මචන් දැන් කවුද හොට පටල ගෙන ඉන්නේ.උඹ නේද.උඹ නිකන් කිච වෙන සීන් එකක් යන්නේ.![]()
කව්ද කිච වෙන්නෙ කියල බලපන්කො අන්තිමට , ගඩාෆි මැරුනාම ගේම ඉවරයි කියල හිතුවද? මේ ගේම් එක පටන්ගත්ත විතරයි . උබල හිතන් ඉන්නෙ ඉවර වුනා කියලා
මචන් දැන් කවුද හොට පටල ගෙන ඉන්නේ.උඹ නේද.උඹ නිකන් කිච වෙන සීන් එකක් යන්නේ.![]()
උඹ ෆිල්ම් බලනවා වැඩී කොල්ලෝකව්ද කිච වෙන්නෙ කියල බලපන්කො අන්තිමට , ගඩාෆි මැරුනාම ගේම ඉවරයි කියල හිතුවද? මේ ගේම් එක පටන්ගත්ත විතරයි . උබල හිතන් ඉන්නෙ ඉවර වුනා කියලා

ලංකාවෙත් ආණ්ඩු විරෝධී කැරලි තිබ්බේ , 60000 ඝාතනය කරා , එහෙම තමයි කැරැල්ලක් ඇති වුනාම. එල්ටීටී එකෙන් ලංකාවේ අහිංසක මිනිස්සු කීයක් මැරුවද? එක බල්ලෙක් ආවද එල්ටීටී එක නැතිකරල දාන්න , උන්ට බකප් දුන්න මිසක් කොහෙවත් නැති සක්කිලි,, රටවල් වල අභ්යන්තර ප්රශ්න වලට අත දාන එක වැරදී.
කව්ද කිච වෙන්නෙ කියල බලපන්කො අන්තිමට , ගඩාෆි මැරුනාම ගේම ඉවරයි කියල හිතුවද? මේ ගේම් එක පටන්ගත්ත විතරයි . උබල හිතන් ඉන්නෙ ඉවර වුනා කියලා


machan ube prediction okkoma waradigena yanawa bans.
thread ekak daanna kalin a a ratawal wala inna yaluwangen wath wistara danaganin. ehema nathuwa ubata ena email walin loka prawanathaawaya theeranaya karanna epa.![]()
machan ube prediction okkoma waradigena yanawa bans.
thread ekak daanna kalin a a ratawal wala inna yaluwangen wath wistara danaganin. ehema nathuwa ubata ena email walin loka prawanathaawaya theeranaya karanna epa.![]()
මට එන ඊමේල් නෙමේ මචන් ,මට හිතෙන දේ...
කසුන් කියන එකා ස්වයංවින්දනෙ යෙදෙන්නෙ එකාධිපති පාලකයො සිහිකර කර.මහින්ද හින්දා ඕකා සැහෙන ප්රොටින් ප්රමාණයක් දවසකට අපතෙ යවනවා.පිටරට ඉන්න සුද්දියො සිහිකරලා ස්වයං වින්දනයෙ යෙදනවා වගෙ මූ කරන්නෙ ගඩාෆිව සිහිකරලා ස්වයං වින්දනයෙ යෙදන එක.මුගෙ ෆොරින් ඩ්රිම් ස්ටාර් ගඩාෆි. මු තාමාත් ගඩාෆි සිහිකර කර ස්වයං වින්දනයෙ යෙදෙන සින් එකක් යන්නෙ.තව ටිකදවසකින් මු මෙලොකෙට එයි. ඉට පස්සෙ ගඩාෆි ගැන දොඩන එක නවත්වයි.
jokerlaලාගෙ threads නෙ මේවා, නිකන් කාලෙ කන්න හොදයි


දෙපැත්ත දකින්න කසුන් පාන් කන්න එපැයි.ඌ කරන්නෙ උදෙ හවස මහින්දගෙ ගූ ගිලින එක.
එහෙනම් කාලේ කාපන්කො මේකට කමෙන්ට් දදා
![]()



)http://elakiri.com/forum/showthread.php?p=11183031#post11183031
මහින්දගෙ එකාධිපති යාලුවෙක් නැති උන එක ගැන නම් අපිට ෆුල් හැපි,ඉතුරු හාල්පාරුවො ටිකටත් බඩු හම්බ උනාහම මහින්දගෙ කටයි ප*යි දෙකම වැහෙයි.
