mata me gena poddak kiyapankoUnit trust වල දානවා
mata me gena poddak kiyapankoUnit trust වල දානවා
Eka profitable da me welawe?Maruti ekak aran medical rep kennel ta rent kata denna, 60,000/= per month gonna puluwan
Ganan lokuwata wadi weida issarahatagold gannawa
https://elakiri.com/threads/wealth-management-unit-trust-ගැන.2115951/#post-29081344mata me gena poddak kiyapanko
මගේ ගේ බේරා ගන්නවා සින්න වෙන්න කලින්.
That's මා බෝයි...10KW ඔන්ග්රිඩ් සොලර් එකක් ගහල ඉතුරු ටික ෆික්ස් ඩිපොසිට් දානවා
Mokadda e seen ekaThat's මා බෝයි...
මම තව 42kW එකක් ගහනව.. තව ටිකක් අතින් දාල..



50 kin nam maha loku deyak karanna ba ada kale. adu gane 50 million wath kiwwa nam monawa hari balanna thibbaBusiness අදහස් ශෙයා කරගමු...

CAL or NDB?short term unit trust wala dapan
Treasury Bonds ganinFix එකක් දානවා