යුධ වීරයා හිරේදාගෙන කරන්න හැදූ සැමරුම කල&#3530

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa

    ow machan godak aya SF wa iththek karagatta thamange wasiyata
    den JVP eka karanneth ekamai
    SF ta pin sidda wenna thama JVP ekata oya chanda tikath lebune

    monawa unat SFwa release kaloth hondai
    pawne ban monawa unath ou
     

    z.chandi

    Member
    Apr 8, 2009
    125
    14
    0
    Top Secret
    හපාගෙන මැරියන්...

    ලොම්බා...උඹ මහින්දගෙ ******ට ගත්තද?
    කො තොගෙ දත් ටික?



    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    ඔව් මම මහින්දගේ කටට ගත්ත සරත්ගෙන් ඇහුවම කිවා සරත්ටගේ එක මහින්ද කටට අරගෙන හපලා හිර කුඩුවකට දැම්ම.....
    එක නිසා මම දැන් පොන්නයෙක් කියල කීව..
    මම කීව.... මම පොන්නයෝ ගහන්නේ හවසට හින්ද උබවත් එක්කගෙන සරත් ට හවසට එන්න කියල...
    හු හු හු පුක හපාගෙන මැරියන්...

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::D:D:D:D:D:lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Mal Bada

    chamira.ala

    Active member
  • Mar 17, 2010
    718
    30
    28
    Kandy
    Udde kale SF thniyamawth, MR thaniyamawth newi!!!! aththatama udde kale ape ranawiru kollo!!!:) But SF karanda haduwe OKKOMA U thaniyama kara kiyala pora wenna!!!!:growl::growl::growl: udde meheyuwe ekkenek newi! special team 1k! eke SF th hitiya, MR uth hitiya!!! okkoma ekathuwela karapu udde SF ranilgei some gei lanu kala wana kara!!!:growl::growl: u ehema kale nathnm ada SFui MRui 1kata inne rajawaru wage!!! ara kohedo yana pawadena RANIL ge lanu kapu nisa thami mehema une!!! :P:P:P:P:P:P:P:P
     

    DJ ASHAN

    Well-known member
  • Sep 24, 2007
    25,757
    612
    113
    .:: දක්ඛිණ දේශෙ ::.
    mama nam SF nidahas karanna ona.........oya mada gahana eka nawaththannath ona
    monawa unath udde dinanna SF loku wedak kara anith aya wageama.....
    mama kiyanne meeta 1 year walata kalin hitiya jenaral gena....eth den unath
    karapu dewal gena hithala nidahas karanna ona.....
     

    UNDERTAKERR

    Member
    Mar 11, 2010
    1,342
    67
    0
    2102InnerPage_Ad_J.jpg
     

    HERCULES

    Member
    Jan 25, 2009
    176
    6
    0
    38
    GREECE
    Udde kale SF thniyamawth, MR thaniyamawth newi!!!! aththatama udde kale ape ranawiru kollo!!!:) But SF karanda haduwe OKKOMA U thaniyama kara kiyala pora wenna!!!!:growl::growl::growl: udde meheyuwe ekkenek newi! special team 1k! eke SF th hitiya, MR uth hitiya!!! okkoma ekathuwela karapu udde SF ranilgei some gei lanu kala wana kara!!!:growl::growl: u ehema kale nathnm ada SFui MRui 1kata inne rajawaru wage!!! ara kohedo yana pawadena RANIL ge lanu kapu nisa thami mehema une!!! :P:P:P:P:P:P:P:P

    :yes::yes::yes:
     

    b squad

    Well-known member
  • Jun 20, 2008
    7,144
    424
    83
    36
    God Bless Sri lanka
    ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa

    oiii gal moosalaya uba anukampa kiyala kiyana wachanewath theruma dannawada dan umba tikakta issella sf ta kalakanniya kiyala kiwwe anukampa karalada ubala wage gobba pataw inna me wage ratak aye kohe sanvardanaya wennada..gihin mahindage pacha goo kala ellila mariyan...umbala me maha polawatath naya karayo
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    Sf

    විරුවන් මරා දැමිය නොහැක.
    කොතරම් බේගල් ඇදබෑවත් ඔබේ නාමය අප හදවත්හී සදා පූජිතයි!

    Hariyata ma hari akke!!!
     

    GIhan GTR

    Well-known member
  • Oct 8, 2008
    7,540
    779
    113
    RighT HerE
    මේ දවස්වල හැමතැනටම වහිනවාලු...
    හැමපැත්තෙම ගංවතුරලු...
    ඒ කාලේ "කැළණිතිස්ස රජ්ජුරුවන්ගේ පාළනය වැරදි නිසා මුහුද ගොඩ ගැලුවාලු"....
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    හිරේ ඉඳිද්දි නම්, ජයග්‍රහනේ සමරන එක හරි නැ තමා. :dull: එත් මේ වහින්නේ... මුහුදු පැත්තේ..... සුලි සුලං තත්වයක් හින්දලු....... එක ඉවර වෙනකම්, SF එලියට ගත්තත් ඕක තියන්න වෙන්නේ නැ. :yes:

    එහෙම නැතුව මේ ආකාස දෙවියෝ කුපිත වෙලා නෙමේ......:shocked:

    හැබැයි..... මේ මඟුල් දේශපාලනයක් හින්දා...... මේ වැඩේ, එක හිතකින් සමරන්නවත්....... මිනිස්සුන්ට..... විදිහක් නැ.
    :(