අදාල නෑ. කෙසෙල් කොටෙයි ඉදි ආප්පයි වගේ. ගැලපීමක් නෑ.![]()
දවස් දෙකතුනක් ආස්සරේ කරපු කෑල්ල. කියල ඔලුවෙ තියාගන්න උබල වගේ උන් තමයි ඔය වගේ ගොන් වැඩ කරන්නේ..ඇයි නැත්තෙ??? උත්තර දීපම්.
දවස් දෙකතුනක් ආස්සරේ කරපු කෑල්ල. කියල ඔලුවෙ තියාගන්න උබල වගේ උන් තමයි ඔය වගේ ගොන් වැඩ කරන්නේ..![]()
Tyrion Lannister?A wise man once said "If you love somebody, you let them go, for if they return, they were always yours. And if they don't, they never were"
If only this guy was ever taught this....![]()

Boot tibbama kollta oluwa hadaganna reta nightlife ekek lankwe na ithn un okama hithala hithala marila yanwa paw ape un re10 gdr wena ratawala kollo kello reta athl eke innawaView attachment 162228
https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4
උබට නිවන් සුව
මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM
පිස්සෙක් , ඕක්ට මැරෙන්ඩ ඕනද.., ඕන හුත්තක් කරගන් වේසියෙ කියල වෙන එකක් හොයා ගත්තනම් ආන්න පිරිම්කම
උක්කන් නැතුව ඔලුවෙ වෙන රසායනිකයක් තමයි මානසික අව පීඩනයCiම්බක් නිසානෙහ් බං ඉතින් ඒකද බං depression කියන්නේ![]()
![]()
මූට දැන් මේ තිබුනෙ depression ලු නෙ. Date culture එකෙයි depression වලයි සම්බන්දෙ මොකද්ද කියපන්කො.ලංකාවෙ සමාජෙ ඇතුලෙ date culture එකක් නැති එකේ වැරැද්ද
BORU PORONDU DENNA EPA KIYALA KIYANNEView attachment 162228
https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4
උබට නිවන් සුව
මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM