hondata ahaganna.
Nithyanukulawa lankawen geniyanna puluvsn ekaserayakata $5000. Eka custom officer kenek dekkoth,uba airport ekata aluthnam, salli kohrnda gatte? Ko documents kiyala unben keeyak hari kadaganna hadai.
Unta pennannethuwa keeyak unath geniyanna puluwan.man ona tharam geniyala thiyenawa,
Awruddakata koccara geniyanna puluvsnda, masekata koccara geniyanna puluvsnda kiyala nehe.
Chona yanawanam chinese yuan aran palayan. Ehe gihin
Dollar maru karanna epa.chinawala chinese yuan(rmb) ananthawath duplicate thiyenawa.
Kohoma unath vedipura salli geniyanna kota custom officer dekkoth declare karanna kiyai.ethana form ekak thiyenawa.fill karala denna one.
Note:
Custom officerta gaanak denna puluwannsm.passport nethuwathwa unath ubta yanna dei!
100℅100 vagakeemen kiyanne. Airport eke.colomba varaye paga ganne nethi kisima custom officer kenek nehe.