විරුවන් මරා දැමිය නොහැක.
කොතරම් බේගල් ඇදබෑවත් ඔබේ නාමය අප හදවත්හී සදා පූජිතයි!
අනේ පල යකෝ යන්න....
![]()



















හිටියොත් හොදට HAදී දෙවියොත් නමට වදී
හිටියොත් දෙකට NAමී දෙවියොත් ..........
මහින්දයට උනේ ඕක තම![]()
vimal aiya mekata kiyai da danne nahe wassa walahaka deiyoth DEHSA DROHIYEk kiyala









Wahina eka mekata sambanda kohomada mara joke eka
fonseka rata pawa dipu eke daduwam widinawa eka sadaranai
uba fedrica janz kiyana wesi gei ,Tv ekata awilla ona kebarayak athaarina ura wanshai,doctor parajithai,kiyana eawa ahala fonsekata mada ghan nathuwa hitapan!
thama udde patan gaththa witharai!
me wage khelegunayak nathi unta wahi nathi hena wadinna one!

Wahina eka mekata sambanda kohomada mara joke eka
fonseka rata pawa dipu eke daduwam widinawa eka sadaranai


SF nathiwa mona parade da?????? SF api oba samagay
pala higanna yanna...rata berala dunna weerayata da mehema karana eka sadaranay kiyanne... tho wage higannek![]()

machan ehenam lankawe 60% khelegunayak danne nathi ayada 60% katama hena wadi
mathakada rata pawa dipu fonseka paradune ese mese ganakin newe amu cha widiyata
mathaka thiya ganin lankawe inna minissu godak unwa modayo karanna baha
pawa dena ayata gahala elawanne


60%????
computer jilmat wadak nahe!
Habai ubalaa general ta bannine kohewath uddeta wadak nokarapu(mona ma wadak nokarapu) wachalayonge katha ahala!
colombo palez wala idan rate economy eken wadi hariyak gasakana generalwa hire dapu sakkilinta thamai hena wadenna one!
uba hitala balapan fonseka karapu pawa dima harida kiyala
ee balla kale mulu army ekema kollo pawa dipu eka uuta janadipathi wenna.
hoda wade uuta dan ithin kuduwe lagapan![]()
ubata molayak na ban..ubath ekka argue karana api modayo..hebey ubata ayithiyak na generalta baninna..ethuma hitiye nathnam ada mokakda rate thathwe???????????????kochchara bayeda ubala hitiye...bus eke giye kochchara bayeda ubala..den boruwata panchayuda wage kagahanawa...

machan koheda yana rata pawa dipu kalakanniyek gana bala bala inna epa dan
rate minissu godak amaruwe watila inne un gana balapan
fonseka dan expire wechcha ekek. lanakwe pawa dena ayata place ekak naha



paw ban ehema kiyanna epa monawa unat ou ape general ne
math MRta sup karanne but monawa unat me manussaya yuddedi
kepa unu kenek ne
passe mee deshapalanayata ewilla thama gama kagatte
SF hire hinda wessa wahinawa kiyana eka nam boru kathawak
bt mama SFta anukampa karanawa![]()