machan koheda yana rata pawa dipu kalakanniyek gana bala bala inna epa dan
rate minissu godak amaruwe watila inne un gana balapan
fonseka dan expire wechcha ekek. lanakwe pawa dena ayata place ekak naha
Oka ghilla kipan lokkata!hora haththa!
machan koheda yana rata pawa dipu kalakanniyek gana bala bala inna epa dan
rate minissu godak amaruwe watila inne un gana balapan
fonseka dan expire wechcha ekek. lanakwe pawa dena ayata place ekak naha
ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa
Oka ghilla kipan lokkata!hora haththa!

ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa
minissu karadare wetunama
jathi agaman paksha walata bedenna epa
hemoma ekata negi sitinna oni![]()

ලොම්බා...උඹ මහින්දගෙ ******ට ගත්තද?
කො තොගෙ දත් ටික?
![]()
















But SF karanda haduwe OKKOMA U thaniyama kara kiyala pora wenna!!!!

udde meheyuwe ekkenek newi! special team 1k! eke SF th hitiya, MR uth hitiya!!! okkoma ekathuwela karapu udde SF ranilgei some gei lanu kala wana kara!!!
u ehema kale nathnm ada SFui MRui 1kata inne rajawaru wage!!! ara kohedo yana pawadena RANIL ge lanu kapu nisa thami mehema une!!! 







Udde kale SF thniyamawth, MR thaniyamawth newi!!!! aththatama udde kale ape ranawiru kollo!!!But SF karanda haduwe OKKOMA U thaniyama kara kiyala pora wenna!!!!
udde meheyuwe ekkenek newi! special team 1k! eke SF th hitiya, MR uth hitiya!!! okkoma ekathuwela karapu udde SF ranilgei some gei lanu kala wana kara!!!
u ehema kale nathnm ada SFui MRui 1kata inne rajawaru wage!!! ara kohedo yana pawadena RANIL ge lanu kapu nisa thami mehema une!!!
![]()



ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa
අනේ පල යකෝ යන්න....
![]()
විරුවන් මරා දැමිය නොහැක.
කොතරම් බේගල් ඇදබෑවත් ඔබේ නාමය අප හදවත්හී සදා පූජිතයි!
ow machan math uuta anukampa karanawa eeth meke jvp unge lanu kala kaha gana set ekak innawa





එත් මේ වහින්නේ... මුහුදු පැත්තේ..... සුලි සුලං තත්වයක් හින්දලු....... එක ඉවර වෙනකම්, SF එලියට ගත්තත් ඕක තියන්න වෙන්නේ නැ. 
