මේ කොල්ලා නැතිවෙලාලු බන්

SIC

Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,675
    5,802
    113
    KALUTHARA
    owa laminta kiyala denna oni mchn, jeewith ohoma prashna awama muna denne kohomada kiyala. ehema kiyala denna thanak nane. api nm elakiri awith @emois ge threads balala igena gatte . :yes:
     
    • Love
    Reactions: Metal boy

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,309
    21,312
    113
    ඇයි නැත්තෙ??? උත්තර දීපම්.
    දවස් දෙකතුනක් ආස්සරේ කරපු කෑල්ල. කියල ඔලුවෙ තියාගන්න උබල වගේ උන් තමයි ඔය වගේ ගොන් වැඩ කරන්නේ.. 🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: Dr.Amdan

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,399
    10,998
    113
    Kandy
    දවස් දෙකතුනක් ආස්සරේ කරපු කෑල්ල. කියල ඔලුවෙ තියාගන්න උබල වගේ උන් තමයි ඔය වගේ ගොන් වැඩ කරන්නේ.. 🤣🤣🤣🤣

    උඹට තේරෙන තරම තමා... 🙂
     
    • Haha
    Reactions: pathaleiretta

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    View attachment 162228

    https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4

    :cry::cry: උබට නිවන් සුව

    මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
    ------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM
    Boot tibbama kollta oluwa hadaganna reta nightlife ekek lankwe na ithn un okama hithala hithala marila yanwa paw ape un re10 gdr wena ratawala kollo kello reta athl eke innawa
     

    SL MULTIMEDIA TUTORIAL

    Well-known member
  • Jul 27, 2020
    1,660
    7,012
    113
    United States
    Ciම්බක් නිසානෙහ් බං ඉතින් ඒකද බං depression කියන්නේ
    🙂
    :nerd:
     

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    පිස්සෙක් , ඕක්ට මැරෙන්ඩ ඕනද.., ඕන හුත්තක් කරගන් වේසියෙ කියල වෙන එකක් හොයා ගත්තනම් ආන්න පිරිම්කම


    මේකයි බ්න එකී බූට් එක තියද්දී වෙන කෙල්ලෙක් සෙට් වුණා නම් ඕක වෙන් නෑ ලංකවේ උන්ට බූට් කෑවම එකී ගැනම හිතිලා මැරිලා යනවා ...සයිබර් අවකාශයේ විතරයි අපේ උන්ගේ ශෝෂල් ලයිෆ් එක සැබෑ අවකාශේ නෑ රෑ ජීවිතයක් නෑ ගෙදර වෙලා මොනිටර හුත්ත්ක් දිහා බලන් ඉන්නවා ඕකයි ඇත්ත
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    ලංකාවෙ සමාජෙ ඇතුලෙ date culture එකක් නැති එකේ වැරැද්ද
    මූට දැන් මේ තිබුනෙ depression ලු නෙ. Date culture එකෙයි depression වලයි සම්බන්දෙ මොකද්ද කියපන්කො.
     

    niro89812

    Junior member
  • Dec 28, 2010
    49
    38
    18
    View attachment 162228

    https://www.facebook.com/sakul.sinethra2K4

    :cry::cry: උබට නිවන් සුව

    මේ පෝස්ට් එක සම්බන්ද කමෙන්ට් කියවද්දී කියලා තිබුන දේ තමයි ආදරේ කරන්න බැරිනම් බලාපොරොත්තු දෙන්න එපා කියලා..ඒත් බන් ආදරේ කරා කියලා බදින්නම ඕනෙද? ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙන එක නේද හොදම දේ..අපිත් කෙල්ලෝ එක්ක එහෙම කතා කරලා තියෙනවා,,ගැලපෙන් නැත්තං අයින් වෙලා තියෙනවා..එතකොට ඒක අපිට පවක් ද බන්?
    ------ Post added on Mar 1, 2022 at 12:16 PM
    BORU PORONDU DENNA EPA KIYALA KIYANNE
     

    proceso

    Well-known member
  • Sep 27, 2014
    1,332
    1,329
    113
    katha kara kara break up wenna puluwanda bam. it's never gonna happen that way.

    ekko communication naattala daanna one eka parama or gama rata daala yanna one. Me kollata wena awlak thiyenna atte, eeka me love scene ekak udin daanawa, mala wikaara