යුධ වීරයා හිරේදාගෙන කරන්න හැදූ සැමරුම කල&#3530

thathsara.sl

Well-known member
  • Dec 5, 2008
    5,945
    634
    113
    In my world
    විරුවන් මරා දැමිය නොහැක.
    කොතරම් බේගල් ඇදබෑවත් ඔබේ නාමය අප හදවත්හී සදා පූජිතයි!

    සොබාදහමට නොවන අවනත ලොවේ කිසිවෙක් නෑ.....
     

    thathsara.sl

    Well-known member
  • Dec 5, 2008
    5,945
    634
    113
    In my world
    අනේ පල යකෝ යන්න....
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    the-laugh-echo-in-practice.jpg


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:



    ලොම්බා...උඹ මහින්දගෙ ******ට ගත්තද?
    කො තොගෙ දත් ටික?



    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    bishop

    Banned
    Apr 29, 2010
    430
    20
    0
    Nobody Knows
    Wahina eka mekata sambanda kohomada mara joke eka :lol:

    fonseka rata pawa dipu eke daduwam widinawa eka sadaranai

    uba fedrica janz kiyana wesi gei ,Tv ekata awilla ona kebarayak athaarina ura wanshai,doctor parajithai,kiyana eawa ahala fonsekata mada ghan nathuwa hitapan!
    thama udde patan gaththa witharai!
    me wage khelegunayak nathi unta wahi nathi hena wadinna one!
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy

    uba fedrica janz kiyana wesi gei ,Tv ekata awilla ona kebarayak athaarina ura wanshai,doctor parajithai,kiyana eawa ahala fonsekata mada ghan nathuwa hitapan!
    thama udde patan gaththa witharai!
    me wage khelegunayak nathi unta wahi nathi hena wadinna one!

    machan ehenam lankawe 60% khelegunayak danne nathi ayada 60% katama hena wadi :lol:

    mathakada rata pawa dipu fonseka paradune ese mese ganakin newe amu cha widiyata

    mathaka thiya ganin lankawe inna minissu godak unwa modayo karanna baha
    pawa dena ayata gahala elawanne
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    pala higanna yanna...rata berala dunna weerayata da mehema karana eka sadaranay kiyanne... tho wage higannek:no::no:

    uba hitala balapan fonseka karapu pawa dima harida kiyala
    ee balla kale mulu army ekema kollo pawa dipu eka uuta janadipathi wenna.
    hoda wade uuta dan ithin kuduwe lagapan :lol:
     

    bishop

    Banned
    Apr 29, 2010
    430
    20
    0
    Nobody Knows
    machan ehenam lankawe 60% khelegunayak danne nathi ayada 60% katama hena wadi :lol:

    mathakada rata pawa dipu fonseka paradune ese mese ganakin newe amu cha widiyata

    mathaka thiya ganin lankawe inna minissu godak unwa modayo karanna baha
    pawa dena ayata gahala elawanne

    60%???? :lol:
    computer jilmat wadak nahe!:no:
    Habai ubalaa general ta bannine kohewath uddeta wadak nokarapu(mona ma wadak nokarapu) wachalayonge katha ahala!
    colombo palez wala idan rate economy eken wadi hariyak gasakana generalwa hire dapu sakkilinta thamai hena wadenna one!
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy

    60%???? :lol:
    computer jilmat wadak nahe!:no:
    Habai ubalaa general ta bannine kohewath uddeta wadak nokarapu(mona ma wadak nokarapu) wachalayonge katha ahala!
    colombo palez wala idan rate economy eken wadi hariyak gasakana generalwa hire dapu sakkilinta thamai hena wadenna one!

    machan koheda yana rata pawa dipu kalakanniyek gana bala bala inna epa dan

    rate minissu godak amaruwe watila inne un gana balapan

    fonseka dan expire wechcha ekek. lanakwe pawa dena ayata place ekak naha
     

    blacklion.lk

    Member
    Jan 31, 2010
    871
    26
    0
    uba hitala balapan fonseka karapu pawa dima harida kiyala
    ee balla kale mulu army ekema kollo pawa dipu eka uuta janadipathi wenna.
    hoda wade uuta dan ithin kuduwe lagapan :lol:

    ubata molayak na ban..ubath ekka argue karana api modayo..hebey ubata ayithiyak na generalta baninna..ethuma hitiye nathnam ada mokakda rate thathwe???????????????kochchara bayeda ubala hitiye...bus eke giye kochchara bayeda ubala..den boruwata panchayuda wage kagahanawa...
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    ubata molayak na ban..ubath ekka argue karana api modayo..hebey ubata ayithiyak na generalta baninna..ethuma hitiye nathnam ada mokakda rate thathwe???????????????kochchara bayeda ubala hitiye...bus eke giye kochchara bayeda ubala..den boruwata panchayuda wage kagahanawa...

    fonseka hitiye natnam wena general kenke army eka lead karala war eka dinala mewagemai :lol:

    ubala fonsekagei jvp ekei lanu kala boruwata nahinawa
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    machan koheda yana rata pawa dipu kalakanniyek gana bala bala inna epa dan

    rate minissu godak amaruwe watila inne un gana balapan

    fonseka dan expire wechcha ekek. lanakwe pawa dena ayata place ekak naha


    paw ban ehema kiyanna epa monawa unat ou ape general ne :)
    math MRta sup karanne but monawa unat me manussaya yuddedi
    kepa unu kenek ne
    passe mee deshapalanayata ewilla thama gama kagatte :baffled:
    SF hire hinda wessa wahinawa kiyana eka nam boru kathawak
    bt mama SFta anukampa karanawa :)
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    paw ban ehema kiyanna epa monawa unat ou ape general ne :)
    math MRta sup karanne but monawa unat me manussaya yuddedi
    kepa unu kenek ne
    passe mee deshapalanayata ewilla thama gama kagatte :baffled:
    SF hire hinda wessa wahinawa kiyana eka nam boru kathawak
    bt mama SFta anukampa karanawa :)

    ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa