැඩ ඉවර උනාම දැනෙන ආතල් එක මරූ
    ------ Post added on May 1, 2024 at 7:47 PM

    salli ekkada nathuwada?
    සල්ලී නැනේ
    ------ Post added on May 1, 2024 at 7:48 PM

    kalekata gihin bawana karanawa
    ඒක ප්‍රැක්ටිකල් කරන්න අමාරුයිනේ බං
    ------ Post added on May 1, 2024 at 7:49 PM

    Wadak na salli na ne
    :yes:
    ------ Post added on May 1, 2024 at 7:50 PM
     
    • Angry
    • Like
    Reactions: NRTG and kasunkaru

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,144
    1
    28,741
    113
    යනවා රට වටේ සති දෙකකට විතර. ඉතුරු සති දෙකේ LinkedIn learning and YouTube full courses on data analytics and visualization on excel and PowerBi