Ow...saudi hari mona ratak hari thamunge rateta wiruddawa wade kerenewanan e rateta gihilla kamburanne one nane ? Anith eke citizenship ganna ekai wena ratekata gihilla work/study kerana ekai dekak. Oya salli ewana godak minussunta e ratewal wala citizenship na.. giya rassawak kera lankawata salli ewwa..citizenship ganna balanne ayeth mehe patte palathe enna balagane nemei.. ehema awath bohoma sulu pirisak enne..(lankawata ena eka wasi wage hithunoth ei)
මෙතන කතාව ගියේ මගේ දේශප්රේමේය ග්රීන් කාඩ් ඇප්ලයි ඉදන් මම එතන ඉදන්ම උත්තර දුන්නේ
මම අද්යාපන කටයුත්තක් කරනවානම් එක ඉවර වෙලා අවරුදු තුනක් එෂ්පිරියංස් අරන් වෙන රටකට ජෝබකට යනවාට වඩා ග්රීන්කාඩ් ලේසි තැන ඉදන් උත්තර දුන්නේ,
ඔයාගේ තර්කෙන් ම කිව්වොත් ලෝකේ හැම රටකටම අනෙක් රටට හතුරු කම් තමයි කරන්නේ ලස්සනට හිනා වෙලා ඉන්න සින්ගප්පුරුවත් එච්චරයි . අපි දානගන්න ඕනේ හරි විදියට ගලපගන්න නැත්නම් ගල් යුගයට වෙලා ඉන්න ඕනේ උතුරු වගේ
ඔය කියන විදියට කටාර් සෞදි හැම රටකම ඉන්න කබුරන අයව ගෙන්නන්න ඕනේ එතොට ලංකාවට $ ගේන්නේ වෙන්නේ /**/*/!!!! තමයි
මම ඇමෙරිකා හෝ වෙන රටකට කබුරන්න ගියා නම්එකෙන් ලංකාවට පාඩුවක් හානියක් නම් එතන මම වැරදි ,
හැබැයි මගෙන් ගියත් ලංකාවට වාසියක් වෙනවානම් සෙතක් වෙනවානම් ???
මම නම් සල්ලිකාරයෙක් නෙමේ ඉස්සාරට මොනවා වෙයිද දන්නේ නැහැ හැබැයි දැනට නම් හිතන් ඉන්නේ , මගේ වැඩ ටික ඉවරවෙලා කොහේ හරි මම කැමති දෙකට ගිහින් ස්ථාවරයක් අරන් ආයි එන්න , තර්කානුකුලව බැලුවත් එක තමයි හරි දේ සල්ලි තියනවා නම් ලංකාව කියන්නේ සුරපුරයක්
මම නම් දේශප්රේමියෙක් කියලා නැහැ මම නම් කොහොමත් උබලා කියන විද්යේ දේශප්රෙමික්වත් පපුවට ගහගන්න දේශප්රේමියෙක් නෙමේ .
හැබැයි මගේ නම් ඉස්සරට රටට බරක් හෝ හානියක් වෙන්නේ නැහැ කියලා හොදටම සුවර්
Last edited:





