රෝද හතරේ වාහනයක් ගන්න සල්ලි එකතු කරමු 💸

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    පුලුවන් කාලෙ ගත්ත... දැන් ඉතිං වාහන ගැනිලි සුම්ම තමයි.
    තාත්ත රස්සාව කරපු කාලෙ අමතර වියදම් නෑ... පඩියෙන් වැඩි කොටසක් ඉතුරු කරා...

    දැන් එහෙම ඉතුරු කරන්නත් බෑ..., ඉතුරු කරත් වාහන ගන්නත් බෑ...😥
    No kids nam still possible
     
    • Sad
    • Like
    Reactions: Psiko and PHBhagya

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,993
    11,724
    113
    wahayanak ganna kiyala asawan amaruwen job katten increments gahagena, hoda gaanak athata set wunaa witharai,,

    ponnayek ariya...

    dan e ekathu karanna thibuna salli tax walata gewanawa :sorry:

    me mase bank account balance eka 12,000i :lol: (ada thama 19 wenida :sorry:)

    View attachment 207954

    Incoming expenses:
    Yaluwek ge party ekak thibuna, ekata 7000k denna one,
    kalin karapu wadakata thawa ekek ta 8000k denna thiyenawa,,
    July 1st wedding ekak enawa 5* hotel ekaka :rofl:

    me mase bills tika welawata kalin pay kara :sorry: waahanayak ganna puluwan mehema gihin :yes:


    ponnayata hena gahala marila yanna one kalakanni balla
    Ai ban mokada une? Mokakda wahane? Story eka kiyapanko
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ජොබ් එකට ගිය ගමන් ලෝන් එකක් ගහල (ගෙදරින් එපා කියද්දි) ගෙනාව පරණ ලාන්සර් වැගන් එකක්, අවුරුදු 24යි වයස... ඒක පැද්දෙවත් නෑ හරියට, ලක්ශ 3යි ගානක ලෝන් එකක් ගැහුවෙ, කාර් එක ඊට බාගෙකටත් වඩා අඩුවෙන් දුන්නෙ :rofl: දැන් නම් තියෙන දෙකට ලෝන් නෑ...
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Kollo mehe duk widinawa whotto. Man german gihin Masa 8n Benz Vito van ekak gaththa. Puluwan un skill eka thiyena un mehen palayan. :-( Tharuna kale nikan nasthi wenawa thamange dreams walata noya. German yanna amarui eka para godak welawata. Hungary, Latvia, Lithuania thama schengen enter wenna lesima ratawal. E ratakata gihin auruddak wage inna gaman Poland, Germany, France, Italy, Austria, Finland try karapan. Schengen area eke inna nisa Vacation kaleta train eke hari bus eke hari yanna puluwan gemak nathuwa. Unskill nam Romania palayan.
    Machan kohomada Hungary, Latvia, Lithuania bla bla yanne as a skilled sinhalu?
     
    • Like
    Reactions: SimMaster

    casc_rokz

    Well-known member
  • Jun 3, 2011
    1,579
    840
    113
    අඩුම 100,000 පඩියක් ගන්න එකෙක් ට, තනියම ඉන්නවා නම් යන්තම් මරුටියක්, ඇල්ටො එකක් ගන්න පුළුවන්, නැත්නම් ඉතින් සොරි තමා.
     

    pdn.ac.lk

    Well-known member
  • Apr 22, 2012
    2,275
    2,399
    113
    තමටම කියලා රෝද හතරක් තියනවා කියන්නේ ආයේ පට්ට ගැම්මක් නෙහ්.....

    දැනට අම්මගේ තාත්තගේ සල්ලි වලින් නැතුව තමන්ම සල්ලි හොයාලා වාහන ගත්තු අය වාහනේ ගන්න කොච්ච්‍ර කල් ගියාද ?

    කොහොමඩ ගත්ත විදිහ?


    මේ තියෙන්නේ මන් ආස එකක් --
    View attachment 207951

    degree 1ke effective date eka ennnath kalin
    job eka start kara

    ,Vehical permit ekata time set wenakan in nethuwa, ekathu karapu salli walin (cash) 1st vehical eka Alto 1k gaththa,

    Tuition and visiting lecturing walin thama game eka gehuwe,

    permit ekata time hari, eth permit ne...,

    Den Vehical 2k thiyanwa, Aqua & Vitz
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    degree 1ke effective date eka ennnath kalin
    job eka start kara

    ,Vehical permit ekata time set wenakan in nethuwa, ekathu karapu salli walin (cash) 1st vehical eka Alto 1k gaththa,

    Tuition and visiting lecturing walin thama game eka gehuwe,

    permit ekata time hari, eth permit ne...,

    Den Vehical 2k thiyanwa, Aqua & Vitz
    Lecturerslata dena permitda
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    Machan kohomada Hungary, Latvia, Lithuania bla bla yanne as a skilled sinhalu?
    Hungary nam Kalu mittonta Visa gahana eka nawaththalalu Feb 29 wenakamda koheda. Cheap ma widiya. Dubai awith waren. Dubai wala one tharam agencies thiyenawa. Dubai Job ekakata awith UAE ID eka hadagena. ita passe apply karapan Schengen ratakata
     
    • Like
    Reactions: Erzo and eksudda

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Hungary nam Kalu mittonta Visa gahana eka nawaththalalu Feb 29 wenakamda koheda. Cheap ma widiya. Dubai awith waren. Dubai wala one tharam agencies thiyenawa. Dubai Job ekakata awith UAE ID eka hadagena. ita passe apply karapan Schengen ratakata
    Okkotama kalin Dubai job ekak hoyaganna widiya kiyapanko 😥
    White color jobs thiyeda Dubai, mehe idan apply karala yanna?
     
