ekak thiyenawa boo gaha pitipasse..parking places දෙකේ ලොකේෂන් දාන්න ෆ්රෙන්ඩ්ස් ....
https://goo.gl/maps/UteoBkLPtp2xtYwe8
ekak thiyenawa boo gaha pitipasse..parking places දෙකේ ලොකේෂන් දාන්න ෆ්රෙන්ඩ්ස් ....
chamas parkparking places දෙකේ ලොකේෂන් දාන්න ෆ්රෙන්ඩ්ස් ....
මේ අවට සේරම තියෙන්නෙ සයිකල් කඩ...Google Map Loaction එක දාන්න පුළුවන්ද?
dan dsi pol gaha serappu gannawata wada kotuwe serappu ganna eka labai ... anik badu ganna kota ewwa ganilla.....කොස්සෙ ටිප් එක පට්ට මචන්. දැන් තියෙන කොසු කොහොමත් මාස දෙකක් විතර තමයි පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්.
වම් පැත්තෙ ඇතුලට කිවුවෙ වම් පැත්තට තියෙන හම්බෙන හරස් පාරෙන්ද?සෙකන්ඩ් ස්ට්රීට් එකට මේන් ස්ට්රීට් පැත්තෙන් ඇතුලු වුන ගමන් වම් පැත්තෙ ඇතුලට යන්න කඩ තියෙනව. ඒවයෙ තියෙන්නෙ සේරම කොස්මැටික් කඩ... ඒ හර්යෙ දිගට ඇවිද්දොත් දිගටම කඩ තියෙනව...
matath puluwannan location dapankoවම් පැත්තෙ ඇතුලට කිවුවෙ වම් පැත්තට තියෙන හම්බෙන හරස් පාරෙන්ද?
Royal fabricsවම් පැත්තෙ ඇතුලට කිවුවෙ වම් පැත්තට තියෙන හම්බෙන හරස් පාරෙන්ද?
Thank you bnRoyal fabrics
077 361 2500
https://maps.app.goo.gl/vBzBGPFfmiyHxEeD8
Underground Cosmetics Market
077 475 3065
https://maps.app.goo.gl/TdmmFPLbS1ozD3Q6A
මේ බිල්ඩින් ඇතුලෙ බලන්න. මතක විදිහට දෙකේම අන්ඩග්රවුන්ඩ් ශොප් වල තියෙනව.
ඩච් මියුසියම් එකට එහා පැත්තෙ තියනවා ලෙදර් බඩු කඩයක්.පට්ටම ගනන් සාදාරනයිපර්ස් ekak ganda hoda kadayk kiyapan
Rs 1000 withara ithuru karaganna.. bus eke colombo yanawa kiyanne hena chater ekak ne.. .. Mona hari unoth warranty claim karanna aye colombo bada gannath wenawa..eeta wada.rs 1000 wadi unath ... Langa thanakin ganna eka hondai.. athdakeemen kiyanne .
It's not just about money. You get some dopamine when you purchase something for a lower price. Feels privileged.Rs 1000 withara ithuru karaganna.. bus eke colombo yanawa kiyanne hena chater ekak ne.. .. Mona hari unoth warranty claim karanna aye colombo bada gannath wenawa..eeta wada.rs 1000 wadi unath ... Langa thanakin ganna eka hondai.. athdakeemen kiyanne .
