No kids nam still possibleපුලුවන් කාලෙ ගත්ත... දැන් ඉතිං වාහන ගැනිලි සුම්ම තමයි.
තාත්ත රස්සාව කරපු කාලෙ අමතර වියදම් නෑ... පඩියෙන් වැඩි කොටසක් ඉතුරු කරා...
දැන් එහෙම ඉතුරු කරන්නත් බෑ..., ඉතුරු කරත් වාහන ගන්නත් බෑ...![]()
No kids nam still possibleපුලුවන් කාලෙ ගත්ත... දැන් ඉතිං වාහන ගැනිලි සුම්ම තමයි.
තාත්ත රස්සාව කරපු කාලෙ අමතර වියදම් නෑ... පඩියෙන් වැඩි කොටසක් ඉතුරු කරා...
දැන් එහෙම ඉතුරු කරන්නත් බෑ..., ඉතුරු කරත් වාහන ගන්නත් බෑ...![]()
Ai ban mokada une? Mokakda wahane? Story eka kiyapankowahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,
ponnayek ariya...
dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa
me mase bank account balance eka 12,000i(ada thama 19 wenida
)
View attachment 207954
Incoming expenses:
Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka
me mase bills tika welawata kalin pay karawaahanayak ganna puluwan mehema gihin
ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
Ai ban mokada une? Mokakda wahane? Story eka kiyapanko
kaju atada, kos atada
දැන් නම් තියෙන දෙකට ලෝන් නෑ...Machan kohomada Hungary, Latvia, Lithuania bla bla yanne as a skilled sinhalu?Kollo mehe duk widinawa whotto. Man german gihin Masa 8n Benz Vito van ekak gaththa. Puluwan un skill eka thiyena un mehen palayan.Tharuna kale nikan nasthi wenawa thamange dreams walata noya. German yanna amarui eka para godak welawata. Hungary, Latvia, Lithuania thama schengen enter wenna lesima ratawal. E ratakata gihin auruddak wage inna gaman Poland, Germany, France, Italy, Austria, Finland try karapan. Schengen area eke inna nisa Vacation kaleta train eke hari bus eke hari yanna puluwan gemak nathuwa. Unskill nam Romania palayan.
තමටම කියලා රෝද හතරක් තියනවා කියන්නේ ආයේ පට්ට ගැම්මක් නෙහ්.....
දැනට අම්මගේ තාත්තගේ සල්ලි වලින් නැතුව තමන්ම සල්ලි හොයාලා වාහන ගත්තු අය වාහනේ ගන්න කොච්ච්ර කල් ගියාද ?
කොහොමඩ ගත්ත විදිහ?
මේ තියෙන්නේ මන් ආස එකක් --
View attachment 207951
Lecturerslata dena permitdadegree 1ke effective date eka ennnath kalin
job eka start kara
,Vehical permit ekata time set wenakan in nethuwa, ekathu karapu salli walin (cash) 1st vehical eka Alto 1k gaththa,
Tuition and visiting lecturing walin thama game eka gehuwe,
permit ekata time hari, eth permit ne...,
Den Vehical 2k thiyanwa, Aqua & Vitz
owLecturerslata dena permitda
Hungary nam Kalu mittonta Visa gahana eka nawaththalalu Feb 29 wenakamda koheda. Cheap ma widiya. Dubai awith waren. Dubai wala one tharam agencies thiyenawa. Dubai Job ekakata awith UAE ID eka hadagena. ita passe apply karapan Schengen ratakataMachan kohomada Hungary, Latvia, Lithuania bla bla yanne as a skilled sinhalu?
Okkotama kalin Dubai job ekak hoyaganna widiya kiyapankoHungary nam Kalu mittonta Visa gahana eka nawaththalalu Feb 29 wenakamda koheda. Cheap ma widiya. Dubai awith waren. Dubai wala one tharam agencies thiyenawa. Dubai Job ekakata awith UAE ID eka hadagena. ita passe apply karapan Schengen ratakata
Hoda agency ekakin palayan. UAE ID eka hadagannai one. Ita passe ehen agency ekak balala ubeta kamathi ratakata yanna one. Math thari kattak kala awe germany thari watayak gihin. Hungary >> Poland >> Germany . Habai man Hungary eddi kalu mitto athare hungary prasiddath na 2015 wage.Okkotama kalin Dubai job ekak hoyaganna widiya kiyapanko
White color jobs thiyeda Dubai, mehe idan apply karala yanna?
Adoo Uba 2015 kiyanne den nam situation eka ea tharam hoda nathuwa ethi neda ?Hoda agency ekakin palayan. UAE ID eka hadagannai one. Ita passe ehen agency ekak balala ubeta kamathi ratakata yanna one. Math thari kattak kala awe germany thari watayak gihin. Hungary >> Poland >> Germany . Habai man Hungary eddi kalu mitto athare hungary prasiddath na 2015 wage.
Man dakka UAE walin Poland walata vacancies thibba Unskilled factories walata. E agencies wala skilled ewath thiyenna one. Anith eka UAE walin one ratakata job walata yanna agencies thiyenawa godak.Adoo Uba 2015 kiyanne den nam situation eka ea tharam hoda nathuwa ethi neda ?
Den oya kiyana tharam Dubai gihin Europe yanna easy nathuwa ethi neda![]()
Thanks Machan.. man hoyala balannamko tikakMan dakka UAE walin Poland walata vacancies thibba Unskilled factories walata. E agencies wala skilled ewath thiyenna one. Anith eka UAE walin one ratakata job walata yanna agencies thiyenawa godak.
Man awe chef kenek widiyata. Passe poland walin germany yanna auruddakata kalin thama career eka hariyatama change kare. Ubeta wayasa thiyenawa nam poddak kale aran salli sahenna ithuru karagena game eka gahanna puluwan. Kalu mitto wage idam gewal wikunagena rata akulagena yanna one na. Wayasa thiyenawa nam molen gema gahapan kalayak aragena. aurudu 2-3k kale aran ube asa ratata palayan sallith athe thiyagena.
මාත් ගිය අවුරුද්දේ hilux එක ගත්තේ ඉෂාර එකෙන් . කෑශ් දීලා ගන්න යද්දී උන් කිවුවා පොඩි ලීස් එකක් දාලා ගන්න නැත්නම් ටැක්ස් කේස් එයි කියලා. අවුරුද්දක ලීස් එකක් දාලා ගත්තේ. ගිය අගෝස්තු වල ලීස් ඉවරයි.පළවෙනි වාහනේට අවු 2ක විතර ඉතුරු කරපුව.
දෙවෙනි වාහනේට අවුරුදු 3ක + පළවෙනි වාහනේ සල්ලි.
ලීස්, ලෝන් දැම්මෙ නෑ. කෑශ් දීල ගත්තෙ.