    • Like
    Reactions: SimMaster

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    Okkotama kalin Dubai job ekak hoyaganna widiya kiyapanko 😥
    White color jobs thiyeda Dubai, mehe idan apply karala yanna?
    Hoda agency ekakin palayan. UAE ID eka hadagannai one. Ita passe ehen agency ekak balala ubeta kamathi ratakata yanna one. Math thari kattak kala awe germany thari watayak gihin. Hungary >> Poland >> Germany . Habai man Hungary eddi kalu mitto athare hungary prasiddath na 2015 wage.
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Hoda agency ekakin palayan. UAE ID eka hadagannai one. Ita passe ehen agency ekak balala ubeta kamathi ratakata yanna one. Math thari kattak kala awe germany thari watayak gihin. Hungary >> Poland >> Germany . Habai man Hungary eddi kalu mitto athare hungary prasiddath na 2015 wage.
    Adoo Uba 2015 kiyanne den nam situation eka ea tharam hoda nathuwa ethi neda ? 😥

    Den oya kiyana tharam Dubai gihin Europe yanna easy nathuwa ethi neda 😥
     
    • Like
    Reactions: SimMaster

    noone

    Well-known member
  • Jul 9, 2007
    4,420
    1,484
    113
    Nowhere
    පලවෙනි වාහනේ ගත්තේ ලක්ෂ 5ක් අතින් දීලා. එකෙනුත් ලක්ෂයක් යාලුවෙක්ගෙන් ඉල්ලගෙන
    පට්ට කට්ටක් කෑවා ලිස් එක 50ක් . කොරෝනා වලට කලින් ෆිනෑන්ස් ඉවර කරා වෙලාවට
    ඒක විකුනලා අතින් ගානකුත් දාලා දෙවෙනි එක ගත්තා. ෆිනෑන්ස් මුකුත් නැ
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    Adoo Uba 2015 kiyanne den nam situation eka ea tharam hoda nathuwa ethi neda ? 😥

    Den oya kiyana tharam Dubai gihin Europe yanna easy nathuwa ethi neda 😥
    Man dakka UAE walin Poland walata vacancies thibba Unskilled factories walata. E agencies wala skilled ewath thiyenna one. Anith eka UAE walin one ratakata job walata yanna agencies thiyenawa godak.

    Man awe chef kenek widiyata. Passe poland walin germany yanna auruddakata kalin thama career eka hariyatama change kare. Ubeta wayasa thiyenawa nam poddak kale aran salli sahenna ithuru karagena game eka gahanna puluwan. Kalu mitto wage idam gewal wikunagena rata akulagena yanna one na. Wayasa thiyenawa nam molen gema gahapan kalayak aragena. aurudu 2-3k kale aran ube asa ratata palayan sallith athe thiyagena.
     
    • Love
    Reactions: Erzo

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Man dakka UAE walin Poland walata vacancies thibba Unskilled factories walata. E agencies wala skilled ewath thiyenna one. Anith eka UAE walin one ratakata job walata yanna agencies thiyenawa godak.

    Man awe chef kenek widiyata. Passe poland walin germany yanna auruddakata kalin thama career eka hariyatama change kare. Ubeta wayasa thiyenawa nam poddak kale aran salli sahenna ithuru karagena game eka gahanna puluwan. Kalu mitto wage idam gewal wikunagena rata akulagena yanna one na. Wayasa thiyenawa nam molen gema gahapan kalayak aragena. aurudu 2-3k kale aran ube asa ratata palayan sallith athe thiyagena.
    Thanks Machan.. man hoyala balannamko tikak
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,143
    21,680
    113
    පළවෙනි වාහනේට අවු 2ක විතර ඉතුරු කරපුව.
    දෙවෙනි වාහනේට අවුරුදු 3ක + පළවෙනි වාහනේ සල්ලි.

    ලීස්, ලෝන් දැම්මෙ නෑ. කෑශ් දීල ගත්තෙ.
    මාත් ගිය අවුරුද්දේ hilux එක ගත්තේ ඉෂාර එකෙන් . කෑශ් දීලා ගන්න යද්දී උන් කිවුවා පොඩි ලීස් එකක් දාලා ගන්න නැත්නම් ටැක්ස් කේස් එයි කියලා. අවුරුද්දක ලීස් එකක් දාලා ගත්තේ. ගිය අගෝස්තු වල ලීස් ඉවරයි. :D